Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jenan

Kääkkä
Loma on sontaa. Huomenna sentään ehkä pois tästä kyläpahasesta, perjantain voisi vaikka viettää läksyjen kanssa :doubtful:

Mun kahvinkeittimessä oli ties kuinka vanha suodatinpussi täynnä vihreää mössöä -.- Tiskasin sen kolmesti, laitoin pesukoneeseen ja tiskasin sen jälkeen vielä kahdesti. Onneksi on toinenkin kahvinkeitin, oli tänään pakottava tarve saada kahvia kun sain lahjaksi :)

Huomenna harrastan joulujuhlalintsausta. Ihanaa. Enkä silti välttämättä saa edes nukuttua normaalia enempää, varsinkin kun tänä yönä pitää siivotakin ja sitten iskee kuitenkin taas itkukohtaukset.

jenan

Kääkkä
Sam sanoi:
Onko tuo hyvässä vai pahassa :confused: Myös surusta voi saada voimaa jatkoon. Paljon jaksamisia!
Enemmänkin surusta, vaikka ei mulla mitään hurjaa hätää ole. Öisin vaan inhottavat ikävän ja itsesäälin ja toivottomuuden tunteet tuppaa nousemaan pintaan.

Siivoaminen on sitten tylsää.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Andiamosta. Kattelin noita jo aiemmin syksyllä, mutta sillon en raaskinut ottaa (olin tainnu just ostaa jotkut toiset kengät sillon :rolleyes: ). Nyt oli sitten lätkästy noihin oranssi alelappu ja hinta oli tippunut liki kolmenneksen. Pakkohan ne oli sit saada :thumbup:

72

Well-known member
Juskanen sanoi:
Andiamosta. Kattelin noita jo aiemmin syksyllä, mutta sillon en raaskinut ottaa (olin tainnu just ostaa jotkut toiset kengät sillon :rolleyes: ). Nyt oli sitten lätkästy noihin oranssi alelappu ja hinta oli tippunut liki kolmenneksen. Pakkohan ne oli sit saada :thumbup:

Onhan ne ihan näppärännäköiset.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Harvinaisen hyvältä näyttää! Kauhistuttaa vain ajatus, että noilla kaunokaisilla askeltaa likaisessa loskassa. Tuskinpa ne ovatkaan silloin 'alla'.

Knoukka

Well-known member
Lähenpä jouluruoka- ja lahjaostoksille (itselle :ahem: )!

Komia ilimakin. Toivottavasti ei mene hermo... :rolleyes:

Knoukka

Well-known member
Mutku sanoi:
Jätän mattojen tamppaamisen huomiselle. On kuulemma vähän lauhempaa
Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.

Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!