burb sanoi:Olipa oikeastaan aika kehno tarina. Anteeksi.
Kerran teininä tajusin n. kaksi vuotta liian myöhään että yksi tyttö olis halunnut multa seksiä ja sanoi sen (jälkikäteen ajateltuna) aika suoraan.Sammypiru sanoi:Hyvä että tajusit sen noinkin nopeasti.
Eikä ollut. Ei ole olemassa hyviä tai huonoja tarinoita. Burbille kunnia, joka sille itselleen kuuluu.burb sanoi:Olipa oikeastaan aika kehno tarina. Anteeksi.
Sulla on pitkä piuha kuuloelimestä siemenjohtimeen. Kai sulla alkoi kuitenkin seisomaan silloin kahden vuoden jälkeen kun tajusit?burb sanoi:Kerran teininä tajusin n. kaksi vuotta liian myöhään että yksi tyttö olis halunnut multa seksiä ja sanoi sen (jälkikäteen ajateltuna) aika suoraan.
Olen ehkä siksi opetellut tajuamaan asioita nopeammin.
Muistaakseni ei. Koska mieleni lienee täyttänyt keskikarmea ketutus.Captain Howdy sanoi:Kai sulla alkoi kuitenkin seisomaan silloin kahden vuoden jälkeen kun tajusit?
Se on se kuuluisa "kaikkinäkevä silmä". :wink:Il Tempo Gigante sanoi:Miksiköhän tuollaisessa paikassa on valvontakamera ?
burb sanoi:Kerran teininä tajusin n. kaksi vuotta liian myöhään että yksi tyttö olis halunnut multa seksiä ja sanoi sen (jälkikäteen ajateltuna) aika suoraan.
Olen ehkä siksi opetellut tajuamaan asioita nopeammin.
Entä ootko tänään tajunnut jo jotain?kouvotsvoni sanoi:Minä mitään ole vielä tänäkään päivänä tajunnut.
Ai niinkuin mitäyussi sanoi:Entä ootko tänään tajunnut jo jotain?
Voi hitto, että tuo kommentti ja vieressä oleva kouvon avatar...kouvotsvoni sanoi:Ai niinkuin mitä
No "sitä"!kouvotsvoni sanoi:Ai niinkuin mitä
No niin on.Micael sanoi:Hiljaista kuin huopatussutehtaassa.
Mikä hiton peräkotelo?Creative
Zen Stone
AVAIMEN-
PERÄKOTELO 990
* Kätevä suoja
* Helppo kiinnittää
Kukaan ei lisännyt tietoisuuttani moisilla, tai sitten en muista tai tajua.yussi sanoi:No "sitä"!
No niin no, siinähän se pyörii, elämä siis, siinä hieman navan alapuolella.Moe Szyslak sanoi:No niin on.
Joka on muuten palindromina suunnilleen: .no niin oN:eek!: