Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Vellu sanoi:
outo kysymys/toteamus. Sanoit mitä vaan, niin kyllähän meillä sun peba on ekana mielesäs.
mitenniin outo? :doubtful: hmmm. mun peba on siis vaikutusvaltaisempi kuin ajattelinkaan??

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
taas nauratti. :rolleyes:
tiesittekö että minnesodassa (oikeinkirjoitus varmaan taas mättää?) on finland niminen paikka. sieltä sais komian taloon aika kohtuu hintaan.

Makkonen

Guest
lara sanoi:
taas nauratti. :rolleyes:
tiesittekö että minnesodassa (oikeinkirjoitus varmaan taas mättää?) on finland niminen paikka. sieltä sais komian taloon aika kohtuu hintaan.
ja lontoossa on finnish street. varma tieto.
tosin sen alueen talojen hinnoista ei ole tietoa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Micael sanoi:
Onhan Suomessakin Jerusalemi, Mesopotamia ja Palestiinakin.
niinp onki. ajattelin vaan tiedottaa. löin vetoa sen puolesta ettei sellaista ole. hävisin. :)

elle

-------
Alizée vatkaa itseään suorassa lähetyksessä. Forumilla lienee fanejansa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tuli koomailtua tuossa aiemmin. Tultiin kaupasta ja alettiin purkaa ostoksia auton takakontista. Oli jo pimeetä. Nostelin kasseja takakontista ja havaitsin varjoni siinä etuvasemmalla, mutta en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, mutta sitten siirsin katsettani ja näin toisen tumman varjon sivullani liikahtavan! Säpsähdin ja ajattelin:"Jumalauta! Ihan mun takana seisoo joku, eikä puhu mitään!"
Sit tajusin, että sekin oli mun varjoni, mutta oli vaan toisesta suunnasta tulevan valon aiheuttama.
Siis joo. Pelkään omaa varjoani! :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Tuli koomailtua tuossa aiemmin. Tultiin kaupasta ja alettiin purkaa ostoksia auton takakontista. Oli jo pimeetä. Nostelin kasseja takakontista ja havaitsin varjoni siinä etuvasemmalla, mutta en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, mutta sitten siirsin katsettani ja näin toisen tumman varjon sivullani liikahtavan! Säpsähdin ja ajattelin:"Jumalauta! Ihan mun takana seisoo joku, eikä puhu mitään!"
Sit tajusin, että sekin oli mun varjoni, mutta oli vaan toisesta suunnasta tulevan valon aiheuttama.
Siis joo. Pelkään omaa varjoani! :eek:
Jospa se oli Xanu?