Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Minkäs alan firma toi Haaparanta on? Myykö ne kenties trikoita, viittoja, maskeja jne...

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Olipas sisäisenä tarkastajana tiukka täti. :dunno: :thumbfh:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Not mii. :doubtful:
Myllis, Marcel ja Moe olivat metsästämässä afrikassa. Ensin palasi leiriin Myllis. Hän sanoi saaneensa saaliikseen seepran ja kanin. Sitten palasi Marcel. Hän oli saanut kolme antilooppia. Lopulta palasi Moe. Hän sanoi saaneensa 8 notmiitä. Toiset kysyivät,mitä ihmeen notmiitä? Moe kertoi että kun hän oli ampunut niitä, ne olivat juosseet pensaasta toiseen ja huutaneet: Not Me!,Not Me!

Estate

Well-known member
Juskanen sanoi:
Alkaa olla stressitaso aika korkealla. Onneks tulee joulu ja pitkät vapaat...

:thumbfh:
Onneksi tulee joulu ja pääsee töihin vaihtamaan vanhusten vaippoja. :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Myllis, Marcel ja Moe olivat metsästämässä Afrikassa. Riistaa ei meinannut millään löytyä, joten he päättivät hajaantua, että saisivat haravoitua suuremman alueen. Sovittiin, että jos joku eksyy, niin hän ampuu ilmaan, jolloin muut tulevat auttamaan. Eipä aikaakaan, kun Moe huomasi eksyneensä. Hän yritti palailla omia jälkiään, mutta harhautui entistä oudommalle alueelle. Moe nöyrtyi ja ampui ilmaan. Hän odotteli puoli tuntia, mutta Myllistä ja Marcelia ei kuulunut paikalle. Moe ampui uudelleen ilmaan ja tähysteli ympäriinsä, mutta muita ei näkynyt. Moe jatkoi ampumista ilmaan puolen tunnin välein, mutta Myllis ja Marcel loistivat poissaolollaan. Iltakin alkoi jo hämärtää. Moe tähysti viidakkoon ja manasi:"Voi helvetti! Jos jätkät ei pian löydä mua, multa loppuu nuolet!"

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Myllis, Marcel ja Moe olivat metsästämässä Afrikassa. Riistaa ei meinannut millään löytyä, joten he päättivät hajaantua, että saisivat haravoitua suuremman alueen. Sovittiin, että jos joku eksyy, niin hän ampuu ilmaan, jolloin muut tulevat auttamaan. Eipä aikaakaan, kun Moe huomasi eksyneensä. Hän yritti palailla omia jälkiään, mutta harhautui entistä oudommalle alueelle. Moe nöyrtyi ja ampui ilmaan. Hän odotteli puoli tuntia, mutta Myllistä ja Marcelia ei kuulunut paikalle. Moe ampui uudelleen ilmaan ja tähysteli ympäriinsä, mutta muita ei näkynyt. Moe jatkoi ampumista ilmaan puolen tunnin välein, mutta Myllis ja Marcel loistivat poissaolollaan. Iltakin alkoi jo hämärtää. Moe tähysti viidakkoon ja manasi:"Voi helvetti! Jos jätkät ei pian löydä mua, multa loppuu nuolet!"
:eek:

Olit sitten vaihtanut alkuperäiseen juttuun 2 uutta hahmoa. Ei siellä ollut Myllis eikä Marcel, vaan AJ ja Jussi. Että TURHA YRITTÄÄ VALEHDELLA.

PS. Siitä huolimatta ne nuolet loppu kesken.:( :jaska:

72

Well-known member
En pidä termistä "musta joulu". Se on ilmeisesti vastakohta valkealle joululle, mutta eikö voisi vaan sanoa lumeton joulu, joka on pikemminkin harmaa eikä musta. Mulle tuo "musta joulu" tuo mieleen surun, esim. jos lehdessä otsikoidaan joulun olleen musta, miellän sen niin, että oli poliisilla/palokunnalla/sairaaloilla töitä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ihan vaan ilmoitusluontoisesti kerron, että olen hetken kuluttua jo unessa.
Saa herättää, jos keksii sopivan viestiäänen. :ahem:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Aivan hyvää nimipäiväonnea hahmolle IJV! :thumbup:

Sori, en mä näitä muista millään...