Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Micael sanoi:
Joo, ne muutamat hahmot siellä tosiaan olivatten paikallista yläasteen porukkaa notkumassa.
No sen ikäiset on vielä sen verta vetreitä, että notkuminen onnistuu luonnostaan.

burb

.
Aijaijaijaiii kun kattelin tossa vanhoja makupaloja menneiltä vuosilta: jusbanin forumleffatrilogia ja siihen päälle mosse.avi.
Toi mossehan oli Mosportin gpl-kisasta tehty kooste vuodelta... ööö.. kauan sitten, taustamusiikkina se yks spedejumputus.

PUNANEN! PUNANEN! MUSTA! MUSTA!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
AJ sanoi:
No sen ikäiset on vielä sen verta vetreitä, että notkuminen onnistuu luonnostaan.
Ja ne on just niitä joilla ei taida kotona olla tietokonetta kun ovat aikaansa viettämässä huoltiksen baarissa pelaamassa pottia yms. pelejä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Micael sanoi:
Ja ne on just niitä joilla ei taida kotona olla tietokonetta kun ovat aikaansa viettämässä huoltiksen baarissa pelaamassa pottia yms. pelejä.
Niinpä. Jos niillä olis kotona tietokone, niin ne olis pelaamassa WOWia, CS:ää yms. pelejä.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Oli muuten mukava käydä pimeällä hieman repäsemässä tuossa lähellä Länsirannan tiellä kun ei ollut liikennettä. Yks hirvi vaan jolkutteli tien yli mutta onneksi huomasin ajoissa.

Kitkoilla tuntuu Quattro lähtevän aika mukavasti nelipyöräluistoon mutta on toisaalta helppo pitää hanskassa, voima puhuu ja sitä riittää kun uskaltaa vaan painaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
ei tää nyt niin merkityksetön oo mut mä oon löytäny ittelleni kunnon miehen! juteltiin just 4h puhelimessa ja nauroin niin, että meinas posket tippua. kaikkea se uusivuosi toikin tullessaan. :)
Persposket polvitaipeissa.:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
hoh! :D :D
:doubtful: siis mita sa musta oikein kuvittelet?!
Että olet kyykyssä persposket polvitaipeissa! Ekkö sä tyttörukka osaa lukea?:rolleyes:

Vai kuvittelitko että meinasin että sun ahteris roikkuu löysänä polvissa?:doubtful:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Että olet kyykyssä persposket polvitaipeissa! Ekkö sä tyttörukka osaa lukea?:rolleyes:

Vai kuvittelitko että meinasin että sun ahteris roikkuu löysänä polvissa?:doubtful:
ei lahinna mua kiinnostaa etta minka hemmetin takia sa ajattelet mun persetta, jos ma sanon et mua naurattaa!! :D :D

ja ei mun ahteri ei roiku lain. ei tulis mieleenkaan edes ajatella mitaan sinne suuntautuvaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
ei lahinna mua kiinnostaa etta minka hemmetin takia sa ajattelet mun persetta, jos ma sanon et mua naurattaa!! :D :D

ja ei mun ahteri ei roiku lain. ei tulis mieleenkaan edes ajatella mitaan sinne suuntautuvaa.
Hirvee selitys yhdestä roikkuvasta pebasta.:thumbfh: :nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem: