Captain Howdy
Well-known member
Ei kunnon miehet toimi noin. Rentut niin tekköö.lara sanoi:vielä ku löytyis se kunnon mies..
Ei kunnon miehet toimi noin. Rentut niin tekköö.lara sanoi:vielä ku löytyis se kunnon mies..
nii no edes sellaane.Captain Howdy sanoi:Ei kunnon miehet toimi noin. Rentut niin tekköö.
Sulla ei oo tossa nyt mitään linjaa tossa hommassa!lara sanoi:nii no edes sellaane.
ei todella oo..se on huomattu.:jaska: siksi mä haluanki kunnonrenttu miehen.Captain Howdy sanoi:Sulla ei oo tossa nyt mitään linjaa tossa hommassa!
No sellasia on todella harvassa!lara sanoi:ei todella oo..se on huomattu.:jaska: siksi mä haluanki kunnonrenttu miehen.
harvassa oon mäkin!Captain Howdy sanoi:No sellasia on todella harvassa!
ei oo mitään häp..eiku käpyä sulla lain!Captain Howdy sanoi:
Mulla taas menee käpy.
Onpas! Mulla on KÄPY tossa keskivatsan kohdalla, vissiin siinä oikealla puolella. Tai EN MINÄ TIEDÄ mikä siellä on, mutta MÄ PÄÄTIN, että se on KÄPY.lara sanoi:ei oo mitään häp..eiku käpyä sulla lain!
mä näkisin tässä nyt 2 vaihtoehtoa. joho hankit käpytikan nakuttamaan sun keskivatsaa saadaksen kävyn pois tai sitten meet vessaan ja otat ne suojalasit mukaan.Captain Howdy sanoi:Onpas! Mulla on KÄPY tossa keskivatsan kohdalla, vissiin siinä oikealla puolella. Tai EN MINÄ TIEDÄ mikä siellä on, mutta MÄ PÄÄTIN, että se on KÄPY.
Ja se menee.
Tai sitten mä jätän ostamatta Jallupullon. Vähäksi aikaa.lara sanoi:mä näkisin tässä nyt 2 vaihtoehtoa. joho hankit käpytikan nakuttamaan sun keskivatsaa saadaksen kävyn pois tai sitten meet vessaan ja otat ne suojalasit mukaan.
joo ota kossua välillä. tai viskiä. :thumbup:Captain Howdy sanoi:Tai sitten mä jätän ostamatta Jallupullon. Vähäksi aikaa.
Ei mene se käpy sitten.
Eiku nyt alkoi armoton reenaaminen. Pitää saada vatsalihakset kondikseen, silleen että KÄPY NÄKYY!!!!! Samoin kitaran soitanta pitää saada kohdalleen. Niin että nyt ei kerkeä lotraamaan noiden hapanten kanssa.lara sanoi:joo ota kossua välillä. tai viskiä. :thumbup:
Päivän paras postaus!Captain Howdy sanoi:Sen kynttilän voi pystyttää kakkoseenkin.
Ja kultaisia suihkuja voi sen päällä ottaa!:idea:Captain Howdy sanoi:TOTTAKAI!!!! Siitähän saa hyvä mutapainialustan!
Captain Howdy sanoi:Tuli muuten mieleen, että meillä ja yhdellä tuttavapariskunnallamme on käynnissä epävirallinen joululahjasota. Se alkoi vuosi sitten kun saimme lahjaksi KUMILAKANAT sensuelliöljyineen päivineen. No, tänä jouluna hankin 2 kpl lahjakortteja Finnswingers-sivustolle ja annoin ne tuolle pariskunnalle lahjaksi. Osui ja upposi. Mutta odotettavissa on, että peli kovenee. Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!
Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
:frank: kaikki kunnon kitaristit jua viinaa.Captain Howdy sanoi:Eiku nyt alkoi armoton reenaaminen. Pitää saada vatsalihakset kondikseen, silleen että KÄPY NÄKYY!!!!! Samoin kitaran soitanta pitää saada kohdalleen. Niin että nyt ei kerkeä lotraamaan noiden hapanten kanssa.
Hautapaikat. Ja sit jos ne alkaa seuraavana jouluna kyseleen lahjaa, niin sanot vaan tyynesti, että ei mitään lahjaa, kun se edellinenkin on vallan käyttämättä.Captain Howdy sanoi:Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!
Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
Niinhän ne tekee.lara sanoi::frank: kaikki kunnon kitaristit jua viinaa.