Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Pyörryttää.
Eri metka fiilis kun tuntuu että leijuu vaan eikä ole oikein taju pysy mukana.
Jos mä pökrään tohon keskelle postausta niin potkikaa vähän sivummalle, vaikka kilpaveneosastolle, etten ole haitoksi.
Sorry. Minä en voi potkia, kun olen hetken kuluttua päivänokosilla. Potkaise minut hereille tunnin kuluttua. Kiitos.

burb

.
Olga sanoi:
Sorry. Minä en voi potkia, kun olen hetken kuluttua päivänokosilla. Potkaise minut hereille tunnin kuluttua. Kiitos.
Pikkasen tulee etuajassa, mutta:

*Potk!*

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Pyörryttää.
Eri metka fiilis kun tuntuu että leijuu vaan eikä ole oikein taju pysy mukana.
Jos mä pökrään tohon keskelle postausta niin potkikaa vähän sivummalle, vaikka kilpaveneosastolle, etten ole haitoksi.
onko sulle iskeny joulu humu vai mika on kun noin leijuttaa?
*potkaisee ihan vaan varmuuden vuoksi*

burb

.
lara sanoi:
onko sulle iskeny joulu humu vai mika on kun noin leijuttaa?
*potkaisee ihan vaan varmuuden vuoksi*
Mua ei iske jouluhumut eikä pääsiäishanut.

En tiedä mikä ihme pyörrytyskohtaus oli koko päivän, ei ollut mitenkään heikko olo tai mitään sellaista, syönyt olen ihan normaalisti, ja nukkunut ihan hyvin.
Varmaan iski juomattomuushulluus.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Mua ei iske jouluhumut eikä pääsiäishanut.

En tiedä mikä ihme pyörrytyskohtaus oli koko päivän, ei ollut mitenkään heikko olo tai mitään sellaista, syönyt olen ihan normaalisti, ja nukkunut ihan hyvin.
Varmaan iski juomattomuushulluus.
tai sit otit vahingossa hulluttomuusjuomaa.

mä söin äsken pizzaa sinne oli piilotettu suuta polttavia pippureita ja nyt on hyvin vaikea olla. :yuck: naama palaa.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Muuten Burppi, olen katsonut tätä surullista maalaustaulua jo pitkään ja sinun piti antaa minulle ohjeet, että mitä kuvassa pitäisi tsiigata, luulen, että se puhui pari sanaa minulle.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tulin kouluun ja kukaan muu ei uskaltanut tulla pommin pelossa. No paskaakos tässä.. jatketaan samanlaista touhua atk-luokassa, mitä aiempinakin päivinä.:alppu:

Estate

Well-known member
Ollessani eilen Kansallisteatterissa Tuntematonta sotilasta katsomassa bongasin Lorenz Backmanin ja Niina Heralan oikean ensi parven sivupaikoilta.

Oli kyllä mielenkiintoinen näytelmä. Hauskinta (vaikka tuli muutenkin naurettua) oli ehkä Hauhian visiitti tarinassa.
Kolme ja puoli tuntia on kyllä melko pitkä aika, mutta yllättävän hyvin tuon jaksoi katsoa.

burb

.
Thunder sanoi:
Muuten Burppi, olen katsonut tätä surullista maalaustaulua jo pitkään ja sinun piti antaa minulle ohjeet, että mitä kuvassa pitäisi tsiigata, luulen, että se puhui pari sanaa minulle.
En ymmärrä mitä yrität sanoa/kysyä, mutta vastaan varmuuden vuoksi että Anette Olzon.