Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tulipa hauskannäköinen joukko vastaan ulkona. Somppepojilla oli toppatakissa hupunnyörit melko tiukalla. Aukosta näkyi juuri ja juuri silmät. Saattaa tällainen parinkympän pakkanen tuntua eksoottiselta. :D

72

Well-known member
Olga sanoi:
Tulipa hauskannäköinen joukko vastaan ulkona. Somppepojilla oli toppatakissa hupunnyörit melko tiukalla. Aukosta näkyi juuri ja juuri silmät. Saattaa tällainen parinkympän pakkanen tuntua eksoottiselta. :D

burb

.
Olga sanoi:
burb sanoi:
Huomenna Kainuuseen, taitaa olla viisainta ottaa mukaan pitkät kalsarit.
Tervetuloa vaan. Otahan varalta. Varaa myös jotain flunssalääkettä. *köh*
Kiitos.
Tunnin etsiskelykään jälkeen ei pitkiä kalsareita löytynyt, mutta kaulaliina ja korvaläpät löyty. Kai niistäkin jotain apua on.
Mulla on hyvä flunssalääke: mä en lääpi ihmisiä. Oikeastaan välttelen niitä mahdollisimman paljon.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Kiitos.
Tunnin etsiskelykään jälkeen ei pitkiä kalsareita löytynyt, mutta kaulaliina ja korvaläpät löyty. Kai niistäkin jotain apua on.
Mulla on hyvä flunssalääke: mä en lääpi ihmisiä. Oikeastaan välttelen niitä mahdollisimman paljon.
En oikein ymmärrä, miten kaulaliina ja korvaläpät toimivat pitkien kalsareiden korvaajina? :wink: Sinänsä korvaläpät lämmittävät todella hyvin. Ei palele päätä lain, kun korvat ovat lämpimät. :ahem:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Muuten en talvea valita pätkääkään, mutta se on suht vittumaista, että iho kuivuu ja käsistä alkaa vuotaa verta. :doubtful:

Ostin viime talvena apteekista jotain kosteusvoidetta ja se tuntuu auttavan jotenkin. Jotain 15 euroa maksoi 250 ml pullo. :thumbfh:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.

Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
:ahem: :ahem: :ahem:

Eikä liikkuessa tule ulkona kylmä. Tänäänkin on mentävä luistelemaan :)

Estate

Well-known member
Olga sanoi:
Ups. Eikö olekaan tuttu sana. No Somppe Somalit! :rolleyes:
Mulle somppu olis ollut jostain tuttu ilmaisu, mutta tajusin kyllä tuonkin. Runarin sana oli ihan vieras.

Knoukka

Well-known member
Tulin kaupungilta. Jouluruuat ostettu. Ja muutama kirja pyhiksi. Ja röykkiö suklaata. Karmeen tuskanhien pukkasi pintaan kaupassa vaikka oli vielä aika väljää.

Nyt alkaa joulusiivous... tai jos ensin pienet tirsat.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Piti olla tänään viimeinen koulupäivä. No heräilin tossa varttia vaille 8 ja menin autolle, joka oli lohkolämppärissä ja käänsin avaimesta ja pari kertaa pyöräytti konetta ja sitten ei jaksanut enää. Tulin suosiolla takas sisälle ja menin nukkuun. Uus akku pitäis ostaa varmaan... ja tossa jatkojohdossa mikä tonne autolle menee on sellanen homma, että kaikki niistä 4:stä pistokkeesta ei toimi. Tais olla väärässä töspelissä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Väsyttää aivan tajuttomasti. Meinaa väkisin painua silmät kiinni. Ja joka paikkaan koskee :nope:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Kuin myös. Ei olis ehkä pitänyt katsoa sitä Tappajahaita. :dunno:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
KnowHow sanoi:
Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.

Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
Ok, kävin tamppaamassa ja vein peditkin pihalle. Onko nyt hyvä?! :mad_old: :D

72

Well-known member
Mutku sanoi:
Ok, kävin tamppaamassa ja vein peditkin pihalle. Onko nyt hyvä?! :mad_old: :D

Joo. Mutta oon tyytyväinen sitten kun oot pyyhkinyt lattialistat.

72

Well-known member
Mutku sanoi:
:frown: Mä imuroin ne vain...
Lattiat moppasin ja huiskulla (tein sen ekana) pöllyttelin hyllyt ja lamppujen varjot.

No menköön sit tän kerran.