Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Uskomaton VR (ei forumisti)

Minä olen aina kehunut lehmänhermojani, mutta äsken meinasi kyllä hermo pettää. Olen menossa Ouluun, päätin mennä junalla ja aattelin napata lipun kätevästi netistä VR:n sivuilta. Just joo. :mad_old: Menolipun saaminen kesti kaksi ja puoli tuntia. :jaska: Oli niin jumalattoman hidas systeemi.

Välillä petti hermo ja aloitin alusta, kun ajattelin, että koneessa on jotain pielessä tms. Tuo kaksi ja puoli tuntia piti tietysti hermoilla koneen äärellä ja tarkkailla miten homma "etenee". Jos vaikka etenis. Kahdessa ja puolessa tunnissa olisin ennättänyt hakea liput kävellen rautatieasemalta ainakin 20 kertaa, kun etäisyys on siedettävä. Kahdessa ja puolessa tunnissa olisin hyvinkin ajanut autolla jo tänä iltana Ouluun.

Paluulipun ostamisen jätin suoritettavaksi jollain muulla systeemillä. :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
AJ sanoi:
Tuu takas pommilla!
Just. Jos jään kiinni, sanon lipun hankkimisen olevan meneillään, mutta asia ei ole vielä valmis, kun junamatka kestää noin 2 h 12 min ja lipun osto hieman pitempään.

Toisaalta pommejahan ei enää saisi käyttää...

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
ei tää nyt niin merkityksetön oo mut mä oon löytäny ittelleni kunnon miehen! juteltiin just 4h puhelimessa ja nauroin niin, että meinas posket tippua. kaikkea se uusivuosi toikin tullessaan. :)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
lara sanoi:
ei tää nyt niin merkityksetön oo mut mä oon löytäny ittelleni kunnon miehen! juteltiin just 4h puhelimessa ja nauroin niin, että meinas posket tippua. kaikkea se uusivuosi toikin tullessaan. :)
Onnee ja menestystä :alppu:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Micael sanoi:
Onnee ja menestystä :alppu:
:ahem: kiitos! ae hyvä puoli täs etäsuhtees on että teitä en jätä! (vaikka osa sitä saatais jopa hieman toivoakkin. ehkä..:doubtful: )