Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Wowia?kouvotsvoni sanoi:16v natiaiset hakkaavat WoWia onnessaan. Eikö opiskelu maita?!:mad_old:
Wowia?kouvotsvoni sanoi:16v natiaiset hakkaavat WoWia onnessaan. Eikö opiskelu maita?!:mad_old:
World of WarcraftRunar ja Kyllikki sanoi:Wowia?
Vai mikä sen Warcraft nettipelin nimi nyt olikaan.kouvotsvoni sanoi:World of Warcraft
EN MINÄ PELAA VAAN NUO NATIAISET!:mad_old: :jaska:lara sanoi:luulis kouvi sun jo tossa iassa ymmartavan ettei tulosta synny pelaamalla netissa. :nope:
hus, opiskelemaan siita!
Toisaalta se ei pelaa, joka pelkää! Jätkä jännittää.kouvotsvoni sanoi:EN MINÄ PELAA VAAN NUO NATIAISET!:mad_old: :jaska:
Jännää :eek!:K.Yrjola sanoi:Jompikumpi, Antti tai Jarno tuli duuniin. En tiedä vielä kumpi.
WANHA!!Teme-84 sanoi:Kauheaa piereskelyä kuuluu selän takana olevasta vessasta täällä yliopistolla.
*Panikoi*Olga sanoi:Lähdenpäs tästä kotiosoitteeseen. Pärjäilkää. :thumbup:
naurattaako sua vai oletko huumorintajultasi mitaton?:doubtful:Teme-84 sanoi:Kauheaa piereskelyä kuuluu selän takana olevasta vessasta täällä yliopistolla.
Kerro vielä sun gmailin käyttäjätunnus ja salasana, niin meki päästään kattoon toilara sanoi:taa on omistettu Olgalle. Mua nauratti.:thumbup:
http://mail.google.com/mail/?realattid=f_fb6hhnrd&attid=0.1&disp=inline&view=att&th=117599e0eede3269
katokaas.. noinki vois meille kaikille kayda.