Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Aamulla varttia vaille viisi, kun olin jo yli tunnin nukkunutkin, heräsin puhelimen soimiseen. Nappasin sen korvalleni ja vastasin, mutta olin niin unessa, etten tajunnut jonkun soittavan mulle, vaan luulin kuuntelevani jotain viestiä tms. Hetken siinä sitten hiljaa oltuani vastapuoli tajusi sanoa jotain ja minäkin tajusin, että pitäisi puhua.

Ja jutun pointti on se, että soitelkaa vaan mulle kännissä aaamuyöllä, mä rakastan teitä foorumisteja juuri silloin! :alppu:
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Aamulla varttia vaille viisi, kun olin jo yli tunnin nukkunutkin, heräsin puhelimen soimiseen. Nappasin sen korvalleni ja vastasin, mutta olin niin unessa, etten tajunnut jonkun soittavan mulle, vaan luulin kuuntelevani jotain viestiä tms. Hetken siinä sitten hiljaa oltuani vastapuoli tajusi sanoa jotain ja minäkin tajusin, että pitäisi puhua.

Ja jutun pointti on se, että soitelkaa vaan mulle kännissä aaamuyöllä, mä rakastan teitä foorumisteja juuri silloin! :alppu:
Tästä tulikin mieleen se kun joskus viikko takaperin soitit mulle jonain aamupäivänä. Heräsin puhelimen soittoon lievässä krapulassa ja samalla huomasin, että olin viettänyt yöni samalla kapealla olohuoneen sohvalla kaverini vieressä. Hyvä vaan, oli selvästi jo aikakin herätä :alppu:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
lfb sanoi:
Tästä tulikin mieleen se kun joskus viikko takaperin soitit mulle jonain aamupäivänä. Heräsin puhelimen soittoon lievässä krapulassa ja samalla huomasin, että olin viettänyt yöni samalla kapealla olohuoneen sohvalla kaverini vieressä. Hyvä vaan, oli selvästi jo aikakin herätä :alppu:
Eikö se mennyt niin, että sä lähetit viestin, että nyt voisi soittaa?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
S.A sanoi:
Ja jutun pointti on se, että soitelkaa vaan mulle kännissä aaamuyöllä, mä rakastan teitä foorumisteja juuri silloin! :alppu:
Ei mulla oo sun numeroo.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Aamulla varttia vaille viisi, kun olin jo yli tunnin nukkunutkin, heräsin puhelimen soimiseen. Nappasin sen korvalleni ja vastasin, mutta olin niin unessa, etten tajunnut jonkun soittavan mulle, vaan luulin kuuntelevani jotain viestiä tms. Hetken siinä sitten hiljaa oltuani vastapuoli tajusi sanoa jotain ja minäkin tajusin, että pitäisi puhua.

Ja jutun pointti on se, että soitelkaa vaan mulle kännissä aaamuyöllä, mä rakastan teitä foorumisteja juuri silloin! :alppu:
Minulta saa kännipuheluja heti, kun numerosi saan ongittua :alppu:
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Eikö se mennyt niin, että sä lähetit viestin, että nyt voisi soittaa?
Lähetin sen viestin edellisenä iltana kun soittamasi puhelu meni katki noin suurinpiirtein heti kun olin vastannut. Muistaakseni sanoin suurinpiirtein, että soita vaan jos oli jotain asiaa. Tosin muistikuvat on tuolta illalta kieltämättä vähän heikot :eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kakku, jota sätissä kerroin päivällä tehneeni. Äiti autto erityisesti koristelussa. On jo syöty. 12 munaa meni.

 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
mun mielestä toi ei ole kovin merkityksetön ilmoitus.. varsin merkityksellinen
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Joo, ne otettiin kiireessäpakasteesta ja tökättiin jäisinä kakun päälle, jossa sitten sulivat mehustaen.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Tuolla tiellä on auto parkkeerattu sille puolelle jolle pysäköinti on kielletty. Kohta kun joku parkkeeraa sallitulle puolelle on tie melko tukossa. En viitsi edes arvuuttaa mikä auto oli kyseessä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

BUAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA !

Viittaan yllä olevaan viestiin: This message is hidden because Jakopään hihna is on your ignore list.

Eipä paljoa kiinnosta !

(Toivottavasti itsekuri pysyy säilyy kestää)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
BUAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA !

Viittaan yllä olevaan viestiin: This message is hidden because Jakopään hihna is on your ignore list.

Eipä paljoa kiinnosta !

(Toivottavasti itsekuri pysyy säilyy kestää)

Kuin myös:'
Jakopään hihna
This message is hidden because Jakopään hihna is on your ignore list.

Ja kyllä se pysyy säilyy kestää.. ;)
 
Ylös