Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
En oikeastaan koskaan polta sisällä.
Edellisessä kämpässä pari kertaa kovimmilla pakkasilla tuprauttelin nopeasti ikkunanraosta, mutta muuten olen aina mennyt pihalle pössyttelemään.
Sitä sitten Töysän pelloilla käyty.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Edellisessä kämpässä pari kertaa kovimmilla pakkasilla tuprauttelin nopeasti ikkunanraosta, mutta muuten olen aina mennyt pihalle pössyttelemään.
Vielä kun saisit sen ulkona tupruttelunkin loppumaan, niin hienoa olisi se. Itsellä tuli vuoden vaihteen aikana pari sikaria poltettua, tai lähinnä sytytettyä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:
hyvä. nii mäki.

vaikka täälä hollannis on kyl tähän mennessä poltettu joka talossa sisällä jossa oon käyny. :thumbfh: oli hirmu vaikea istua kaverin isän kanssa sohvalla, eteen tuotiin kysymättä heineken ja tuhkis. mietin et meidän isä ei kyl ikinä antais kenenkään polttaa sisällä :rolleyes: mut oikeasti siksihän mä tääl viihdyn.

Väisäskä

Toist pualt aitaa
Sijainti
Sydney Australia
lara sanoi:
hyvä. nii mäki.

vaikka täälä hollannis on kyl tähän mennessä poltettu joka talossa sisällä jossa oon käyny. :thumbfh: oli hirmu vaikea istua kaverin isän kanssa sohvalla, eteen tuotiin kysymättä heineken ja tuhkis. mietin et meidän isä ei kyl ikinä antais kenenkään polttaa sisällä :rolleyes: mut oikeasti siksihän mä tääl viihdyn.
Siellähän se ruoho on niin vapaata kärytellä.
Onk's se halpaa?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
ajattelin tehdä oikein hyvää lihakastiketta nyt. saas nähä miten tulee käymään.

burb

.
Micael sanoi:
Vielä kun saisit sen ulkona tupruttelunkin loppumaan, niin hienoa olisi se. Itsellä tuli vuoden vaihteen aikana pari sikaria poltettua, tai lähinnä sytytettyä.
Niinpä.
On se vaan jotenkin niin vaikeaa tuo lopettaminen. Vaatis tietynlaista mielenlujuutta jota mä en nyt ole vielä saanut kehitettyä.
No, kuitenkin viimeisen viiden vuoden aikana on mun tupakointi selvästi vähentynyt että sillä tavalla tässä kuitenkin on oikea suunta menossa.

burb

.
Kuulin tossa just luotettavista lähteistä että Toivosen Henkka olis vuonna 1986 osallistunut Estorilin F1-osakilpailuun Lancian b-ryhmäläisellä, kuulemma kutosruudusta oli startannut mutta kisa oli jäänyt kesken ku kartanlukija lauloi nuotin vierestä.
Liekö tosi juttu?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Mä sainkin tänään kuulla olevani oikee rasisti, kun olin valittanut yläkerran ähl... siis maahanmuutajaperheen jatkuvasta puolenyön jälkeen tapahtuvasta meuhkaamisesta. Eipä silti, se meuhkaaminen on kuulunut myös muihinkin naapureihin häiritsevästi.
No kato niiden omassa maassa ei kello ollut tietty vielä kymmentäkään! Tottakai silloin saa melskata!
Rasisti! :mad:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vuoden Forumisti-listalla hahmon IJV kirjoitin väärin:thumbfh: Onhan se niin pitkä ja vaikea nimimerkki.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
kouvotsvoni sanoi:
Vuoden Forumisti-listalla hahmon IJV kirjoitin väärin:thumbfh: Onhan se niin pitkä ja vaikea nimimerkki.
Niin perkule! :mad_old:

Noh, malttakaa vain hetki niin ei tarvitse enää muistaa noin vaikeeta kirjainyhdistelmää, muuttuu nimittäin nikki. Vihje: ehkä se yleisemmin tunnettu nimimerkkini.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
IJV sanoi:

Noh, malttakaa vain hetki niin ei tarvitse enää muistaa noin vaikeeta kirjainyhdistelmää, muuttuu nimittäin nikki. Vihje: ehkä se yleisemmin tunnettu nimimerkkini.
Stigu?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
IJV sanoi:

Nopeahuoli?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jees:thumbup: Karjalantalo alkaa panostaa Joensuun musiikkitarjontaan ja tässä talven ja kevään mittaan sinne eksymässä Tuomari Nurmiota, Kauko Röyhkää, 22 pistepirkkoa, Liekkiä ym:thumbup: