teetko mulle?Captain Howdy sanoi:Kaikkea yritän tehdä, paitsi Albertille tatskoja.
teetko mulle?Captain Howdy sanoi:Kaikkea yritän tehdä, paitsi Albertille tatskoja.
Joku gif-animaatio olkavarteen olis hiton näppärä.lara sanoi:inspista kylla kaipaisin.
Noi työnäytteet ei ole kovin hyviä...K.Yrjola sanoi:
ma haluan ihan pienen. niskaan.Captain Howdy sanoi:Tatskat on vähän sellanen alue, etten oikeasti uskalla suunnitella niitä.
Ne kun on ikuisia. Ja kun se materiaali on iho, en tunne sen vaatimuksia tarpeeksi hyvin. Siksi on parempi kun menette suoraan sen tatskaajan luo ja suunnittelette sen kanssa kuvan. Osaan siis sommitella ja piirtääkin niitä, mutta en halua. Jotain yksinkertaisia juttuja olen kavereille tehnyt, mutta ne on lähinnä sellaisia kuvia, joissa ei ole mitään vaikeita kuvioita toteuttaa.
Mutta koko käden lohikäärmeitä en lähde suunnittelemaan.
Aion itsekin mennä piirrättäämään oman käteni suunnitelman tänne, kunhan saan tarvittavat rahat kasaan.
Suutarin lapsella ei ole kenkiä.
No mitähän sais olla?lara sanoi:ma haluan ihan pienen. niskaan.
Joopajoo mutta joku kiireinen tatueeraaja kun suunnittelee niitä tuhat päivässä niin siitä jää vähän sellainen liukuhihnateollisuuden maku väkisinkin. Siksi ois paljon raikkaampaa, että sen suunnittelis joku tuttu.Captain Howdy sanoi:Tatskat on vähän sellanen alue, etten oikeasti uskalla suunnitella niitä.
Ne kun on ikuisia. Ja kun se materiaali on iho, en tunne sen vaatimuksia tarpeeksi hyvin. Siksi on parempi kun menette suoraan sen tatskaajan luo ja suunnittelette sen kanssa kuvan. Osaan siis sommitella ja piirtääkin niitä, mutta en halua. Jotain yksinkertaisia juttuja olen kavereille tehnyt, mutta ne on lähinnä sellaisia kuvia, joissa ei ole mitään vaikeita kuvioita toteuttaa.
Mutta koko käden lohikäärmeitä en lähde suunnittelemaan.
Aion itsekin mennä piirrättäämään oman käteni suunnitelman tänne, kunhan saan tarvittavat rahat kasaan.
Enmä oo SUN TUTTU!!!!! En ole edes koskaan käynyt KILPISJÄRVELLÄ saati siellä tunturin sisässä.Albert Oil sanoi:Joopajoo mutta joku kiireinen tatueeraaja kun suunnittelee niitä tuhat päivässä niin siitä jää vähän sellainen liukuhihnateollisuuden maku väkisinkin. Siksi ois paljon raikkaampaa, että sen suunnittelis joku tuttu.
Vellu sanoi:leksautus.
t. nimimerkki lara
Vellu sanoi:leksautus.
t. nimimerkki lara
pieni paakallo. tosi pieni. niskaan. se on ollu vaha niinku mun ja kavereiden juttu taala hollannissa olon aikana. ja haluaisin sen sitte ku tuun takas suomeen. mut se ei saa olla sellainen kuolema henkinen. enemmanki rock'n'roll.Captain Howdy sanoi:No mitähän sais olla?
Syytön mä siihen oon.Captain Howdy sanoi:Noi työnäytteet ei ole kovin hyviä...
...tosi pieni....niskaan...Vellu sanoi:Siis nimenomaan sellainen pieni leksautus.
Siis pelkkä kallo vai mitä?lara sanoi:pieni paakallo. tosi pieni. niskaan. se on ollu vaha niinku mun ja kavereiden juttu taala hollannissa olon aikana. ja haluaisin sen sitte ku tuun takas suomeen. mut se ei saa olla sellainen kuolema henkinen. enemmanki rock'n'roll.
Captain Howdy sanoi:Enmä oo SUN TUTTU!!!!! En ole edes koskaan käynyt KILPISJÄRVELLÄ saati siellä tunturin sisässä.
PYSYKIN POISSA! Tai siis...ENHÄN MÄ...ööh...mites tää nyt näin...Captain Howdy sanoi:Enmä oo SUN TUTTU!!!!! En ole edes koskaan käynyt KILPISJÄRVELLÄ saati siellä tunturin sisässä.
niin..pelkka kallo. tai toki jos siihen jotain sopivaa keksii mukaan niin ei se haittaa. mutta sen kallon koko sais olla maksimissaan miehen peukalon paan kokoinen.Captain Howdy sanoi:Siis pelkkä kallo vai mitä?