Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Oottakaas nyt vähän. Minä ehdin mukaan vasta yhdeksän jälkeen. :doubtful:
Välitin viestin koiralle mutta katsoo minua jo takajalat ristissä sen näköisenä, että kohta lorisee ja paukkuu jos ei isäntä heti lähde.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olipas pikainen reissu. Ulkona -9,0 ja kylmä viima, niin ei koirakaan pitemmälle halunnut, teki vaan tarpeensa ja sitten kohti kotiovea.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
http://www.kellari.fi/index.php
Joensuuhun Kerubin poistumisen jälkeen tulossa pitkästä aikaa kunnon rokkiluola:thumbup:
Mm helmikuussa kahden viikon sisään Pelle Miljoona, Jukka Poika, Kauko Röyhkä, Scandinavian music group, Tuomari Nurmio ja 22-Pistepirkko:ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
PuoliPöhkö sanoi:
Sä olet näpyttänyt pian 23 tuhatta viestiä pelkästään tänne. Kestääkö yksi näppis tiezikan normaalin elinkaaren (noin 4 vuotta), vai onko pitänyt ostaa tietokoneen vaihtojen välissä uusia kuinka tiuhaan tahtiin?
Kysy OoPeelta:D 2006 tammikuusta tämä kone ollut, näyttö vain uusittu lituskaksi, kun vanha oli sen verta iso kooltaan, mutta pieni näytöltään.. Sitä ennen kirjoittelin miltä koneilta sattui.. Yksi näppis vanhempien luona sen 10 vuotta toiminut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En sitten jännitykseltä tai ties miltä unta saan...kouvo kiekuu!...utkaan. Voisi keittää aamupuurot ja sumpit.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Keltaisten sivujen reittihaku vähän hakusessa. Neuvoihan tuo lyhimmän reitin, mutta siinä tapauksessa pitäisi hypätä sillalta:D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jo olen ainakin puoli minuuttia odottanut modeilta privaa, mutta eipä ole näkynyt:frank: Kertokaas joku viksu, että missä kulkevat ne kuuluisat rajat millä joku lasketaan Active memberiksi.

Forumin käyttäjät: Members: 4,700, Active Members: 558

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ja minua n-u-k-u-t-t-a-a! Nukahtaisin muutamassa sekunnissa, jos vain antaisin unelle vallan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Jo olen ainakin puoli minuuttia odottanut modeilta privaa, mutta eipä ole näkynyt:frank: Kertokaas joku viksu, että missä kulkevat ne kuuluisat rajat millä joku lasketaan Active memberiksi.

Forumin käyttäjät: Members: 4,700, Active Members: 558
Helppo. Joku on kirjoittellut tietyssä ajassa viestejä. Jos ei kirjoita esim. 107 päivään tai kahteen tuntiin (mikä on ajaksi sitten määritelty) ei tätä hemmoa voi pitää kovin aktiivisena.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:
Helppo. Joku on kirjoittellut tietyssä ajassa viestejä. Jos ei kirjoita esim. 107 päivään tai kahteen tuntiin (mikä on ajaksi sitten määritelty) ei tätä hemmoa voi pitää kovin aktiivisena.
Modeilta tuli vastaus "Ei mitään tietoa.":ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ai niin se koulukin..
Aamulla Micra piiputti (akku tyhjentynyt) ja hyvä että tuurilla saatiin "ei liian myöhään" kissa kastroitavaksi.. Nyt akku latauksessa ja kattoo inahtaako vai meenkö bussilla vai jätänkö huomiseen koulun aloituksen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Ai niin se koulukin..
Aamulla Micra piiputti (akku tyhjentynyt) ja hyvä että tuurilla saatiin "ei liian myöhään" kissa kastroitavaksi.. Nyt akku latauksessa ja kattoo inahtaako vai meenkö bussilla vai jätänkö huomiseen koulun aloituksen.
Tänään on Akun päivä. Onnittelitko?