Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Vilperi sanoi:
Hohooo!!:D Kaverilta oli tullu sähköpostia. Otsikossa luki että "Ei kait oo vitsi". :thumbup:
Tuollaiset viestit eivät yleensä saa minua huvittumaan, mutta myönnän hymähtäneeni kurkatessani Lisäturvan sivuilta heidän toimialaansa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Viestintää

Minä taas olen tässä aamun/aamupäivän aikana lähettänyt jo kolmattakymmentä sähköpostiviestiä ja tekstareitakin kymmenkunta. Suurin osa liittyy työhön, mutta onneksi ei sentään kaikki.

burb

.
Mulla on nälkä.
Haaveilen ällörasvaisesta grillikyljestä. Kuola valuu.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Mulla on nälkä.
Haaveilen ällörasvaisesta grillikyljestä. Kuola valuu.
mmmm....jos meet syomaan niin koukkaa mut mukaan. ma tarjoan juomat. sikanalka :ahem:

burb

.
lara sanoi:
mmmm....jos meet syomaan niin koukkaa mut mukaan. ma tarjoan juomat. sikanalka :ahem:
Sorry, hokasin viestisi liian myöhään. Söin jo, mutta en tosin grillikylkeä.
Voi olla että sitä pitää lähteä metsästämään sitten töiden jälkeen.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Voi helekutti että väsyttää. :thumbfh:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Il Tempo Gigante sanoi:
Ilmoitan vielä, että lankapuhelinlaskun puheluiden osuus marraskuulta oli 0,53 €.
Varmaan viestintäkomppanian päämiehenä kiipesit tolppia pitkin ja kytkesit piuhat puhelinlankoihin ja ylisuuret, kalliit puhelinlaskut ohjattiin ihan päin havattua.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tuli tänään assholeja sekä palkankorotukset kahdelta kuulta takautuvasti.. I'm one rich motherfucka right now. Veronpalautukset tosin on jo juotu, että eiköhän nämäkin mene tuossa tuokiossa.. :eek:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Nyt olisi sitten viimeinenkin arvosana saatu ja todistus ensi perjantaina kädessä! Olen ylpeä itsestäni :)