AJ
Well-known member
Onnea! :thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Onnea! :thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Onnea!jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
ONNEA JA PITKAA YHDESSA ELOA! :thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
Paa tenat, ettei hunajat valuu housuihin.lara sanoi::mad_old: katotaan ku joskus mootetaan.
mitenniin outo? :doubtful: hmmm. mun peba on siis vaikutusvaltaisempi kuin ajattelinkaan??Vellu sanoi:outo kysymys/toteamus. Sanoit mitä vaan, niin kyllähän meillä sun peba on ekana mielesäs.
Ohoo. Mitä onnitteluimmat! :thumbup:jaska sanoi:Ei liene ihan merkityksetön ilmoitus, mutta menin tänään kihloihin :ahem:
:ahem:Moe Szyslak sanoi:Paa tenat, ettei hunajat valuu housuihin.
ja lontoossa on finnish street. varma tieto.lara sanoi:taas nauratti.
tiesittekö että minnesodassa (oikeinkirjoitus varmaan taas mättää?) on finland niminen paikka. sieltä sais komian taloon aika kohtuu hintaan.
niinp onki. ajattelin vaan tiedottaa. löin vetoa sen puolesta ettei sellaista ole. hävisin.Micael sanoi:Onhan Suomessakin Jerusalemi, Mesopotamia ja Palestiinakin.
o/elle sanoi:Alizée vatkaa itseään suorassa lähetyksessä. Forumilla lienee fanejansa.
Jospa se oli Xanu?AJ sanoi:Tuli koomailtua tuossa aiemmin. Tultiin kaupasta ja alettiin purkaa ostoksia auton takakontista. Oli jo pimeetä. Nostelin kasseja takakontista ja havaitsin varjoni siinä etuvasemmalla, mutta en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, mutta sitten siirsin katsettani ja näin toisen tumman varjon sivullani liikahtavan! Säpsähdin ja ajattelin:"Jumalauta! Ihan mun takana seisoo joku, eikä puhu mitään!"
Sit tajusin, että sekin oli mun varjoni, mutta oli vaan toisesta suunnasta tulevan valon aiheuttama.
Siis joo. Pelkään omaa varjoani!
Ei se xanonu mitään.kouvotsvoni sanoi:Jospa se oli Xanu?
Olen samaa mieltä. Xanu se oli. On siis tullut se aika kun ihmiskunnalle koittaa kovat ja pelontäyteiset ajat!! Luotettava näköhavainto siis on jo!!kouvotsvoni sanoi:Jospa se oli Xanu?