Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tiesittekö, että jos ei saa unta, niin voi netissä kahlaamalla löytää kaikkea merkityksetöntä ja merkityksellistä.

The Joulukalenterihan on alunperin tanskalainen 'formaatti', josta tehtiin SubTV:eellä tällä hetkellä pyörivä suomenkielinen versio. Yllätyksekseni löysin ohjelmasta myös norjalaisen version.

Captain Howdy

Well-known member
:D :D :D :D :D

Onni veti eilen illalla 'keikan'... Se käski meidät lattialle yleisöksi, hyppäs itse joku palikka kädessään sohvalle esiintymään. Kuulimme mm. seuraavat biisit Mustan säteen poliisit, Asuntovaunun tuolit, Pääkallolaulu ja Robottilaulu...

Ai niin ja tietenkin cover-version mötiköiden Shout at the devilistä, joka on Onnin kielessä 'SAU'.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Captain Howdy sanoi:

Onni veti eilen illalla 'keikan'... Se käski meidät lattialle yleisöksi, hyppäs itse joku palikka kädessään sohvalle esiintymään. Kuulimme mm. seuraavat biisit Mustan säteen poliisit, Asuntovaunun tuolit, Pääkallolaulu ja Robottilaulu...

Ai niin ja tietenkin cover-version mötiköiden Shout at the devilistä, joka on Onnin kielessä 'SAU'.
Sulla pitäis olla videokamera ja ottaa sille joskus niitä esiintymisiä. Niitä on sitten mukava katsella muutaman vuoden kuluttua.

burb

.
Hitto vieköön kun menee taas niin moni asia päin mäntyä. :D
Ihanasti vituttaa. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Captain Howdy sanoi:

Ihan sika hyvä!!:D :D :D :D
Mä vedin noita pienenä madonnan tahtiin. ja kukaan muu ei saanu kattoa ku äiti. Mulla oli pinkit pyöräilytrikoot, sininen uikkari ja äitin kulmikkat ray banit. mä en käsitä kuinka siinä pitää pokka. ota nauhalle. :thumbup:

burb

.
Jes!
850 tuhatta GBP:untaa napsahti just burbille! Tuli sähköpostiin tällainen tieto.
Jostain Coca-Colan ja British American Tobaccon järjestämästä arvonnasta. Älyttömyyttä! Hienoutta! Arkihuolesi kaikki heitä!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Jes!
850 tuhatta GBP:untaa napsahti just burbille! Tuli sähköpostiin tällainen tieto.
Jostain Coca-Colan ja British American Tobaccon järjestämästä arvonnasta. Älyttömyyttä! Hienoutta! Arkihuolesi kaikki heitä!
Vilpilliset onnitteluni :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Jes!
hei miten ois...grillikyljyksiä ja silleen...;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
burb sanoi:
Jes!
Köyhä! Mä sain just viime viikolla miljoona puntaa!

... tosin "pikkaisen" pisti ihmetyttämään, miksi osoite johon piti ottaa yhteyttä oli @yahoo.co.uk -loppuinen, arvonta kun oli Mikkisoftan ja AOL:n järjestämä :eek!:

No kai se oli joku ajatuskatkos, otin yhteyttä ja nyt odottelen rahojani.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
rupes tekemään ihan hemmetisti mieli kyljyksiä ja ranskalaisia.. jos oikein yritän mä ehkä voisin kokata niitä tänään. :ahem: hyvä purppi! kiitos!!