Olga
.
Tulipa hauskannäköinen joukko vastaan ulkona. Somppepojilla oli toppatakissa hupunnyörit melko tiukalla. Aukosta näkyi juuri ja juuri silmät. Saattaa tällainen parinkympän pakkanen tuntua eksoottiselta.
Millä? Mitä toi sana tarkottaa?Olga sanoi:Somppepojilla
Olga sanoi:Tulipa hauskannäköinen joukko vastaan ulkona. Somppepojilla oli toppatakissa hupunnyörit melko tiukalla. Aukosta näkyi juuri ja juuri silmät. Saattaa tällainen parinkympän pakkanen tuntua eksoottiselta.
confutsee täälläkinRunar ja Kyllikki sanoi:Millä? Mitä toi sana tarkottaa?
Ups. Eikö olekaan tuttu sana. No Somppe Somalit!Runar ja Kyllikki sanoi:Millä? Mitä toi sana tarkottaa?
Kiitos.Olga sanoi:Tervetuloa vaan. Otahan varalta. Varaa myös jotain flunssalääkettä. *köh*burb sanoi:Huomenna Kainuuseen, taitaa olla viisainta ottaa mukaan pitkät kalsarit.
En oikein ymmärrä, miten kaulaliina ja korvaläpät toimivat pitkien kalsareiden korvaajina? :wink: Sinänsä korvaläpät lämmittävät todella hyvin. Ei palele päätä lain, kun korvat ovat lämpimät. :ahem:burb sanoi:Kiitos.
Tunnin etsiskelykään jälkeen ei pitkiä kalsareita löytynyt, mutta kaulaliina ja korvaläpät löyty. Kai niistäkin jotain apua on.
Mulla on hyvä flunssalääke: mä en lääpi ihmisiä. Oikeastaan välttelen niitä mahdollisimman paljon.
Joo, kyllä se oli ihan uus sana ainakin mulle. Meillä ne on "änniä" jos halutaan käyttää kiertoilmaisua, eikä puhua neekereistä.Olga sanoi:Ups. Eikö olekaan tuttu sana. No Somppe Somalit!
:ahem: :ahem: :ahem:KnowHow sanoi:Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.
Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
Mulle somppu olis ollut jostain tuttu ilmaisu, mutta tajusin kyllä tuonkin. Runarin sana oli ihan vieras.Olga sanoi:Ups. Eikö olekaan tuttu sana. No Somppe Somalit!
Ok, kävin tamppaamassa ja vein peditkin pihalle. Onko nyt hyvä?! :mad_old:KnowHow sanoi:Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.
Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
Mutku sanoi:Ok, kävin tamppaamassa ja vein peditkin pihalle. Onko nyt hyvä?! :mad_old:
:frown: Mä imuroin ne vain...72 sanoi:Joo. Mutta oon tyytyväinen sitten kun oot pyyhkinyt lattialistat.
Mutku sanoi::frown: Mä imuroin ne vain...
Lattiat moppasin ja huiskulla (tein sen ekana) pöllyttelin hyllyt ja lamppujen varjot.