Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Lähdenpäs ajelemaan ja ajeluttamaan. Illalla paukkuu varmaan niin, että koiraa on silloin turha viedä ulos. :doubtful: Pitää nyt pissitellä sitä 'varastoon'. :rolleyes:

Captain Howdy

Well-known member
lara sanoi:
ei oo mitään häp..eiku käpyä sulla lain!
Onpas! Mulla on KÄPY tossa keskivatsan kohdalla, vissiin siinä oikealla puolella. Tai EN MINÄ TIEDÄ mikä siellä on, mutta MÄ PÄÄTIN, että se on KÄPY.

Ja se menee.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Captain Howdy sanoi:
Onpas! Mulla on KÄPY tossa keskivatsan kohdalla, vissiin siinä oikealla puolella. Tai EN MINÄ TIEDÄ mikä siellä on, mutta MÄ PÄÄTIN, että se on KÄPY.

Ja se menee.
mä näkisin tässä nyt 2 vaihtoehtoa. joho hankit käpytikan nakuttamaan sun keskivatsaa saadaksen kävyn pois tai sitten meet vessaan ja otat ne suojalasit mukaan.

Captain Howdy

Well-known member
lara sanoi:
mä näkisin tässä nyt 2 vaihtoehtoa. joho hankit käpytikan nakuttamaan sun keskivatsaa saadaksen kävyn pois tai sitten meet vessaan ja otat ne suojalasit mukaan.
Tai sitten mä jätän ostamatta Jallupullon. Vähäksi aikaa.
Ei mene se käpy sitten.

Captain Howdy

Well-known member
lara sanoi:
joo ota kossua välillä. tai viskiä. :thumbup:
Eiku nyt alkoi armoton reenaaminen. Pitää saada vatsalihakset kondikseen, silleen että KÄPY NÄKYY!!!!! Samoin kitaran soitanta pitää saada kohdalleen. Niin että nyt ei kerkeä lotraamaan noiden hapanten kanssa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Captain Howdy sanoi:
Tuli muuten mieleen, että meillä ja yhdellä tuttavapariskunnallamme on käynnissä epävirallinen joululahjasota. Se alkoi vuosi sitten kun saimme lahjaksi KUMILAKANAT sensuelliöljyineen päivineen. No, tänä jouluna hankin 2 kpl lahjakortteja Finnswingers-sivustolle ja annoin ne tuolle pariskunnalle lahjaksi. Osui ja upposi. Mutta odotettavissa on, että peli kovenee. Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!

Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
:D :D :D

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Captain Howdy sanoi:
Eiku nyt alkoi armoton reenaaminen. Pitää saada vatsalihakset kondikseen, silleen että KÄPY NÄKYY!!!!! Samoin kitaran soitanta pitää saada kohdalleen. Niin että nyt ei kerkeä lotraamaan noiden hapanten kanssa.
:frank: kaikki kunnon kitaristit jua viinaa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Captain Howdy sanoi:
Siispä otan vastaan hyviä ehdotuksia!

Niin ja siis sanomattakin on selvää, että ei ole lakanoille käyttöä löytynyt.
Hautapaikat. Ja sit jos ne alkaa seuraavana jouluna kyseleen lahjaa, niin sanot vaan tyynesti, että ei mitään lahjaa, kun se edellinenkin on vallan käyttämättä.