Olga
.
Kiitos!
Eipä taijja olla Olga ennää aevan selevinpäen...Olga sanoi:Hiibahaaba. Työviikko ohi ja edessä moooooooooonta vapaata päivää.
Kelpais tässä siuhahdella. :thumbup:
Hiibahaaba, kylläpä on. Hyvveä Jouluo sinnekkii.burb sanoi:Eipä taijja olla Olga ennää aevan selevinpäen...
Hyvvää Jouluo kuitennii!
Ohhoh!:eek!: No jotenkinhan se ressi on purettava. Jouluiloa!Olga sanoi:Hiibahaaba. Työviikko ohi ja edessä moooooooooonta vapaata päivää.
Kelpais tässä viuhahdella. :thumbup:
Jopas on persoonallinen lukihäiriö.Tolerantti sanoi:Ohhoh!:eek!: No jotenkinhan se ressi on purettava. Jouluiloa!
No en minä oikein muutakaan keksinyt kuin että luki- tai kirotusvihre. Mitä on siuhahdella? Opetellaan lausumaan venäjän ässiä?:doubtful:Olga sanoi:Jopas on persoonallinen lukihäiriö.
Jätän kertomatta. :wink: Jospa joku siuhautukset tuntisi/tietäisi. Minä lähden nyt kauppaan.Tolerantti sanoi:No en minä oikein muutakaan keksinyt kuin että luki- tai kirotusvihre. Mitä on siuhahdella? Opetellaan lausumaan venäjän ässiä?:doubtful:
Viuhahdella onkin siis hyvinkin lähellä totuutta!:ahem: Älä palelluta itseäsi siellä kaupassa.Olga sanoi:Jätän kertomatta. :wink: Jospa joku siuhautukset tuntisi/tietäisi. Minä lähden nyt kauppaan.
VASTATKAA!!! :mad_old:burb sanoi:Lähtisinköhän jo kotiin...?
Voet lähteä, minä annan luvan.burb sanoi:VASTATKAA!!! :mad_old:
Lähdetään. Joulun viettoon, reippahin sävelin:burb sanoi:VASTATKAA!!! :mad_old:
yussi sanoi:klo 17.04
*Potkaisee Olgaa*
Pienoinen viive vain on..Olga sanoi:klo 18.12
Herätys toimii.