Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Olga sanoi:
Ihan vaan ilmoitusluontoisesti kerron, että olen hetken kuluttua jo unessa.
Saa herättää, jos keksii sopivan viestiäänen. :ahem:

burb

.
Ennustan: vuoden sisällä minuun tulee iskemään kestämätön autokuume. Nyt on jo orastavaa tärinää.
Jos tulevaisuudessa, niinkuin nyt vähän näyttäis, alan kulkemaan työmatkat omalla autolla, haluan luultavasti vähän uudemman auton alle. Siitä tämä kimmoke. Tai tarviiko mun selitellä... mä vaan haluan uuden lelun! Haluan!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Ennustan: vuoden sisällä minuun tulee iskemään kestämätön autokuume. Nyt on jo orastavaa tärinää.
Jos tulevaisuudessa, niinkuin nyt vähän näyttäis, alan kulkemaan työmatkat omalla autolla, haluan luultavasti vähän uudemman auton alle. Siitä tämä kimmoke. Tai tarviiko mun selitellä... mä vaan haluan uuden lelun! Haluan!
Tiedä sitten, olisiko tuosta linkistä lievitystä autokuumeeseen; taitaa vaikutus olla päinvastainen.:rolleyes:

http://www.nettiauto.com/

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Joululahjat on nyt sitten kahta lukuunottamatta hankittu. Ne puuttuvat kaksi ostan Kuopion Sokkarilta lauantaina noin klo 10 :ahem:

p.s. Haluuks joku tulla paketoimaan? :eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Tämä herra tuli vastaan Stockmannilla.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Myllis, Marcel ja Moe olivat Pohjois-Ruotsissa metsästämässä. Riistaa ei meinannut millään löytyä, kunnes viimein erään harjanteen päältä löytyi lupaavia merkkejä. M&M&M kumartui tutkimaan.
-Hirven jäljet, sanoi Myllis.
-Ei, vaan karhun, sanoi Marcel.
Moe ei ehtinyt sanoa mitään, sillä samassa juna ajoi koko trion yli.