Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JuuZa

Kulttuurispesialisti
jaska sanoi:
:D :D :D

Kirje tuli tänään, nopeusrajoitus 80km/h ja mitattu nopeus 81 km/h. Jonkun pykälän mukaan poliisi voi kuulemma antaa tällaisten tapausten mennä läpi kirjallisella huomautuksella. Mutta minua myös muistutettiin että pienikin ylinopeus on vaarallista.

:D
:eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
jaska sanoi:

Kirje tuli tänään, nopeusrajoitus 80km/h ja mitattu nopeus 81 km/h. Jonkun pykälän mukaan poliisi voi kuulemma antaa tällaisten tapausten mennä läpi kirjallisella huomautuksella. Mutta minua myös muistutettiin että pienikin ylinopeus on vaarallista.

Micra -aikoina tuo ei liene ollut edes mahdollista.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Todellinen nopeus on liene kuitenkin ollut 84. Kameran toleranssien vuoksi vähennetään 3 km/h mitatusta, ihan asiakkaan oikeusturvan vuoksi.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
jaska sanoi:

Ei jumalauta menee kyllä taas verorahat hyötykäyttöön.
Kuka vitun idiootti noita asioita päättää...
Kummakaan että on rahat loppu kun käytetään aikaa ja resursseja tuollaiseen.

Mangelo

Well-known member
jaska sanoi:

On täysin epäoleellista suhteuttaa nopeutensa muihin tienkäyttäjiin ja liikenneympäristöön. Tärkeintä on noudattaa rajoitusta, sillä vaara alkaa vaania juuri silloin, kun mittari värähtää 1km/h yli. Älä vaan vahingossakaan paina kaasua avoimella suoralla. Koskaan et voi tietää, milloin tie sortuu altasi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
On täysin epäoleellista suhteuttaa nopeutensa muihin tienkäyttäjiin ja liikenneympäristöön. Tärkeintä on noudattaa rajoitusta, sillä vaara alkaa vaania juuri silloin, kun mittari värähtää 1km/h yli. Älä vaan vahingossakaan paina kaasua avoimella suoralla. Koskaan et voi tietää, milloin tie sortuu altasi.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Ei jumalauta menee kyllä taas verorahat hyötykäyttöön.
Kuka vitun idiootti noita asioita päättää...
Kummakaan että on rahat loppu kun käytetään aikaa ja resursseja tuollaiseen.
Nimenomaan. Täysin järjetöntä touhua.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Todellinen nopeus on liene kuitenkin ollut 84. Kameran toleranssien vuoksi vähennetään 3 km/h mitatusta, ihan asiakkaan oikeusturvan vuoksi.
Juu kuten ylempänä sanoin, niin koitin mittaria pitää 85 ja 90 -välillä, eli todellinen nopeus on ollut tuota luokkaa. Mutta silti voisin toistaa kommenttini
:D :D :D :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Luftwaffen kone oli myöhässä ja nyt väsyttää hiukkasen. :thumbfh:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Aiemmin viikolla leikin opettajaa, nyt kielenkääntäjää. Kaikkeen sitä joutuu :rolleyes:

Ei oikein taivu, ihan suora kieli on :tongue:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
jaska sanoi:

Mähän sain tossa jokunen vuosi sitten sakot kun mitattu nopeus vähennyksineen oli 121.26km/h. 120:n alueella:D Toisaalta muistelisin että täällä vähennetään ensin joku prossamäärä mitatusta nopeudesta ja vielä sen jälkeen 7km/h. Laskeskelin sillon että mittarinopeutta oli varmaan joku 135km/h.

Lauantaina saatoin päästä kuvaan taas. Olivat pärkkeleet moottoritien keskialueelle parkannut autonsa ja sieltä mittailivat. Tietty heti sillan jälkeen eli en huomannut jeppejä ennen kun olin melkeen kohdalla. Vielä ei ole kuulunut mitään:dunno:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:

Saatanan kaahari! :mad_old:

burb

.
Selviääkö muuten tollasesta ylinopeudesta ehdollisella vai joutuuko ihan lusimaan?

burb

.
Jos ei koht'puoliin ala Kovalaisen tallipaikka varmistumaan niin mulla räjähtää pää. Tiedoksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Rankkaa tuo opiskelu.. Eilen ei ollut koulua ja tänään kahden tunnin rankan netissä hengailun jälkeen todettiin, jottei seuraavien neljän tunnin opettajaa näy missään, niin puolen tunnin odottelun jälkeen syömään ja kotia.