Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
Osta se mikä hyvältä tuntuu!
Ei se kehtaa ja sitäpaitti se Syvälammen porttolakin kerittiin jo sulkea, sen takia se nyt ostelee noita aseita ikäänkuin korvikkeksi :nope:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ei se kehtaa ja sitäpaitti se Syvälammen porttolakin kerittiin jo sulkea, sen takia se nyt ostelee noita aseita ikäänkuin korvikkeksi :nope:
Pakkoko sun on joka ainoo sulle mesessä luottamuksella kerrottu asia tänne kertoo. :mad_old: :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Pakkoko sun on joka ainoo sulle mesessä luottamuksella kerrottu asia tänne kertoo. :mad_old: :mad:
Miten niin joka ainoo? Enhän mä oo siitäkään maininnu täällä mitään, että tepastelet kämpässäs vekkihameessa ja korkokengissä.

Aina liioittelemassa! :mad: :thumbdown

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Miten niin joka ainoo? Enhän mä oo siitäkään maininnu täällä mitään, että tepastelet kämpässäs vekkihameessa ja korkokengissä.

NO , okei. MELKEEN joka ainoon!!
Eiku...hetkinen...NYTHÄN SÄ KERROIT TUONKIN. :mad:

Tuu irkkiin, että saan bännätä ja potkia sut samantien pois!! :mad_old: :mad: :frank:

burb

.
OoPee sanoi:

Ai sä oot kans tilannu sen webbikameraprivaatishowpalvelun Runarilta?

Eiku mitenniin kans kun emmä tota niin... unohtakaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eiku...hetkinen...NYTHÄN SÄ KERROIT TUONKIN. :mad:
Ehän kertonu, tua oli vaan esimerkkini niistä, joita en oo kertonu. Vähän niinku sekin, että oikeesti sä oot se naapuri, joka käy sormeilemassa sen yhden kundin vastamaalattua lokasuojaa.

Kyllä mä kato tommoset osaan pitää omana tietonani enkä lähde niitä kylille huutelemaan! :frank:

Tuu irkkiin, että saan bännätä ja potkia sut samantien pois!! :mad_old: :mad: :frank:
Juujuu ja seuraava aste on varmaan sit se, et "tuu hei Suomusjärvelle kaffelle, että saan ampua sut!" :doubtful:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

:mad: :mad: :mad: :mad: EI SEMMOSTA SHOWTA OO OLEMASSAKAAN, UNHOTTAKAA!!!

Ps. jos silti asia kiinnostaa niin lisätietoja saa privalla. VAIKKEI SEMMOSTA SHOUTA OLEKAAN!!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ehän kertonu, tua oli vaan esimerkkini niistä, joita en oo kertonu. Vähän niinku sekin, että oikeesti sä oot se naapuri, joka käy sormeilemassa sen yhden kundin vastamaalattua lokasuojaa.

Kyllä mä kato tommoset osaan pitää omana tietonani enkä lähde niitä kylille huutelemaan! :frank:

Juujuu ja seuraava aste on varmaan sit se, et "tuu hei Suomusjärvelle kaffelle, että saan ampua sut!" :doubtful:
Koska muuten tuut kaffeelle?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:

En mä mitään tilannu vaan häkkeröin. Se tyhmä ei kato tajua, että koneeseen kytketyn webbikameran voi käynnistää :eek:

Mut hyshys hei tästä, ei sanaakaan Runarille.

*viheltelee*

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
AJ sanoi:
Mites teillä noin niinku muuten menee?
Runar on ihan OK ja burb on köpö muutenki et en mä niistä niin huolehtisi mutta toi Oopeen kiinnostus aseistettuihin miehiin hameissa, kielii jonkinlaisiesta henkitason järkkymisestä.ehkä.:confused:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
lara sanoi:
Runar on ihan OK ja burb on köpö muutenki et en mä niistä niin huolehtisi mutta toi Oopeen kiinnostus aseistettuihin miehiin hameissa, kielii jonkinlaisiesta henkitason järkkymisestä.ehkä.:confused:
Noi kaikki mainitsemasi hahmot ovat melkoosia pönkittäjiä ja haahuilijoita. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Olga sanoi:
Ylenmääräisten pyhien jälkeen arkeen herääminen on hieman ankeaa. :doubtful:
kyllä se siitä taas lähtee...kato kohta alkaa uusi vuosi ja sitämyöten voi ottaa käyttöön uudet kujeet..;)