Ai mun vai?VJR sanoi:Kerro vielä sun gmailin käyttäjätunnus ja salasana, niin meki päästään kattoon toi
Pistin privana.
Ai mun vai?VJR sanoi:Kerro vielä sun gmailin käyttäjätunnus ja salasana, niin meki päästään kattoon toi
joo ootas.VJR sanoi:Kerro vielä sun gmailin käyttäjätunnus ja salasana, niin meki päästään kattoon toi
Tämähän olisi oikea sisäinen minäni.PuoliPöhkö sanoi:Ehkä joku näistä, hinnat tyypillisesti about 30-40 euroa :
:thumbup: iloinen teitin puolista!Juskanen sanoi:Olipas p*ska päivä tänään töissä. Aina tulee jotain... Mutta onneksi kivasti hävis ne työasiat mielestä, kun pääsi kotiin
Elävä vai täytetty ?kouvotsvoni sanoi:Yhdellä joensuulaisella psykiatrilla on työhuoneessaan puolimetrinen barbababa.
Minulla varmaan näkö sekoilee, kun tuo 'ahem' näyttää lipovan kieltään.Juskanen sanoi:Kokkailen broileripastaa, taitaa tulla hyvää :ahem:
Sulla tuli siis vesi kielelle.Olga sanoi:Minulla varmaan näkö sekoilee, kun tuo 'ahem' näyttää lipovan kieltään.
Täytetty, ei ainakaan elonmerkkejä ollut.Il Tempo Gigante sanoi:Elävä vai täytetty ?
Sama! :mad_old: :mad_old: :mad_old:Juskanen sanoi:Olipas p*ska päivä tänään töissä.
:thumbup: iloinen teitin puolista!Jacques sanoi:Sama! :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Höh. Pilasit makunautinnon teeskentelyllä. :thumbfh:PuoliPöhkö sanoi:Söin just kylmäsavuporo koskenlaskijaa varrasleivän päällä.
Oli positiivinen kokemus teen kanssa :thumbup:
Jäpä käytti varomattomasti hymiötäMiguel sanoi:Meen kattomaan pakoa digipoksin tallennuksesta, jos se vaan tallentu kovolle.
:frank:Moe Szyslak sanoi:Jäpä käytti varomattomasti hymiötä
Etkö tiedä mitä toi tarkoittaa?