Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Jees:thumbup: Karjalantalo alkaa panostaa Joensuun musiikkitarjontaan ja tässä talven ja kevään mittaan sinne eksymässä Tuomari Nurmiota, Kauko Röyhkää, 22 pistepirkkoa, Liekkiä ym:thumbup:
Raakel?:eek!: :eek!: :eek!:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ensimmäiset hahmot, jotka muista forumilta ovat jaska ja 72. Muistikuvat ovat jostain vuodelta 2000.

Tuli vaan mieleen tänään junassa, niin ajattelin ilmoittaa teillekin :frank:

72

Well-known member
Juskanen sanoi:
Ensimmäiset hahmot, jotka muista forumilta ovat jaska ja 72. Muistikuvat ovat jostain vuodelta 2000.

Jee! :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:

Mä näin unta tässä muutama yö sitten että Naitvissi Anette tuli halailemaa mua kun olivat meidän firman jutuissa keikalla. Anette oli 72sen näköinen.:D

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Juskanen sanoi:

Ensimmäinen hahmo, joka on ikinä 'puhunut' mulle millään forumilla koskaan oli 72. Muistikuva syyskesä 1997.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Täällä on pirun kylmä, varpaat jäässä. Pitää yrittää ettiä jostain kaapista villasukkia. :frown:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Il Tempo Gigante sanoi:
Ensimmäinen hahmo, joka on ikinä 'puhunut' mulle millään forumilla koskaan oli 72. Muistikuva syyskesä 1997.
Voisin epäillä, jotta jotain samanlaista oli ilmoilla täälläkin suunnalla tuolloin.

72

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mä näin unta tässä muutama yö sitten että Naitvissi Anette tuli halailemaa mua kun olivat meidän firman jutuissa keikalla. Anette oli 72sen näköinen.:D

Eih! Mä tummana vai vaaleena?

72

Well-known member
Il Tempo Gigante sanoi:

Ihan tosi! Varikolla siis? Toivottavasti en vittuillut.....

72

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Toivottavasti et minullekaan, mutta kyllä sinä niitä ensimmäisiä hahmoja olit, jotka jäivät takaraivoon.

Eikös me lähetetty sulle korttikin Mikon kanssa?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
72 sanoi:
Eikös me lähetetty sulle korttikin Mikon kanssa?
Lähetitte juu.. Se kortti jossain kadoksissa vaan:frown: Kiitos siitä, ellen ole muistanut kiittää:) ...niin ja jali soitti minulle. Mitähän lie muuta tapahtunut, olin sen verta aineissa ettei hajuakaan.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Lähetitte juu.. Se kortti jossain kadoksissa vaan:frown: Kiitos siitä, ellen ole muistanut kiittää:) ...niin ja jali soitti minulle. Mitähän lie muuta tapahtunut, olin sen verta aineissa ettei hajuakaan.
Taisit olla kolarissa... Palautuuko mieleen?

72

Well-known member
Vellu sanoi:
Voisimmuuten kuvitella, että voisin peesata. En tosin ole varma tuosta.

Sähän ajauduit myös Arkadialle katsomaan Pulkkisia Silkun ja mun kanssa. Ateljéhen bisselle Mikon ja mun kanssa jne.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Joo, jossain vaiheessa. En muista kuinka pitkään tuo oli sen jälkeen kun suuni aukaisin siellä.