Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
S.A sanoi:
Olen mä ennenkin ollut valtuuston kokousta kuuntelemassa ja seuralaiseni myös, tosin emme ennen yhtä aikaa... :D
Toisessa toikissa olen tainnutkin tuoda ilmi hiukan suhteestani (suhteettomuudesta...) politiikkaan... :rolleyes:
kyllä me susta vielä kunnon kokoomuslainen tehään :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Miguel sanoi:
Voit sopia alakerran sedän kanssa. :ahem:
Meinasin joutua sopimaan vieraankin sedän kanssa. :mad_old: Olipa kolari niin lähellä, että... käsiä rupesi vapisuttamaan. Normaalisti en sitä kautta lähde ruuhka-aikaan vaan kierrän toista reittiä. Valoisa valoton risteys. Kääntyminen vasemmalle lievään vastamäkeen, kolmion takaa. Oikealla reitti selvä, ketään ei tule vastaan, vasemmalla auto kaukana, nyt hanaa... vasemmalla auto HYVIN lähellä. Mukavasti ABSit potkaisivat. En ehtinyt eteen. Ihan olisi ollut minun vikani. Ei mitään havaintoa siitä autosta. Se kuski ei ehtinyt tehdä mitään. Muistanpas taas vähän aikaa. :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Autoa ajaessani ohjailin vasemmalla kädellä autoa, räpelsin oikealla kädellä sähköpostiviestejä puhelimesta ja nenää alkoi kutittamaan. :mad:

Kuinka ollakkaan, tuli aivastus. :rolleyes: Seuraava havainto oli vasemmalla reidelläni oleva 'näyte' aivonesteistäni. :yuck:

Knoukka

Well-known member
Pieni vihreä mies astui mun varpaalle seiskan ratikan ryysiksessä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Knoukkarin kotipaikkakuntia oli Kajaanin ja Oulun välisellä tiellä (Valtatie 22 ehken?).

Kivesvaara, Kivesjärvi ja Iso-Melan kurssikeskus. :D

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Knoukkarin kotipaikkakuntia oli Kajaanin ja Oulun välisellä tiellä (Valtatie 22 ehken?).

Kivesvaara, Kivesjärvi ja Iso-Melan kurssikeskus. :D
Mun eka tyttöystävä oli Kestilän Terskanperältä! Oli aika muikia kirjottaa kirjeeseen se osote.

Sillon kun ei ollu vielä sähköposteja eikä tekstiviestejä.

jenan

Kääkkä
Sain joululahjaksi muumimukin, karkkia ja kynttilöitä. Ja nenäliinoja. Ihkua. :)