Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
BB-Perttu oli Suomalaisessa kirjakaupassa. Itse ostin neljä kirjaa itselleni, kolme Akateemisesta ja yhden Suomalaisesta. Kaunis talvipäivä. Ei mulla muuta. Palataan.

Olga

hiljaisuus
Tulinpa kotiin kesken päivin. Menenpä nukkumaan. Saa kadehtia, jos on tarve. *niisk *

Olga

hiljaisuus
Olga sanoi:
Tulinpa kotiin kesken päivin. Menenpä nukkumaan. Saa kadehtia, jos on tarve. *niisk *
Meni kolme tuntia ja lämpötila nousi mittarin mukaan yhdellä kokonaisella asteella. En tarkoita valitettavasti ilman lämpötilaa sen enempää ulkona kuin sisälläkään. :frown:

burb

.
Huomenna Kainuuseen, taitaa olla viisainta ottaa mukaan pitkät kalsarit.
Viime talven pärjäsin ilman, mutta nyt tuntuu olevan jotenkin enämpi tuota hyytä.

Olga

hiljaisuus
burb sanoi:
Huomenna Kainuuseen, taitaa olla viisainta ottaa mukaan pitkät kalsarit.
Viime talven pärjäsin ilman, mutta nyt tuntuu olevan jotenkin enämpi tuota hyytä.
Tervetuloa vaan. Otahan varalta. Varaa myös jotain flunssalääkettä. *köh*

Olga

hiljaisuus
Moe Szyslak sanoi:
:D :ahem:

Tänään tuli muuten 9 viikkoa täyteen kurkkukipua. :eek!:
No en kadehdi. :eek: Päätin, että en laita autoa lämmitysjohtoon aamua varten. Aamulla taidan jäädä kotiin.

Olga

hiljaisuus
Moe Szyslak sanoi:
Voi kai sitä autolla ajaa muulloinkin kun aamulla? ;) :rolleyes:
Voi vai? :rolleyes: Ajattelin, että tarkoitit auton rauhoittamista koko kuukaudeksi. :wink:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Meni kolme tuntia ja lämpötila nousi mittarin mukaan yhdellä kokonaisella asteella. En tarkoita valitettavasti ilman lämpötilaa sen enempää ulkona kuin sisälläkään. :frown:
No mulla oli maanantaina (ja tiistaina) kuumetta. Kurkku oli vain vähän kipeä, mutta nenästä on tullut tavaraa tuutin täydeltä. Nyt tuntuu paljon paremmalta. Taidan tervehtyä Julliksi. :)

Paranemisia sullekin Olga. Laita toosat kiinni ja NUKU! Se auttaa...

Olga

hiljaisuus
Formulanomi sanoi:
No mulla oli maanantaina (ja tiistaina) kuumetta. Kurkku oli vain vähän kipeä, mutta nenästä on tullut tavaraa tuutin täydeltä. Nyt tuntuu paljon paremmalta. Taidan tervehtyä Julliksi. :)

Paranemisia sullekin Olga. Laita toosat kiinni ja NUKU! Se auttaa...
Kuulostaa rohkaisevalta. Jos tässä vaikka Jouluksi. Aamulla eivät kellot soi.