Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kylläpäs väsyttää. Voisi tästä alkaa valmistautua yöpuulle. Pari edellistä yötä onkin mennyt aivan liian vähillä unilla.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
sitä samaa. Tulin taas kapakkiin syömään aamiaista. Tosin meen vielä nukkuun, kun herätysherätys on vasta 2,5h kuluttua.

olipas tuossa mukavannäköinen tarjoilija. Äh, näin muuten unta, että oltiin jossain bb-mäisessä paikassa ja siellä pistettiin jotain ajatelmia tai vitsejä paperille ja johonkin rakennelman kylkeen kiinni. Työtoverini f1Forumin Olga loukkaantui Käyttämästäni, itseensä kohditumattomasta, sanavalinnasta eikä sen jälkeen puhunut siitä mulle mitään, alkoi vain kyräilemään. Lopulta vaimoni sai tuon selville ja käski pyytää antekesi.

anteeksi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Äh, näin muuten unta, että oltiin jossain bb-mäisessä paikassa ja siellä pistettiin jotain ajatelmia tai vitsejä paperille ja johonkin rakennelman kylkeen kiinni. Työtoverini f1Forumin Olga loukkaantui Käyttämästäni, itseensä kohditumattomasta, sanavalinnasta eikä sen jälkeen puhunut siitä mulle mitään, alkoi vain kyräilemään. Lopulta vaimoni sai tuon selville ja käski pyytää antekesi.

anteeksi.
Saat anteeksi. :) Sinulla on fiksu vaimo.
Mistähän ne nuo unet ja mielikuvat tulevat. Onneksi en IRL ole noin herkästi nokkiintuva.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jahas. Hyvin alkaa tämäkin päivä. Istuin äsken tähän koneen ääreen ja käynnistin sen. Odottelin tyytyväisenä koneen käynnistymistä pari minuuttia ja sitten aloin ihmetellä, kun ei näy mitään. Olin unohtanut laittaa monitorin päälle. :eek:

No tästä tuli mieleen tulla purnaamaan asiasta tänne forumille, mutta sama toistui heti hieman eri tavalla. Jäin tuijottamaan koneen työpöytää odottaen, että F1-forum latautuisi. Hetken päästä tajusin, että olin unohtanut käynnistää bwoserin. :eek:

Mitähän seuraavaksi? :rolleyes:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
AJ sanoi:
Jahas. Hyvin alkaa tämäkin päivä. Istuin äsken tähän koneen ääreen ja käynnistin sen. Odottelin tyytyväisenä koneen käynnistymistä pari minuuttia ja sitten aloin ihmetellä, kun ei näy mitään. Olin unohtanut laittaa monitorin päälle. :eek:

No tästä tuli mieleen tulla purnaamaan asiasta tänne forumille, mutta sama toistui heti hieman eri tavalla. Jäin tuijottamaan koneen työpöytää odottaen, että F1-forum latautuisi. Hetken päästä tajusin, että olin unohtanut käynnistää bwoserin. :eek:

Mitähän seuraavaksi? :rolleyes:
No seuraavaksi tietenkin kirjoitin selaimen osoitekenttään sen, mitä mun piti googlettaa. :eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
AJ sanoi:
No seuraavaksi tietenkin kirjoitin selaimen osoitekenttään sen, mitä mun piti googlettaa. :eek:
Operassa ainakin toimii noin, jos vaan muistaa kirjoittaa osoiteriville guugletettavan sanan eteen g. Eli vaikkapas: g f1-forum. Aivan loistava ominaisuus.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Operassa ainakin toimii noin, jos vaan muistaa kirjoittaa osoiteriville guugletettavan sanan eteen g. Eli vaikkapas: g f1-forum. Aivan loistava ominaisuus.
Firefoxissa ei tartte kirjottaa edes g-kirjainta. Kunhan kirjottaa hakusanan osoteriville. Sama IE:ssä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Runar ja Kyllikki sanoi:
Firefoxissa ei tartte kirjottaa edes g-kirjainta. Kunhan kirjottaa hakusanan osoteriville. Sama IE:ssä.
Uuuh :eek!: En kyllä silti ole vaihtamassa :) Duunihommissa käytän kyllä IE:tä, omaan surffailuun Operaa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Juskanen sanoi:
Joo, mut jos sormet toimiikin automaattisesti tyyliin
CTRL+t (uusi välilehti) ja sit osoitekenttään "www. kalapolut" ja perään ENTER

Ja sit silmät alkaa ihmetellä, kun Google ei löytänyt mitään, vaan jäi itsekin piiloon.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Pääsin eilen vertailemaan kahta ysimillistä asetta (Glock 17 ja Browningin Hi Power) ja yhtä kolmeviisseiskaa (S&W) sekä yhtä kakskakkosta (Hämmerli X-esse). Suomessa on aika kummallinen tuo hintapolitiikka, koska kakskakkonen oli noista aseita kallein. :D
Tosin se kakskakkonen oli myös ihan selkeästi tarkin ja noista edullisin (Glock) oli myös epätarkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pääsin eilen vertailemaan kahta ysimillistä asetta (Glock 17 ja Browningin Hi Power) ja yhtä kolmeviisseiskaa (S&W) sekä yhtä kakskakkosta (Hämmerli X-esse).
Mopoilijat. Kaikki. Tommosia. Ihanjokaikinen :nope: :nope: :nope: