Hienoa! Hyvä Minka! :thumbup:Minka67 sanoi:Nyt olisi sitten viimeinenkin arvosana saatu ja todistus ensi perjantaina kädessä! Olen ylpeä itsestäni
sopii ollakkin!! onnitteluni! :thumbup:Minka67 sanoi:Nyt olisi sitten viimeinenkin arvosana saatu ja todistus ensi perjantaina kädessä! Olen ylpeä itsestäni
Onnittelut! :thumbup:Minka67 sanoi:Nyt olisi sitten viimeinenkin arvosana saatu ja todistus ensi perjantaina kädessä! Olen ylpeä itsestäni
Joo, nopeesti eilen googletin ton homman, niin selvisi että ekan kerran toi oli liikkeellä vuonna 97!! Tänään kyllä vittuilin kaverille asianmukaisesti aiheesta, vois kuittailla viä huomennakin. Ja ens viikolla.:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Mitä vttua.? Eikös tämä sama varoitus/hoax kiertänyt sähköposteissa jo 90-luvulla?
Onnea!Minka67 sanoi:Nyt olisi sitten viimeinenkin arvosana saatu ja todistus ensi perjantaina kädessä! Olen ylpeä itsestäni
Onneksi olkoon! \o/Minka67 sanoi:40-vuotias vetäsee päälle nelosen keskiarvolla tutkintotodistuksen niin on hyvä juhlia sitten 21.12. :thumbup: