Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Tana, kun mokaa yksinkertaisetkin vastaukset.
Tana, kun mokaa yksinkertaisetkin vastaukset.
Miten sen nyt ottaa, kyllä toi mun näkökulmasta kattottuna on kirjotettu vielä tunti ennen puoltayötäJason Voorhees sanoi:Olenkin ensimmäinen joka tänään postaa viestin!
No sä ootkin tommonen jälkeenjäänyt.OoPee sanoi:Miten sen nyt ottaa, kyllä toi mun näkökulmasta kattottuna on kirjotettu vielä tunti ennen puoltayötä
Joo, pitää kato yrittää sopeutua paikallisiin alkuasukkaisiin, ettei erotu liikaa joukostaAJ sanoi:No sä ootkin tommonen jälkeenjäänyt.
"Sopeutua" ja kenestä Joukosta?OoPee sanoi:Joo, pitää kato yrittää sopeutua paikallisiin alkuasukkaisiin, ettei erotu liikaa joukosta
Menee turhan intiimiks tämä nyt :thumbdownAJ sanoi:"Sopeutua" ja kenestä Joukosta?
Samaa se Joukokin sanoi, kun poimi sitä saippuaa suihkussa.OoPee sanoi:Menee turhan intiimiks tämä nyt :thumbdown
Luovutan. Miten särkeä hammastetaan?lara sanoi:hammasta särkee. :thumbfh:
Auts!lara sanoi:hammasta särkee. :thumbfh:
*menee varmuuden varalta*OoPee sanoi:Auts!
Vinkki: mee hammaslekurille vielä siinä vaiheessa, kun sun ei ole ihan pakko mennä sinne.
Kerro terkkuja, että tietää minne lähettää provikat!kouvotsvoni sanoi:*menee varmuuden varalta*
joo tässä vaiheessa on luultavasti pakko ottaa tämäkin hammas pois. mulla on jostain syystä hyvin pehmoinen hammas luu (kyllä, pesen hampaat päivittäin)OoPee sanoi:Auts!
Vinkki: mee hammaslekurille vielä siinä vaiheessa, kun sun ei ole ihan pakko mennä sinne.
:doubtful: :doubtful: :doubtful:lara sanoi:juurihoitoja on tehty enemmän ku on hampaita suussa
nii no oookoo..hieman liiottelin. mut monta silti.OoPee sanoi::doubtful: :doubtful: :doubtful:
Vielä kerkeet ennen joulua, kun vaan valitat särkyä.lara sanoi:nii no oookoo..hieman liiottelin. mut monta silti.
Onnekseen ei ole Suomessa. Täällä pääsee kyllä hammaslääkäriin kiiretapauksessa ennen joulua, mutta vuodesta ei oo niin tarkkaa tietoa vielä.OoPee sanoi:Vielä kerkeet ennen joulua, kun vaan valitat särkyä.