Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eilen kaveri soitteli Afganistanista. Kertoi ajaneensa pikku kolarin, siellä kuulemma on varsin helppoa, koska mitään liikennesääntöjä ei ole. Metkaa siellä kolarin ajamisessa on se, ettei KFOR-joukoissa olevat saa missään tapauksessa pysähtyä kolaripaikalle. Sitten jälkikäteen juttua selvitellään paikallisen poliisien kanssa, käytäntö myös on se, että syyllinen on aina ulkomaalainen, koska mitän ei olisi tapahtunut, jos ne eivät olisi ko. maassa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
jps sanoi:
...käytäntö myös on se, että syyllinen on aina ulkomaalainen, koska mitän ei olisi tapahtunut, jos ne eivät olisi ko. maassa.
it takes 2:wo to tango. Afganistanilaiset pois afganistanista! Eiku ei sittenkään mitään, unohtakaa...

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Iski semmonen lorvikatarri, että taidan lopettaa hommat tältä päivältä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
"Päivä ei kulu, se ei anna olla..." Kyllä on kituuttamista nyt. Enpä muista milloin olisi ollut tällainen tilanne, että kiirettä piisaa, mutta silti tuntuu, että kello ei liiku ollenkaan :doubtful:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Juskanen sanoi:
"On aika harhaa sillä ikuisuus
on vain pysähtynyt nykyisyys
"
Toi ei kyl päde Toiseen Maailmaan, koska täällä ei pysähdy ikinä mikään. Aika vaan ei kulu vaikka kaikkee tapahtuukin. Siis ihan kaikkee. Ja niitten kaverit kans.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Il Tempo Gigante sanoi:
Niin mukku alkaa tulla 'otsatukka' silmille. Takatukkaan en anna koskea.
Mulla ei otsatukasta ole liiemmin ollut leikattavaa viimisen kymmenen vuoden aikana, eikä liioin päälaeltakaan :) joten ainoa paikka, missä se kasvaa jotakuinkuin hyvin, niin sen olen jättänyt suosiolla kasvamaan. Välillä tosin kävin hieman siistittymässä ja latvoja laikkauttamassa ja tasaamassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Radiosta tulee Elviksen 'Love Me Tender'. Mahtaa olla vinoilua tuokin.
No niinpäs tuli. Olin maallamaalla ja siellä pihalla 'puskin' lumitöitä ja sieltähän se Elviskin ilmestyi.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
No niinpäs tuli. Olin maallamaalla ja siellä pihalla 'puskin' lumitöitä ja sieltähän se Elviskin ilmestyi.
Elvis ollut teitän maallamaalla hangen alla kaikki nämä vuodet..? :eek!:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ylen Sankia Priha sanoi:
Elvis ollut teitän maallamaalla hangen alla kaikki nämä vuodet..? :eek!:
Juu. Kylmässä säilyy paremmin. :ahem:

Se oli jotenkin omalaatuinen tilanne, kun oli pakkasta about 10 astetta, pimeää, ei edes kuuta taivaalla, tein lumitöitä ja autoradiosta soi Elvis.