AJ
Well-known member
Se muuttuu nyt, sillä mä paukautan seuraavaksi 45000.Micael sanoi:Hiljaista
Se muuttuu nyt, sillä mä paukautan seuraavaksi 45000.Micael sanoi:Hiljaista
Voisitko toistaa. Ei kuulunut tänne asti!AJ sanoi:Se muuttuu nyt, sillä mä paukautan seuraavaksi 45000.
Mää en ymmär, et kui joku voi rakasta postauksi ja kirjotuksi. Nätei flikoi ja kypsi naissi, se mää ymmärrä. Mut, et postauksi ja viästimääri...AJ sanoi:Se muuttuu nyt, sillä mä paukautan seuraavaksi 45000.
Älä muuta virkaIl Tempo Gigante sanoi:Mää en ymmär, et kui joku voi rakasta postauksi ja kirjotuksi. Nätei flikoi ja kypsi naissi, se mää ymmärrä. Mut, et postauksi ja viästimääri...
On se mukava havaita, että heti oltiin asian ytimessä! :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Mää en ymmär, et kui joku voi rakasta postauksi ja kirjotuksi. Nätei flikoi ja kypsi naissi, se mää ymmärrä. Mut, et postauksi ja viästimääri...
Niinpä, melkein jo postasin sen tähän jo, mutta odotetaan vielä tovi.AJ sanoi:On se mukava havaita, että heti oltiin asian ytimessä! :ahem:
On se mukava havaita, että heti oltiin asian ytimessä! :ahem:Micael sanoi:Toistetaankohan tässä nyt jotain asiaa?
Sitä odotellessakouvotsvoni sanoi:Minäkin voisin odottaa tovin ennenkuin postaan olevani asian ytimessä.
Varsinainen paukutteluhan oli tuolla paukuttelutoikin postauksen linkissä.Olga sanoi:Voisitko toistaa. Ei kuulunut tänne asti!
Tulin nyt sisään.Eddie Rickenbacker sanoi:Menen nyt ulos.
Did you mean: kaukinen ?Runar ja Kyllikki sanoi:Sana 'keukiminen' löytyy nykyisin Googlellakin!
Mulla tulee sit taas näin:Jason DeVillain sanoi:Did you mean: kaukinen ?