Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Olen koukuttunut tv-sarjaan :jaska: En ole vuosiin seurannut mitään sarjaa, mutta nyt olen nalkissa Officeen. Ei tosin Suomen kanavat taida tuota näyttää, mutta kolmas tuotantokausi on mulla katselussa menossa. Onko muut forumistit katselleet Officea?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Juskanen sanoi:
Olen koukuttunut tv-sarjaan :jaska: En ole vuosiin seurannut mitään sarjaa, mutta nyt olen nalkissa Officeen. Ei tosin Suomen kanavat taida tuota näyttää, mutta kolmas tuotantokausi on mulla katselussa menossa. Onko muut forumistit katselleet Officea?
Britti- vai jenkki-versio? Brittiläinen sata kertaa parsempi, mitä olen katsonut.

Makkonen

Guest
Mul on koneella OpenOffice.
Aika tylsää katseltavaa. En sitten tiedä onko se jenkki- vai britti-versio.:rolleyes:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
kouvotsvoni sanoi:
Britti- vai jenkki-versio? Brittiläinen sata kertaa parsempi, mitä olen katsonut.
En edes tiennyt, että tuosta on brittiversio :frank: Mites siinä Pam ja Jim edistyvät? Jostain syystä kolahtaa toi huumori jännästi. Lempihahmo on tällä hetkellä ehkä Dwight :D

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Brittisarjan 2 ekaa tuotantokautta kattonut dvd:ltä läpi. Myötähäpeän tunne on kyllä hurja. Mä en kaikkia jaksoja ole kertakaikkiaan pystynyt kattomaan "silmät auki" :rolleyes:

Saijan veljeltä saatiin vuosi sitten joululahjaksi Extras 1 tuotantokausi dvd:llä. Tokaa en ole nähnyt jaksoakaan, vaikka ylellä siitä on jo useita jaksoja tullut :-( Huonoksi onneksi ei tahdo löytyä netistäkään tuota toista tuotantokautta kovin helposti (tai no, löytyy, mutta latautuu hitaasti)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Brittisarjan 2 ekaa tuotantokautta kattonut dvd:ltä läpi. Myötähäpeän tunne on kyllä hurja. Mä en kaikkia jaksoja ole kertakaikkiaan pystynyt kattomaan "silmät auki" :rolleyes:
Sama tunne tullut monasti, että myötähäpeästä meinaa mennä silmät kiinni:D

Tolerantti

Well-known member
Captain Howdy sanoi:
Jaha. Tuli PRH:sta rekisteriote.
Mullon nyt sitte FIRMA. DER FIRM!!!!
Onnee ny sit kauhia pal!

Mikä mahtaa olla toimiala? Osakkeiden omistus ja kauppa sekä postikorttien lähettely?

burb

.
Captain Howdy sanoi:
Se on DER FIRM ku mä sanon NIIN!!!!
Toimialana konstailu ja kikkailu.
Pääseekö sun firmaan töihin?
Mä osaan tehdä kuperkeikkoja ja juosta ympyrää ja häikäillä.

Captain Howdy

Well-known member
burb sanoi:
Pääseekö sun firmaan töihin?
Mä osaan tehdä kuperkeikkoja ja juosta ympyrää ja häikäillä.
Meiltä puuttuu kyllä yks häikäilijä... Noi muut löytyy kyllä!
Osaatko häikäillä SAMAAN AIKAAN TOISAALLA?

Jos näin, tervetuloa joukkoon arvelluttavaan!

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Oon muuten sitä mieltä että nyt Seliön mestaruuden kunniaksi pitäisi laittaa tonne yläpalkkiin otsikko " Mestari nöyryytti muut sharjahissa" :ahem: :ahem: