Micael
Micael
Onnittelut!:thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Onnittelut!:thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Onnea!jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Onnittelut! :thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Välittäisitkö osanottoni sille kauniimmalle osapuolelle?jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Voi kauhistus. Onnea kovasti!jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
oonea! Milloin on hääpäivä?jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Paljon onnea! Kumpi kosi?jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
outo kysymys/toteamus. Sanoit mitä vaan, niin kyllähän meillä sun peba on ekana mielesäs.lara sanoi:ei lahinna mua kiinnostaa etta minka hemmetin takia sa ajattelet mun persetta, jos ma sanon et mua naurattaa!!
Ett silleen!!!!!1 Onnea! :thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Onnittelut!jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Kihlattu JASKASI!:jaska: :jaska:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
:eek!: vaikka ei kai tämän ihan yllätyksenä olisi pitänyt tullajaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
*onnittelee*jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem: