Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Niin tahi kaikki, joille vaan jotenkin mahdollista, ovat ottaneet nää kaksi välipäivää vapaaksi. Kuten esim. minä :frank:

Keskiviikkona töihin :)
Kuulut siis tähän ryhmään "Tai sitten on unohtanut työpaikan sijainnin" ;)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Niin tahi kaikki, joille vaan jotenkin mahdollista, ovat ottaneet nää kaksi välipäivää vapaaksi. Kuten esim. minä :frank:

Keskiviikkona töihin :)
Mitä ihmettä sitten olet valveilla tähän aikaan, jos olet kerran vapaalla. :mad: Kiertääkö Ikea-kinkku mahassa? Nuku ja anna toisten paiskia duunia.

:(

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Mitä ihmettä sitten olet valveilla tähän aikaan, jos olet kerran vapaalla. :mad: Kiertääkö Ikea-kinkku mahassa? Nuku ja anna toisten paiskia duunia.

:(
Kuka sitä nyt vapaapäivinä nukkuu? Voiko vapaa-aikaansa turhempaan käyttää? Kysyn vaan?:doubtful:

Kaapunnille ja sitten uimaan.:ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Kuka sitä nyt vapaapäivinä nukkuu? Voiko vapaa-aikaansa turhempaan käyttää? Kysyn vaan?:doubtful:

Kaapunnille ja sitten uimaan.:ahem:
Joo. Viisaampaa on nukkua työajalla...:ahem:

burb

.
Hankkija-toikissa jätkät nälvii, töissä heti ensimmäisenä tuli paskathousuun-kriisi joka ei ole vielä selvinnyt, kiinalaisten ansiosta mulle pukkaa spammia jopa spammifiltteristä huolimatta työsähköpostiin, ja vielä yks kiinalainen työtaho kehtaa joulutoivotuksissaan kutsua mua Irinaksi.

Onneksi tämä vuosi loppuu kohta, ehkäpä ensi vuosi tuo mukanaan edes miehekkäämmät nöyryytykset.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Hankkija-toikissa jätkät nälvii, töissä heti ensimmäisenä tuli paskathousuun-kriisi joka ei ole vielä selvinnyt, kiinalaisten ansiosta mulle pukkaa spammia jopa spammifiltteristä huolimatta työsähköpostiin, ja vielä yks kiinalainen työtaho kehtaa joulutoivotuksissaan kutsua mua Irinaksi.

Onneksi tämä vuosi loppuu kohta, ehkäpä ensi vuosi tuo mukanaan edes miehekkäämmät nöyryytykset.
Älä minua syytä. Katselin sinua nähdäkseni siellä Paltaniemellä käydessäni. En tunnistanut. Kenelläkään ei ollut tuota ilmettä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

Anteeks. :( Kyä NYT kaduttaa ja hävettää!! :(

burb

.
Olga sanoi:
Älä minua syytä. Katselin sinua nähdäkseni siellä Paltaniemellä käydessäni. En tunnistanut. Kenelläkään ei ollut tuota ilmettä.
Yritän julkisesti olla näyttämättä itseltäni.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
:mad: Eiku sun ois kuulunut kirjottaa että "Saat anteeksi kun noin kauniisti pyysit ja osoitit aitoa katumusta" :frank:
Ok.
Saat anteski... akteesi... anse... Onpa vaikee sana.