Olga sanoi:Ihan vaan ilmoitusluontoisesti kerron, että olen hetken kuluttua jo unessa.
Saa herättää, jos keksii sopivan viestiäänen. :ahem:
Olga sanoi:Ihan vaan ilmoitusluontoisesti kerron, että olen hetken kuluttua jo unessa.
Saa herättää, jos keksii sopivan viestiäänen. :ahem:
Tiedä sitten, olisiko tuosta linkistä lievitystä autokuumeeseen; taitaa vaikutus olla päinvastainen.burb sanoi:Ennustan: vuoden sisällä minuun tulee iskemään kestämätön autokuume. Nyt on jo orastavaa tärinää.
Jos tulevaisuudessa, niinkuin nyt vähän näyttäis, alan kulkemaan työmatkat omalla autolla, haluan luultavasti vähän uudemman auton alle. Siitä tämä kimmoke. Tai tarviiko mun selitellä... mä vaan haluan uuden lelun! Haluan!
Joo, kyllä tuolla on tullut seikkailtua jo jonkin verran. Ei helpota...Micael sanoi:Tiedä sitten, olisiko tuosta linkistä lievitystä autokuumeeseen; taitaa vaikutus olla päinvastainen.
http://www.nettiauto.com/
Oluttölkin avaus? :doubtful:Olga sanoi:Johan tuli sopivan siuhahtava viestiääni ja herätti.
Se EI ollut Heidi Kyrön ääni.
Heh. Ihan erilaiset siuhahdukset tepsivät minuun. :wink:jupla sanoi:Oluttölkin avaus? :doubtful:
Tästä tuli eräs V&W mieleen. En jaksa etsiä kuvaa.Olga sanoi:Heh. Ihan erilaiset siuhahdukset tepsivät minuun. :wink:
Joo!!!Juskanen sanoi:Joululahjat on nyt sitten kahta lukuunottamatta hankittu. Ne puuttuvat kaksi ostan Kuopion Sokkarilta lauantaina noin klo 10 :ahem:
p.s. Haluuks joku tulla paketoimaan?
Ootko nyt ihan varma?Olga sanoi:Johan tuli sopivan siuhahtava viestiääni ja herätti.
Se EI ollut Heidi Kyrön ääni.
Mielenkiintoista. Kyseinen kuva kiinnostaisi kyllä.Sam sanoi:Tästä tuli eräs V&W mieleen. En jaksa etsiä kuvaa.
Puoli tuntia valvottu.Olga sanoi:Alkakaas muutkin jo herätä. Mikä tästä tulee, jos päiväkaudet nukutaan.