Vellu
Kuninkaalleninen
peesaan vahvasti! tunteja, ennenkuin pääsee lähtemään täältä kotiin.Juskanen sanoi:KAKSI ENÄÄ!!! :ahem:
peesaan vahvasti! tunteja, ennenkuin pääsee lähtemään täältä kotiin.Juskanen sanoi:KAKSI ENÄÄ!!! :ahem:
it takes 2:wo to tango. Afganistanilaiset pois afganistanista! Eiku ei sittenkään mitään, unohtakaa...jps sanoi:...käytäntö myös on se, että syyllinen on aina ulkomaalainen, koska mitän ei olisi tapahtunut, jos ne eivät olisi ko. maassa.
Toisessa Maailmassa on AINA tommonen fiilis.Juskanen sanoi:tuntuu, että kello ei liiku ollenkaan :doubtful:
"On aika harhaa sillä ikuisuusAJ sanoi:Toisessa Maailmassa on AINA tommonen fiilis.
Toi ei kyl päde Toiseen Maailmaan, koska täällä ei pysähdy ikinä mikään. Aika vaan ei kulu vaikka kaikkee tapahtuukin. Siis ihan kaikkee. Ja niitten kaverit kans.Juskanen sanoi:"On aika harhaa sillä ikuisuus
on vain pysähtynyt nykyisyys"
"Kellon seisahtuvan tahdonJuskanen sanoi:"On aika harhaa sillä ikuisuus
on vain pysähtynyt nykyisyys"
Ei kannata.Il Tempo Gigante sanoi:Huomenna olis parturi klo 11.00
Niin mukku alkaa tulla 'otsatukka' silmille. Takatukkaan en anna koskea, paitti et vähän saapi tasia ja muotoilla.Micael sanoi:Ei kannata.
Mullakin on jo 25 cm ponnarilla ja hyvin pärjää.
Mulla ei otsatukasta ole liiemmin ollut leikattavaa viimisen kymmenen vuoden aikana, eikä liioin päälaeltakaan joten ainoa paikka, missä se kasvaa jotakuinkuin hyvin, niin sen olen jättänyt suosiolla kasvamaan. Välillä tosin kävin hieman siistittymässä ja latvoja laikkauttamassa ja tasaamassa.Il Tempo Gigante sanoi:Niin mukku alkaa tulla 'otsatukka' silmille. Takatukkaan en anna koskea.
No niinpäs tuli. Olin maallamaalla ja siellä pihalla 'puskin' lumitöitä ja sieltähän se Elviskin ilmestyi.Il Tempo Gigante sanoi:Radiosta tulee Elviksen 'Love Me Tender'. Mahtaa olla vinoilua tuokin.
Aika hyvät lumityöt.Olga sanoi:No niinpäs tuli. Olin maallamaalla ja siellä pihalla 'puskin' lumitöitä ja sieltähän se Elviskin ilmestyi.
Elvis ollut teitän maallamaalla hangen alla kaikki nämä vuodet..? :eek!:Olga sanoi:No niinpäs tuli. Olin maallamaalla ja siellä pihalla 'puskin' lumitöitä ja sieltähän se Elviskin ilmestyi.
Juu. Kylmässä säilyy paremmin. :ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Elvis ollut teitän maallamaalla hangen alla kaikki nämä vuodet..? :eek!: