Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Olga sanoi:
Ylenmääräisten pyhien jälkeen arkeen herääminen on hieman ankeaa. :doubtful:
Itse tänä aamuna hämmästelin, kun ei ollut klo 05 mitään vaikeuksia nousta sängystä ylös :eek!:

Töissä tosin ekat puol tuntia meni höpötellessä, nyt sentään oon saanu jo jotain aikaankin. Mulla on ylläri työkaverille iltapäivällä :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
mutta toi Oopeen kiinnostus aseistettuihin miehiin hameissa, kielii jonkinlaisiesta henkitason järkkymisestä.ehkä.:confused:
Simppeliä: hame päällä zikzakkia juokseviin miehiin on helpompi osua :eek:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Simppeliä: hame päällä zikzakkia juokseviin miehiin on helpompi osua :eek:
:doubtful: mihinkähän ja milläköhän sä yrität osua...on tainnu Börje opastaa sullekki parit muuvit. :eek: ÄLÄ USKO SEN PUHEITA!

burb

.
Lupasin jo keväällä itselleni että tupakointi loppuu tämän vuoden puolella. Kai se nyt on lopetettava vaikkei oikeastaan ole nyt sellaista sopivaa mielentilaa.
Tuntuu että henkeä ahdistaa ja veri ei kierrä. Ja näkö lähtee. Jalat ei kanna. Päätä kutittaa sisäpuolelta.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Lupasin jo keväällä itselleni että tupakointi loppuu tämän vuoden puolella. Kai se nyt on lopetettava vaikkei oikeastaan ole nyt sellaista sopivaa mielentilaa.
Tuntuu että henkeä ahdistaa ja veri ei kierrä. Ja näkö lähtee. Jalat ei kanna. Päätä kutittaa sisäpuolelta.
:nope: älä lopeta. nautinnot on tehty nautittavaksi.:thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
Tosta on vaan tullut enämpi rasite kuin nautinto.
no lopeta sit! heti! tänä päivänä! ala vihaamaan niitä tupakkeja! jokaista. mä tuen sua ja kannustan! saat aina laittaa privaa heikolla hetkellä. *hieroo köpön harteita rauhoittaen*