Micael
Micael
Välitin viestin koiralle mutta katsoo minua jo takajalat ristissä sen näköisenä, että kohta lorisee ja paukkuu jos ei isäntä heti lähde.Olga sanoi:Oottakaas nyt vähän. Minä ehdin mukaan vasta yhdeksän jälkeen. :doubtful:
Välitin viestin koiralle mutta katsoo minua jo takajalat ristissä sen näköisenä, että kohta lorisee ja paukkuu jos ei isäntä heti lähde.Olga sanoi:Oottakaas nyt vähän. Minä ehdin mukaan vasta yhdeksän jälkeen. :doubtful:
Sama juttu. Onneksi ilma on upea, joskin lunta saisi olla puoli metriä enemmän.Olga sanoi:Oottakaas nyt vähän. Minä ehdin mukaan vasta yhdeksän jälkeen. :doubtful:
Okei. "Loppiaisen jälkeen päivä pitenee kukonaskelin".Micael sanoi:Sanotaan, että loppiaisen jälkeen päivä pitenee kukonaskelin.
:thumbup:AJ sanoi:Okei. "Loppiaisen jälkeen päivä pitenee kukonaskelin".
Nyt anna palaa.PuoliPöhkö sanoi:Kouvotsvoni
Mua askarruttaa eräs kysymys, johon vain sulla on vastaus.
Kysy OoPeelta 2006 tammikuusta tämä kone ollut, näyttö vain uusittu lituskaksi, kun vanha oli sen verta iso kooltaan, mutta pieni näytöltään.. Sitä ennen kirjoittelin miltä koneilta sattui.. Yksi näppis vanhempien luona sen 10 vuotta toiminut.PuoliPöhkö sanoi:Sä olet näpyttänyt pian 23 tuhatta viestiä pelkästään tänne. Kestääkö yksi näppis tiezikan normaalin elinkaaren (noin 4 vuotta), vai onko pitänyt ostaa tietokoneen vaihtojen välissä uusia kuinka tiuhaan tahtiin?
Helppo. Joku on kirjoittellut tietyssä ajassa viestejä. Jos ei kirjoita esim. 107 päivään tai kahteen tuntiin (mikä on ajaksi sitten määritelty) ei tätä hemmoa voi pitää kovin aktiivisena.kouvotsvoni sanoi:Jo olen ainakin puoli minuuttia odottanut modeilta privaa, mutta eipä ole näkynyt:frank: Kertokaas joku viksu, että missä kulkevat ne kuuluisat rajat millä joku lasketaan Active memberiksi.
Forumin käyttäjät: Members: 4,700, Active Members: 558
Modeilta tuli vastaus "Ei mitään tietoa.":ahem:Formulanomi sanoi:Helppo. Joku on kirjoittellut tietyssä ajassa viestejä. Jos ei kirjoita esim. 107 päivään tai kahteen tuntiin (mikä on ajaksi sitten määritelty) ei tätä hemmoa voi pitää kovin aktiivisena.
Tänään on Akun päivä. Onnittelitko?kouvotsvoni sanoi:Ai niin se koulukin..
Aamulla Micra piiputti (akku tyhjentynyt) ja hyvä että tuurilla saatiin "ei liian myöhään" kissa kastroitavaksi.. Nyt akku latauksessa ja kattoo inahtaako vai meenkö bussilla vai jätänkö huomiseen koulun aloituksen.