Micael sanoi::thumbup: :ahem:
SYRJIJÄ!
Micael sanoi::thumbup: :ahem:
eiköhän tää olis varmempi homma jos mä esittäisin kysymyksen sulle. laita vaik privaan.Vellu sanoi:Näytäpä siis sarvesi, ettei tarttis Forecaan turvautua.
Toi lausahdus vaan sopii sun sigun kanssa yhteen kuin, öööh, ei mitään..lara sanoi:ai sit on joku mulkosilmäinenetanajollaonmyössarvet?!?
ai ettei täälä saisi niinku olla hieman hitaampi?!niinkö?
Mä sainkin tänään kuulla olevani oikee rasisti, kun olin valittanut yläkerran ähl... siis maahanmuutajaperheen jatkuvasta puolenyön jälkeen tapahtuvasta meuhkaamisesta. Eipä silti, se meuhkaaminen on kuulunut myös muihinkin naapureihin häiritsevästi.lara sanoi:
SYRJIJÄ!
Missä? Just tollasii noi naiset on, ihan kaikki. Kirkuu hiiren nähdessään.lara sanoi:
JYRSIJÄ!
joo ja se mitä mä sulle haistattaisin nyt jos olisin vähänkin ikävämpi menis kutakuinki niinku sun sigus alku. T. Nimimerkki V***uVellu sanoi:Toi lausahdus vaan sopii sun sigun kanssa yhteen kuin, öööh, ei mitään..
:doubtful: Mä paan privaan sulta kysymyksen ittelleni.lara sanoi:eiköhän tää olis varmempi homma jos mä esittäisin kysymyksen sulle. laita vaik privaan.
No nyt täytyy mennä nukkuun, kun tuon tason flirttiä alkaa tuleen... Öitä...lara sanoi:joo ja se mitä mä sulle haistattaisin nyt jos olisin vähänkin ikävämpi menis kutakuinki niinku sun sigus alku. T. Nimimerkki V***u
TaVattu?lara sanoi:joo ja se mitä mä sulle haistattaisin nyt jos olisin vähänkin ikävämpi menis kutakuinki niinku sun sigus alku. T. Nimimerkki V***u
:thumbfh: HÖH No Ei!! ku sen kuvan siit sarvesta! nii mä ennustan tai ihan sama. paa vaan se kuva nyt tuleen hei.Vellu sanoi::doubtful: Mä paan privaan sulta kysymyksen ittelleni.
huomiseenVellu sanoi:No nyt täytyy mennä nukkuun, kun tuon tason flirttiä alkaa tuleen... Öitä...
noeiMicael sanoi:TaVattu?
Yhmmm.Vellu sanoi:Missä? Just tollasii noi naiset on, ihan kaikki. Kirkuu hiiren nähdessään.
Lopetin. Ja kohta lopetan taas.lara sanoi::doubtful: ja etkös sä köpö lopettanutkaan sitä polttelua?
:eek!: sä et soittanu mulle ku sorruit! mä oon sun tukihenkilö! pitää raportoida!burb sanoi:Lopetin. Ja kohta lopetan taas.
Raportoin meneväni kohta tupakille.lara sanoi::eek!: sä et soittanu mulle ku sorruit! mä oon sun tukihenkilö! pitää raportoida!
noh, ens kerralla sitten *halaa*
Et siis kuitenkaan polta sisällä.burb sanoi:Raportoin meneväni kohta tupakille.
hyvä. nii mäki.:ahem: :thumbup:burb sanoi:Raportoin meneväni kohta tupakille.
lara sanoi:hyvä. nii mäki.:ahem: :thumbup:
En oikeastaan koskaan polta sisällä.Micael sanoi:Et siis kuitenkaan polta sisällä.