Kuulut siis tähän ryhmään "Tai sitten on unohtanut työpaikan sijainnin"OoPee sanoi:Niin tahi kaikki, joille vaan jotenkin mahdollista, ovat ottaneet nää kaksi välipäivää vapaaksi. Kuten esim. minä :frank:
Keskiviikkona töihin
Kuulut siis tähän ryhmään "Tai sitten on unohtanut työpaikan sijainnin"OoPee sanoi:Niin tahi kaikki, joille vaan jotenkin mahdollista, ovat ottaneet nää kaksi välipäivää vapaaksi. Kuten esim. minä :frank:
Keskiviikkona töihin
Pelkäänpä pahasti, että muisti palailee pätkittäin :dunno:jaska sanoi:Kuulut siis tähän ryhmään "Tai sitten on unohtanut työpaikan sijainnin"
Mitä ihmettä sitten olet valveilla tähän aikaan, jos olet kerran vapaalla. Kiertääkö Ikea-kinkku mahassa? Nuku ja anna toisten paiskia duunia.OoPee sanoi:Niin tahi kaikki, joille vaan jotenkin mahdollista, ovat ottaneet nää kaksi välipäivää vapaaksi. Kuten esim. minä :frank:
Keskiviikkona töihin
Kuka sitä nyt vapaapäivinä nukkuu? Voiko vapaa-aikaansa turhempaan käyttää? Kysyn vaan?:doubtful:Formulanomi sanoi:Mitä ihmettä sitten olet valveilla tähän aikaan, jos olet kerran vapaalla. Kiertääkö Ikea-kinkku mahassa? Nuku ja anna toisten paiskia duunia.
Joo. Viisaampaa on nukkua työajalla...:ahem:Moe Szyslak sanoi:Kuka sitä nyt vapaapäivinä nukkuu? Voiko vapaa-aikaansa turhempaan käyttää? Kysyn vaan?:doubtful:
Kaapunnille ja sitten uimaan.:ahem:
Tytär herätti :dunno:Formulanomi sanoi:Mitä ihmettä sitten olet valveilla tähän aikaan, jos olet kerran vapaalla.
Hö! Oisit LAIMINLYÄNY senkin pässi!! :frank: :mad_old:OoPee sanoi:Tytär herätti :dunno:
Ei sitä näin joulun aikaan kehtaa :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Hö! Oisit LAIMINLYÄNY senkin pässi!! :frank: :mad_old:
Runar ja Kyllikki sanoi:Hö! Oisit LAIMINLYÄNY senkin pässi!! :frank: :mad_old:
Juotu jo aikaa sitten. Kohta voisi keittää toisen satsin.Olga sanoi:
Luojan kiitos kahvi on vasta tiputteluvaiheessa.
Älä minua syytä. Katselin sinua nähdäkseni siellä Paltaniemellä käydessäni. En tunnistanut. Kenelläkään ei ollut tuota ilmettä.burb sanoi:Hankkija-toikissa jätkät nälvii, töissä heti ensimmäisenä tuli paskathousuun-kriisi joka ei ole vielä selvinnyt, kiinalaisten ansiosta mulle pukkaa spammia jopa spammifiltteristä huolimatta työsähköpostiin, ja vielä yks kiinalainen työtaho kehtaa joulutoivotuksissaan kutsua mua Irinaksi.
Onneksi tämä vuosi loppuu kohta, ehkäpä ensi vuosi tuo mukanaan edes miehekkäämmät nöyryytykset.
burb sanoi:Hankkija-toikissa jätkät nälvii, töissä heti ensimmäisenä tuli paskathousuun-kriisi joka ei ole vielä selvinnyt, kiinalaisten ansiosta mulle pukkaa spammia jopa spammifiltteristä huolimatta työsähköpostiin, ja vielä yks kiinalainen työtaho kehtaa joulutoivotuksissaan kutsua mua Irinaksi.
Onneksi tämä vuosi loppuu kohta, ehkäpä ensi vuosi tuo mukanaan edes miehekkäämmät nöyryytykset.
Yritän julkisesti olla näyttämättä itseltäni.Olga sanoi:Älä minua syytä. Katselin sinua nähdäkseni siellä Paltaniemellä käydessäni. En tunnistanut. Kenelläkään ei ollut tuota ilmettä.
Hyvä. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Anteeks. Kyä NYT kaduttaa ja hävettää!!
Eiku sun ois kuulunut kirjottaa että "Saat anteeksi kun noin kauniisti pyysit ja osoitit aitoa katumusta" :frank:burb sanoi:Hyvä. :ahem:
Ok.Runar ja Kyllikki sanoi:Eiku sun ois kuulunut kirjottaa että "Saat anteeksi kun noin kauniisti pyysit ja osoitit aitoa katumusta" :frank:
Oho! :eek!:Jr- sanoi:Pari jehovaa kävi ovella, mutta käännytin ne.
PAINUKAA HELVETTIIN!Jr- sanoi:Pari jehovaa kävi ovella, mutta käännytin ne asiallisesti pois.