AJ
Well-known member
Ai sä kävit paikallisella nuorisotalolla?Micael sanoi:Nyt on jo 03.46
Niin se vaan rientää. Ei ollu ruuhkaa ABC:llä mutta muutama kuitenkin kahvilla.
Ai sä kävit paikallisella nuorisotalolla?Micael sanoi:Nyt on jo 03.46
Niin se vaan rientää. Ei ollu ruuhkaa ABC:llä mutta muutama kuitenkin kahvilla.
Joo, ne muutamat hahmot siellä tosiaan olivatten paikallista yläasteen porukkaa notkumassa.AJ sanoi:Ai sä kävit paikallisella nuorisotalolla?
No sen ikäiset on vielä sen verta vetreitä, että notkuminen onnistuu luonnostaan.Micael sanoi:Joo, ne muutamat hahmot siellä tosiaan olivatten paikallista yläasteen porukkaa notkumassa.
Ja ne on just niitä joilla ei taida kotona olla tietokonetta kun ovat aikaansa viettämässä huoltiksen baarissa pelaamassa pottia yms. pelejä.AJ sanoi:No sen ikäiset on vielä sen verta vetreitä, että notkuminen onnistuu luonnostaan.
Niinpä. Jos niillä olis kotona tietokone, niin ne olis pelaamassa WOWia, CS:ää yms. pelejä.Micael sanoi:Ja ne on just niitä joilla ei taida kotona olla tietokonetta kun ovat aikaansa viettämässä huoltiksen baarissa pelaamassa pottia yms. pelejä.
Tuota... een, mutta voi sitä mielikuvituksen lentoaAJ sanoi:Kumpi meistä on kaksimielinen?
Il Tempo Gigante sanoi:Juu juu, tosi on. Et vittuillut, vaan toivotit tervetulleksi. Ja Varikolla tietenkin...
Moe Szyslak sanoi:Tummana.
Persposket polvitaipeissa.lara sanoi:ei tää nyt niin merkityksetön oo mut mä oon löytäny ittelleni kunnon miehen! juteltiin just 4h puhelimessa ja nauroin niin, että meinas posket tippua. kaikkea se uusivuosi toikin tullessaan.
hoh!Moe Szyslak sanoi:Persposket polvitaipeissa.
Että olet kyykyssä persposket polvitaipeissa! Ekkö sä tyttörukka osaa lukea?lara sanoi:hoh!
:doubtful: siis mita sa musta oikein kuvittelet?!
ei lahinna mua kiinnostaa etta minka hemmetin takia sa ajattelet mun persetta, jos ma sanon et mua naurattaa!!Moe Szyslak sanoi:Että olet kyykyssä persposket polvitaipeissa! Ekkö sä tyttörukka osaa lukea?
Vai kuvittelitko että meinasin että sun ahteris roikkuu löysänä polvissa?:doubtful:
Hirvee selitys yhdestä roikkuvasta pebasta.:thumbfh: :nope:lara sanoi:ei lahinna mua kiinnostaa etta minka hemmetin takia sa ajattelet mun persetta, jos ma sanon et mua naurattaa!!
ja ei mun ahteri ei roiku lain. ei tulis mieleenkaan edes ajatella mitaan sinne suuntautuvaa.
:mad_old: katotaan ku joskus mootetaan.Moe Szyslak sanoi:Hirvee selitys yhdestä roikkuvasta pebasta.:thumbfh: :nope: