Raakel?:eek!: :eek!: :eek!:kouvotsvoni sanoi:Jees:thumbup: Karjalantalo alkaa panostaa Joensuun musiikkitarjontaan ja tässä talven ja kevään mittaan sinne eksymässä Tuomari Nurmiota, Kauko Röyhkää, 22 pistepirkkoa, Liekkiä ym:thumbup:
Raakel?:eek!: :eek!: :eek!:kouvotsvoni sanoi:Jees:thumbup: Karjalantalo alkaa panostaa Joensuun musiikkitarjontaan ja tässä talven ja kevään mittaan sinne eksymässä Tuomari Nurmiota, Kauko Röyhkää, 22 pistepirkkoa, Liekkiä ym:thumbup:
Jee! :thumbup:Juskanen sanoi:Ensimmäiset hahmot, jotka muista forumilta ovat jaska ja 72. Muistikuvat ovat jostain vuodelta 2000.
Tuli vaan mieleen tänään junassa, niin ajattelin ilmoittaa teillekin :frank:
Mä näin unta tässä muutama yö sitten että Naitvissi Anette tuli halailemaa mua kun olivat meidän firman jutuissa keikalla. Anette oli 72sen näköinen.Juskanen sanoi:Ensimmäiset hahmot, jotka muista forumilta ovat jaska ja 72. Muistikuvat ovat jostain vuodelta 2000.
Ensimmäinen hahmo, joka on ikinä 'puhunut' mulle millään forumilla koskaan oli 72. Muistikuva syyskesä 1997.Juskanen sanoi:Ensimmäiset hahmot, jotka muista forumilta ovat jaska ja 72. Muistikuvat ovat jostain vuodelta 2000.
Voisin epäillä, jotta jotain samanlaista oli ilmoilla täälläkin suunnalla tuolloin.Il Tempo Gigante sanoi:Ensimmäinen hahmo, joka on ikinä 'puhunut' mulle millään forumilla koskaan oli 72. Muistikuva syyskesä 1997.
Läppäri mukana?Il Tempo Gigante sanoi:Menin kävelylenkille.
Moe Szyslak sanoi:Mä näin unta tässä muutama yö sitten että Naitvissi Anette tuli halailemaa mua kun olivat meidän firman jutuissa keikalla. Anette oli 72sen näköinen.
Il Tempo Gigante sanoi:Ensimmäinen hahmo, joka on ikinä 'puhunut' mulle millään forumilla koskaan oli 72. Muistikuva syyskesä 1997.
Toivottavasti et minullekaan, mutta kyllä sinä niitä ensimmäisiä hahmoja olit, jotka jäivät takaraivoon.72 sanoi:Ihan tosi! Varikolla siis? Toivottavasti en vittuillut.....
kouvotsvoni sanoi:Toivottavasti et minullekaan, mutta kyllä sinä niitä ensimmäisiä hahmoja olit, jotka jäivät takaraivoon.
Lähetitte juu.. Se kortti jossain kadoksissa vaan:frown: Kiitos siitä, ellen ole muistanut kiittää ...niin ja jali soitti minulle. Mitähän lie muuta tapahtunut, olin sen verta aineissa ettei hajuakaan.72 sanoi:Eikös me lähetetty sulle korttikin Mikon kanssa?
Taisit olla kolarissa... Palautuuko mieleen?kouvotsvoni sanoi:Lähetitte juu.. Se kortti jossain kadoksissa vaan:frown: Kiitos siitä, ellen ole muistanut kiittää ...niin ja jali soitti minulle. Mitähän lie muuta tapahtunut, olin sen verta aineissa ettei hajuakaan.
Vellu sanoi:Voisimmuuten kuvitella, että voisin peesata. En tosin ole varma tuosta.