Neiti Nokonen ja Tohtori Nykerö!Olga sanoi:Ja nyt nokosille! :ahem:
Neiti Nokonen ja Tohtori Nykerö!Olga sanoi:Ja nyt nokosille! :ahem:
sitä samaa. Tulin taas kapakkiin syömään aamiaista. Tosin meen vielä nukkuun, kun herätysherätys on vasta 2,5h kuluttua.Olga sanoi:Huomenta.
Saat anteeksi. Sinulla on fiksu vaimo.Vellu sanoi:Äh, näin muuten unta, että oltiin jossain bb-mäisessä paikassa ja siellä pistettiin jotain ajatelmia tai vitsejä paperille ja johonkin rakennelman kylkeen kiinni. Työtoverini f1Forumin Olga loukkaantui Käyttämästäni, itseensä kohditumattomasta, sanavalinnasta eikä sen jälkeen puhunut siitä mulle mitään, alkoi vain kyräilemään. Lopulta vaimoni sai tuon selville ja käski pyytää antekesi.
anteeksi.
No seuraavaksi tietenkin kirjoitin selaimen osoitekenttään sen, mitä mun piti googlettaa.AJ sanoi:Jahas. Hyvin alkaa tämäkin päivä. Istuin äsken tähän koneen ääreen ja käynnistin sen. Odottelin tyytyväisenä koneen käynnistymistä pari minuuttia ja sitten aloin ihmetellä, kun ei näy mitään. Olin unohtanut laittaa monitorin päälle.
No tästä tuli mieleen tulla purnaamaan asiasta tänne forumille, mutta sama toistui heti hieman eri tavalla. Jäin tuijottamaan koneen työpöytää odottaen, että F1-forum latautuisi. Hetken päästä tajusin, että olin unohtanut käynnistää bwoserin.
Mitähän seuraavaksi?
Operassa ainakin toimii noin, jos vaan muistaa kirjoittaa osoiteriville guugletettavan sanan eteen g. Eli vaikkapas: g f1-forum. Aivan loistava ominaisuus.AJ sanoi:No seuraavaksi tietenkin kirjoitin selaimen osoitekenttään sen, mitä mun piti googlettaa.
Firefoxissa ei tartte kirjottaa edes g-kirjainta. Kunhan kirjottaa hakusanan osoteriville. Sama IE:ssä.Juskanen sanoi:Operassa ainakin toimii noin, jos vaan muistaa kirjoittaa osoiteriville guugletettavan sanan eteen g. Eli vaikkapas: g f1-forum. Aivan loistava ominaisuus.
Uuuh :eek!: En kyllä silti ole vaihtamassa Duunihommissa käytän kyllä IE:tä, omaan surffailuun Operaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Firefoxissa ei tartte kirjottaa edes g-kirjainta. Kunhan kirjottaa hakusanan osoteriville. Sama IE:ssä.
Joo, mut jos sormet toimiikin automaattisesti tyyliinJuskanen sanoi:Operassa ainakin toimii noin, jos vaan muistaa kirjoittaa osoiteriville guugletettavan sanan eteen g. Eli vaikkapas: g f1-forum. Aivan loistava ominaisuus.
Mopoilijat. Kaikki. Tommosia. Ihanjokaikinen :nope: :nope: :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Pääsin eilen vertailemaan kahta ysimillistä asetta (Glock 17 ja Browningin Hi Power) ja yhtä kolmeviisseiskaa (S&W) sekä yhtä kakskakkosta (Hämmerli X-esse).