Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
burb sanoi:
Mutta kohta on kerska-jaskalla jauhot suussa kun mun letku nytkähtää entistä pidemmäksi ja paksummaksi! Näin on!
Just tuli vinkki eräästä herbaalista soluutiosta!
Vähänks on burbilla mahtimeisseli koht'puoliin. Huonosilmäsimmät vanhat mammat sanoo vahingossa siihen orteen käsipäivää. Parempisilmäsimmät tahallaan.

Nyt muuten oikeesti puskee s-postilootaan spammifiltterin läpi ihan perusspammia, onkohan joku uusi kikka vai filtteri rikki...

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Mutta kohta on kerska-jaskalla jauhot suussa kun mun letku nytkähtää entistä pidemmäksi ja paksummaksi! Näin on!
Just tuli vinkki eräästä herbaalista soluutiosta!
Vähänks on burbilla mahtimeisseli koht'puoliin. Huonosilmäsimmät vanhat mammat sanoo vahingossa siihen orteen käsipäivää. Parempisilmäsimmät tahallaan.

Nyt muuten oikeesti puskee s-postilootaan spammifiltterin läpi ihan perusspammia, onkohan joku uusi kikka vai filtteri rikki...
:eek!: :eek!: :eek!: *menee sanattomaksi*

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitä eroa on nuorella ja vanhalla miehellä?
- Nuoren miehen unet ovat märkiä ja pierut kuivia.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Soon näin, että kankee kakskymppinen, kyrväkäs kolmekymppinen, niljakas nelikymppinen ja vilkas viiskymppinen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
No, tuon voi sanoa toisinkin... :rolleyes: Aamun lehdessä oli päivän ajatelmana:
Mies meni kauppaan kondomeja ostamaan ja huomasi, että niitä löytyy
erimakuisina versioina. Oli omenaa, banaania, mansikkaa.. Mies valitsi
muutaman, maksoi ostoksensa ja riensi kotiin. Hän sanoi vaimolleen
sängyssä:
- Tänään saatkin maistaa jotain herkullista. Ostin nimittäin makukondomeja.
- Hmm, vaimo vastasi, - tämä ensimmäinen maistuu ainakin Aurajuustolta.
- Älä hoppuile, en ole vielä ehtinyt laittaa mitään.:eek:

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tulipa nukuttua kehnosti, olis voinu jatkaa helposti pari kolme tuntia. Nyt väsyttää täällä töissä :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jr- sanoi:
Tulipa nukuttua kehnosti, olis voinu jatkaa helposti pari kolme tuntia. Nyt väsyttää täällä töissä :eek:
Itse kanssa olin jo ennen klo 6 hereillä. No tulipa katsottua viime viikon Heroes alta pois.:eek:

Naurattaa kun se Mohinder siinä on ihan yhden Haaparannan asiakkaan näköinen.:ahem: