Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Olga sanoi:
En oikein ymmärrä, miten kaulaliina ja korvaläpät toimivat pitkien kalsareiden korvaajina? :wink: Sinänsä korvaläpät lämmittävät todella hyvin. Ei palele päätä lain, kun korvat ovat lämpimät. :ahem:
No nyt ei tarvitse munkaan ymmärtää, kalsarit löytyi!
:thumbup:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
jps sanoi:
Sä oot pahasti etuajassa, kinkku pitää paistaa aatonatto yönä kerä glögin ja lahjojen paketoimisen.
Mä oon pahasti myöhässä normaali aikatauluistani :D Mä syön jouluruokaa "kevyesti" viikko tolkulla :thumbup:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olipas Suonenjoelle menevällä 9-tiellä vilkasta. Kaikki menivät rauhallisesti jonossa kuin köyhän talon porsaat. Pari tiepalveluautoakin näkyi olevan liikenteessä sekä yksi poliisipartio, ja tietenkin ne kamerat, tai ainakin yksi niistä, viritetty sopivasti alamäen jälkeiselle suoralle.

Rauhallista ja turvallista joulumatkaa niille, jotka autoineen ovat liikenteessä joulun aikana.

Knoukka

Well-known member
Joulusiivous on tehty! Tai on kun vien viimeset pyykit vielä vintille kuivumaan... vartti vielä koneessa jäljellä. Ja sitten menen saunaan!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.

Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
Tota, mulla on ihan tuoretta tietoa tästä kun kävin sen ASTMA-KOULUN.

16 asteen pakkasessa pitää noin patjat yms vuodevaatteet olla 18 tuntia :eek!: että örkit kuolee.

Helpommalla pääsee kun roudaa noi vehkeet saunaan. 1 tunti 60 asteissa saunassa, ja luteet ja pölypunkit on vaihtanut hiippakuntaa. :ahem:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Tota, mulla on ihan tuoretta tietoa tästä kun kävin sen ASTMA-KOULUN.

16 asteen pakkasessa pitää noin patjat yms vuodevaatteet olla 18 tuntia :eek!: että örkit kuolee.

Helpommalla pääsee kun roudaa noi vehkeet saunaan. 1 tunti 60 asteissa saunassa, ja luteet ja pölypunkit on vaihtanut hiippakuntaa. :ahem:
Tiesin tuon itekkin, mutta huvikseni tota mutkua vähän juoksutin.

Mutta näin niinku henkilökohtasesti kestän paljon helepommin ton tunnin siellä huonoissa löylyissä kun vuorokauden pihalla pakkasessa. Varma tieto.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sam sanoi:
:ahem: :ahem: :ahem:

Eikä liikkuessa tule ulkona kylmä. Tänäänkin on mentävä luistelemaan :)
Tällä kertaa olikin mukana omien mukuloiden lisäksi kaksi tytön kaveriakin :)

Nyt iskee kunnon pakkauskiire :nope: Aamulla pitäisi olla lähtövalmiina kahdeksalta :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kokeilkaas TV2:n katsomista. Ihan vain vaikka minuutti. Minä kelasin kanavia ja sekin tuossa kävi. Pakko oli panna kiinni ja lähteä ulos. Moi.

Makkonen

Guest
En ole kolmeen päivään avannut telkkaria. Telkkulakko jatkuu vielä huomiseen, ehkä pidempääkin.