Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
joo tässä vaiheessa on luultavasti pakko ottaa tämäkin hammas pois. mulla on jostain syystä hyvin pehmoinen hammas luu (kyllä, pesen hampaat päivittäin)
siitä johtuen on kaks hammasta jouduttu jo poistaa. juurihoitoja on tehty enemmän ku on hampaita suussa ja nyt alkaa todella menemään hermo. mut kai meillä kaikilla on se joku heikko kohta. :rolleyes:
Paskahammas-Andersson?:doubtful: :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Onnekseen ei ole Suomessa. Täällä pääsee kyllä hammaslääkäriin kiiretapauksessa ennen joulua, mutta vuodesta ei oo niin tarkkaa tietoa vielä.
Mä olen tarvittaessa päässyt, jossen samana, niin seuraavana päivänä. 2 kertaa on reissun päällä (Mikkeli ja Ylivieska) hajonnut hammas (vieläpä sama hammas:rolleyes: ) ja seuraavana päivä on päässyt.

Taitaa muuten olla, että viimeiseen 10 vuoteen ei ole kuin tota yhtä hammasta aina korjailtu. Ensin oli juurihoitoa siihen ja sen jälkeen se on 3 kertaa paukahtanut palasiksi.:mad_old: :jaska:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Moe tässä varmaan kaipaa paljon ilkkumista, että tulisi joulumieli?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Tänään näin todella kauniin maalaismaiseman. Ajelin yhden maatalon ohi, kun sieltä sipsutteli mielettömän hyvännäköinen blondi minihameessa ja korkokengillä hakemaan aamulehteä - ja vilkutteli iloisesti minulle! Meinasin ajaa (tahallaan) ojaan! Kummasti piristi päivää. :ahem:

Eilenillalla kaupassa yksi hiukan humalainen rouva yritti houkutella kämpilleen. Kovana saa olla jos selibaatissa meinaa elää..eiku...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
jupla sanoi:
Tänään näin todella kauniin maalaismaiseman. Ajelin yhden maatalon ohi, kun sieltä sipsutteli mielettömän hyvännäköinen blondi minihameessa ja korkokengillä hakemaan aamulehteä - ja vilkutteli iloisesti minulle! Meinasin ajaa (tahallaan) ojaan! Kummasti piristi päivää. :ahem:
Se oli muuten Moe. Sehän muutti äskettäin landelle.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Tuli hassu mielleyhtymä. Meillä maallamaalla oli myös kaunis maisema, jota katselin ja ihailin tänään. Muutoin ei sitten osunutkaan yksiin... meillä oli pakkasta yli kymmenen astetta. Siellä olisi tullut blondillekin vilu minihameessa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
Tuli hassu mielleyhtymä. Meillä maallamaalla oli myös kaunis maisema, jota katselin ja ihailin tänään. Muutoin ei sitten osunutkaan yksiin... meillä oli pakkasta yli kymmenen astetta. Siellä olisi tullut blondillekin vilu minihameessa.
No sit olis ainakin munat jäätyneet. :ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Terveisiä pihalta. Börjeä ei näkynyt, mutta kuu-ukko tanssi taivaalla tähtien kanssa iloisesti. Mukavan rapsakka pakkanenkin, about 9 astetta. :thumbup: