Olga
.
Palander lähtee toiseen laskuun kakkosena.
Ja oli HIDASOlga sanoi:Palander lähtee toiseen laskuun kakkosena.
Sä oot pahasti etuajassa, kinkku pitää paistaa aatonatto yönä kerä glögin ja lahjojen paketoimisen.Mutku sanoi:Kinkkukin on jo 70C
No nyt ei tarvitse munkaan ymmärtää, kalsarit löytyi!Olga sanoi:En oikein ymmärrä, miten kaulaliina ja korvaläpät toimivat pitkien kalsareiden korvaajina? :wink: Sinänsä korvaläpät lämmittävät todella hyvin. Ei palele päätä lain, kun korvat ovat lämpimät. :ahem:
Mä oon pahasti myöhässä normaali aikatauluistani Mä syön jouluruokaa "kevyesti" viikko tolkulla :thumbup:jps sanoi:Sä oot pahasti etuajassa, kinkku pitää paistaa aatonatto yönä kerä glögin ja lahjojen paketoimisen.
Tota, mulla on ihan tuoretta tietoa tästä kun kävin sen ASTMA-KOULUN.KnowHow sanoi:Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.
Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
Tiesin tuon itekkin, mutta huvikseni tota mutkua vähän juoksutin.Moe Szyslak sanoi:Tota, mulla on ihan tuoretta tietoa tästä kun kävin sen ASTMA-KOULUN.
16 asteen pakkasessa pitää noin patjat yms vuodevaatteet olla 18 tuntia :eek!: että örkit kuolee.
Helpommalla pääsee kun roudaa noi vehkeet saunaan. 1 tunti 60 asteissa saunassa, ja luteet ja pölypunkit on vaihtanut hiippakuntaa. :ahem:
KnowHow sanoi:Tiesin tuon itekkin, mutta huvikseni tota mutkua vähän juoksutin.
Olen syönyt tänään lihapiirakkaa ilman sipuliteemakkaraa. :thumbfh:toleranssisiipi sanoi:Söin mikrossa lämmitetyn lihapiirakan kahden kylmän sipuliteemakkaran kera. Hitsi kun oli hyvää.
Tällä kertaa olikin mukana omien mukuloiden lisäksi kaksi tytön kaveriakinSam sanoi::ahem: :ahem: :ahem:
Eikä liikkuessa tule ulkona kylmä. Tänäänkin on mentävä luistelemaan
Soon ollu auki kolome päivää?JayR sanoi:En ole kolmeen päivään avannut telkkaria. Telkkulakko jatkuu vielä huomiseen, ehkä pidempääkin.
[/eesti aksentti] ei ole [/eesti aksentti] :thumbup:KnowHow sanoi:Soon ollu auki kolome päivää?
Jätkä jaskas tagin!JayR sanoi:[/eesti aksentti] ei ole [/eesti aksentti] :thumbup:
:ahem: :ahem: :ahem:Formulanomi sanoi:Jätkä jaskas tagin!
Huh! No ei se mitään IE näyttää sen silti ihan oikein!!!! :ahem: :doubtful: