Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Ja nomi oli heti aamusta köpö.:ahem:
mut se on suloinen. te ootte köpöjä erilailla. niinkin voi olla. köpöt on ihmisiä jotka hellyyttää mua.:eek: noin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt tämä köpö lähtee köpöttelemään jäykillä reisillään kohti kaupuntia.:ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Nyt tämä köpö lähtee köpöttelemään jäykillä reisillään kohti kaupuntia.:ahem:
muista laittaa luistonestot reinojen pohjiin..vaikkei jäätä ookkaan...varuuksi..

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Captain Howdy sanoi:
Sen kynttilän voi pystyttää kakkoseenkin.
Kakkoseen kandee vetää ihan varuilta kireen kelin napakat pitovoiteet. Jos joku homomouho päättäis tuupata pakolla haitariin niin ei ainakaan sujuvasti ajelis.

Näitä kannattaa miettiä. Maailma on niin sekasin.

Captain Howdy

Well-known member
Tuli muuten mieleen, että meillä ja yhdellä tuttavapariskunnallamme on käynnissä epävirallinen joululahjasota. Se alkoi vuosi sitten kun saimme lahjaksi KUMILAKANAT sensuelliöljyineen päivineen. No, tänä jouluna hankin 2 kpl lahjakortteja Finnswingers-sivustolle ja annoin ne tuolle pariskunnalle lahjaksi. Osui ja upposi. Mutta odotettavissa on, että peli kovenee. Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!

Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.

Captain Howdy

Well-known member
Mehe Rienarsuo sanoi:
Kakkoseen kandee vetää ihan varuilta kireen kelin napakat pitovoiteet. Jos joku homomouho päättäis tuupata pakolla haitariin niin ei ainakaan sujuvasti ajelis.

Näitä kannattaa miettiä. Maailma on niin sekasin.
Mä kyllä ajattelin sen työstöaihion kakkosta enkä omaani tossa aiemmin...

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Captain Howdy sanoi:
Tuli muuten mieleen, että meillä ja yhdellä tuttavapariskunnallamme on käynnissä epävirallinen joululahjasota. Se alkoi vuosi sitten kun saimme lahjaksi KUMILAKANAT sensuelliöljyineen päivineen. No, tänä jouluna hankin 2 kpl lahjakortteja Finnswingers-sivustolle ja annoin ne tuolle pariskunnalle lahjaksi. Osui ja upposi. Mutta odotettavissa on, että peli kovenee. Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!

Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
Vähän samaa settiä käynnissä meillä päin kahteenkin suuntaan! Mitä pelvompaa sen kelvompaa. Tuottaa jo tosiaan vaikeuksia keksiä vastaiskuja.

burb

.
Mehe Rienarsuo sanoi:
Nyt uuden vuoden viettoon kaikki!

Ja muistetaans:
- kortongit (rakettien ammuntaan)
- suojalasit (nussintaan)
En aio ampua raketteja enkä nussia. Ihan paskaa tällanen. :(
Olis edes papatteja.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Itse tänä aamuna hämmästelin, kun ei ollut klo 05 mitään vaikeuksia nousta sängystä ylös :eek!:

Töissä tosin ekat puol tuntia meni höpötellessä, nyt sentään oon saanu jo jotain aikaankin. Mulla on ylläri työkaverille iltapäivällä :ahem:
Mitäs tuolle ylläripyllärille kuuluu?