mut se on suloinen. te ootte köpöjä erilailla. niinkin voi olla. köpöt on ihmisiä jotka hellyyttää mua. noin.Moe Szyslak sanoi:Ja nomi oli heti aamusta köpö.:ahem:
mut se on suloinen. te ootte köpöjä erilailla. niinkin voi olla. köpöt on ihmisiä jotka hellyyttää mua. noin.Moe Szyslak sanoi:Ja nomi oli heti aamusta köpö.:ahem:
muista laittaa luistonestot reinojen pohjiin..vaikkei jäätä ookkaan...varuuksi..Moe Szyslak sanoi:Nyt tämä köpö lähtee köpöttelemään jäykillä reisillään kohti kaupuntia.:ahem:
Pitoa keskelle, mutta kärkeen ja kantaan glidiä. Tai kynttilää.lara sanoi:muista laittaa luistonestot reinojen pohjiin..vaikkei jäätä ookkaan...varuuksi..
Sen kynttilän voi pystyttää kakkoseenkin.Mehe Rienarsuo sanoi:Pitoa keskelle, mutta kärkeen ja kantaan glidiä. Tai kynttilää.
ja tuikkuja yköseen vai? :eek!:Captain Howdy sanoi:Sen kynttilän voi pystyttää kakkoseenkin.
Voi toki. Tosin itse pitäisin sen hahlon vapaana.lara sanoi:ja tuikkuja yköseen vai? :eek!:
Kakkoseen kandee vetää ihan varuilta kireen kelin napakat pitovoiteet. Jos joku homomouho päättäis tuupata pakolla haitariin niin ei ainakaan sujuvasti ajelis.Captain Howdy sanoi:Sen kynttilän voi pystyttää kakkoseenkin.
Mä kyllä ajattelin sen työstöaihion kakkosta enkä omaani tossa aiemmin...Mehe Rienarsuo sanoi:Kakkoseen kandee vetää ihan varuilta kireen kelin napakat pitovoiteet. Jos joku homomouho päättäis tuupata pakolla haitariin niin ei ainakaan sujuvasti ajelis.
Näitä kannattaa miettiä. Maailma on niin sekasin.
noh pitäkää kuitenkin tallessa.. ei sitä koskaan tiedä..Captain Howdy sanoi:Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
TOTTAKAI!!!! Siitähän saa hyvä mutapainialustan!lara sanoi:noh pitäkää kuitenkin tallessa.. ei sitä koskaan tiedä..
Ei mullakaan sun bertil mielessä ollu!Captain Howdy sanoi:Mä kyllä ajattelin sen työstöaihion kakkosta enkä omaani tossa aiemmin...
Vähän samaa settiä käynnissä meillä päin kahteenkin suuntaan! Mitä pelvompaa sen kelvompaa. Tuottaa jo tosiaan vaikeuksia keksiä vastaiskuja.Captain Howdy sanoi:Tuli muuten mieleen, että meillä ja yhdellä tuttavapariskunnallamme on käynnissä epävirallinen joululahjasota. Se alkoi vuosi sitten kun saimme lahjaksi KUMILAKANAT sensuelliöljyineen päivineen. No, tänä jouluna hankin 2 kpl lahjakortteja Finnswingers-sivustolle ja annoin ne tuolle pariskunnalle lahjaksi. Osui ja upposi. Mutta odotettavissa on, että peli kovenee. Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!
Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
Laita Matxille kierrätykseen! Voit saada vastalahjaksi hyviä ideoitaCaptain Howdy sanoi:Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
En aio ampua raketteja enkä nussia. Ihan paskaa tällanen.Mehe Rienarsuo sanoi:Nyt uuden vuoden viettoon kaikki!
Ja muistetaans:
- kortongit (rakettien ammuntaan)
- suojalasit (nussintaan)
Mitäs tuolle ylläripyllärille kuuluu?Juskanen sanoi:Itse tänä aamuna hämmästelin, kun ei ollut klo 05 mitään vaikeuksia nousta sängystä ylös :eek!:
Töissä tosin ekat puol tuntia meni höpötellessä, nyt sentään oon saanu jo jotain aikaankin. Mulla on ylläri työkaverille iltapäivällä :ahem:
Kolmelta on yks tuotantoonotto, sen jälkeen sit :ahem:Olga sanoi:Mitäs tuolle ylläripyllärille kuuluu?
vielä ku löytyis se kunnon mies..Mehe Rienarsuo sanoi:Nyt uuden vuoden viettoon kaikki!
Ja muistetaans:
- kortongit (rakettien ammuntaan)
- suojalasit (nussintaan)