Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
BB-Perttu oli Suomalaisessa kirjakaupassa. Itse ostin neljä kirjaa itselleni, kolme Akateemisesta ja yhden Suomalaisesta. Kaunis talvipäivä. Ei mulla muuta. Palataan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Tulinpa kotiin kesken päivin. Menenpä nukkumaan. Saa kadehtia, jos on tarve. *niisk *
Meni kolme tuntia ja lämpötila nousi mittarin mukaan yhdellä kokonaisella asteella. En tarkoita valitettavasti ilman lämpötilaa sen enempää ulkona kuin sisälläkään. :frown:

burb

.
Huomenna Kainuuseen, taitaa olla viisainta ottaa mukaan pitkät kalsarit.
Viime talven pärjäsin ilman, mutta nyt tuntuu olevan jotenkin enämpi tuota hyytä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Huomenna Kainuuseen, taitaa olla viisainta ottaa mukaan pitkät kalsarit.
Viime talven pärjäsin ilman, mutta nyt tuntuu olevan jotenkin enämpi tuota hyytä.
Tervetuloa vaan. Otahan varalta. Varaa myös jotain flunssalääkettä. *köh*

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
:D :ahem:

Tänään tuli muuten 9 viikkoa täyteen kurkkukipua. :eek!:
No en kadehdi. :eek: Päätin, että en laita autoa lämmitysjohtoon aamua varten. Aamulla taidan jäädä kotiin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Meni kolme tuntia ja lämpötila nousi mittarin mukaan yhdellä kokonaisella asteella. En tarkoita valitettavasti ilman lämpötilaa sen enempää ulkona kuin sisälläkään. :frown:
No mulla oli maanantaina (ja tiistaina) kuumetta. Kurkku oli vain vähän kipeä, mutta nenästä on tullut tavaraa tuutin täydeltä. Nyt tuntuu paljon paremmalta. Taidan tervehtyä Julliksi. :)

Paranemisia sullekin Olga. Laita toosat kiinni ja NUKU! Se auttaa...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Formulanomi sanoi:
No mulla oli maanantaina (ja tiistaina) kuumetta. Kurkku oli vain vähän kipeä, mutta nenästä on tullut tavaraa tuutin täydeltä. Nyt tuntuu paljon paremmalta. Taidan tervehtyä Julliksi. :)

Paranemisia sullekin Olga. Laita toosat kiinni ja NUKU! Se auttaa...
Kuulostaa rohkaisevalta. Jos tässä vaikka Jouluksi. Aamulla eivät kellot soi.