Il Tempo Gigante
Darth Father
...
On se niin väärin...
On se niin väärin...
Aika selvä tapausOlga sanoi:Etteikö tuon piirtäjällä ole kytkentöjä forumiin?
Britti- vai jenkki-versio? Brittiläinen sata kertaa parsempi, mitä olen katsonut.Juskanen sanoi:Olen koukuttunut tv-sarjaan :jaska: En ole vuosiin seurannut mitään sarjaa, mutta nyt olen nalkissa Officeen. Ei tosin Suomen kanavat taida tuota näyttää, mutta kolmas tuotantokausi on mulla katselussa menossa. Onko muut forumistit katselleet Officea?
En edes tiennyt, että tuosta on brittiversio :frank: Mites siinä Pam ja Jim edistyvät? Jostain syystä kolahtaa toi huumori jännästi. Lempihahmo on tällä hetkellä ehkä Dwightkouvotsvoni sanoi:Britti- vai jenkki-versio? Brittiläinen sata kertaa parsempi, mitä olen katsonut.
Brittisarjan 2 ekaa tuotantokautta kattonut dvd:ltä läpi. Myötähäpeän tunne on kyllä hurja. Mä en kaikkia jaksoja ole kertakaikkiaan pystynyt kattomaan "silmät auki"kouvotsvoni sanoi:Britti- vai jenkki-versio? Brittiläinen sata kertaa parsempi, mitä olen katsonut.
Sama tunne tullut monasti, että myötähäpeästä meinaa mennä silmät kiinniVellu sanoi:Brittisarjan 2 ekaa tuotantokautta kattonut dvd:ltä läpi. Myötähäpeän tunne on kyllä hurja. Mä en kaikkia jaksoja ole kertakaikkiaan pystynyt kattomaan "silmät auki"
Sama. Bittejä näkyy olevan täällä.Jason DeVillain sanoi:Mul on koneella OpenOffice.
Aika tylsää katseltavaa. En sitten tiedä onko se jenkki- vai britti-versio.
Die FirmaCaptain Howdy sanoi:DER FIRM!!!!
Onnee ny sit kauhia pal!Captain Howdy sanoi:Jaha. Tuli PRH:sta rekisteriote.
Mullon nyt sitte FIRMA. DER FIRM!!!!
Se on DER FIRM ku mä sanon NIIN!!!!OoPee sanoi:Die Firma
Pääseekö sun firmaan töihin?Captain Howdy sanoi:Se on DER FIRM ku mä sanon NIIN!!!!
Toimialana konstailu ja kikkailu.
Meiltä puuttuu kyllä yks häikäilijä... Noi muut löytyy kyllä!burb sanoi:Pääseekö sun firmaan töihin?
Mä osaan tehdä kuperkeikkoja ja juosta ympyrää ja häikäillä.