Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Captain Howdy

Well-known member
Tatskat on vähän sellanen alue, etten oikeasti uskalla suunnitella niitä.
Ne kun on ikuisia. Ja kun se materiaali on iho, en tunne sen vaatimuksia tarpeeksi hyvin. Siksi on parempi kun menette suoraan sen tatskaajan luo ja suunnittelette sen kanssa kuvan. Osaan siis sommitella ja piirtääkin niitä, mutta en halua. Jotain yksinkertaisia juttuja olen kavereille tehnyt, mutta ne on lähinnä sellaisia kuvia, joissa ei ole mitään vaikeita kuvioita toteuttaa.

Mutta koko käden lohikäärmeitä en lähde suunnittelemaan.
Aion itsekin mennä piirrättäämään oman käteni suunnitelman tänne, kunhan saan tarvittavat rahat kasaan.

Suutarin lapsella ei ole kenkiä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Captain Howdy sanoi:
Ne kun on ikuisia. Ja kun se materiaali on iho, en tunne sen vaatimuksia tarpeeksi hyvin. Siksi on parempi kun menette suoraan sen tatskaajan luo ja suunnittelette sen kanssa kuvan. Osaan siis sommitella ja piirtääkin niitä, mutta en halua. Jotain yksinkertaisia juttuja olen kavereille tehnyt, mutta ne on lähinnä sellaisia kuvia, joissa ei ole mitään vaikeita kuvioita toteuttaa.

Aion itsekin mennä piirrättäämään oman käteni suunnitelman tänne, kunhan saan tarvittavat rahat kasaan.

Suutarin lapsella ei ole kenkiä.
ma haluan ihan pienen. niskaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Captain Howdy sanoi:

Joopajoo mutta joku kiireinen tatueeraaja kun suunnittelee niitä tuhat päivässä niin siitä jää vähän sellainen liukuhihnateollisuuden maku väkisinkin. Siksi ois paljon raikkaampaa, että sen suunnittelis joku tuttu.

Captain Howdy

Well-known member
Albert Oil sanoi:
Joopajoo mutta joku kiireinen tatueeraaja kun suunnittelee niitä tuhat päivässä niin siitä jää vähän sellainen liukuhihnateollisuuden maku väkisinkin. Siksi ois paljon raikkaampaa, että sen suunnittelis joku tuttu.
Enmä oo SUN TUTTU!!!!! En ole edes koskaan käynyt KILPISJÄRVELLÄ saati siellä tunturin sisässä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Captain Howdy sanoi:
No mitähän sais olla?
pieni paakallo. tosi pieni. niskaan. se on ollu vaha niinku mun ja kavereiden juttu taala hollannissa olon aikana. ja haluaisin sen sitte ku tuun takas suomeen. mut se ei saa olla sellainen kuolema henkinen. enemmanki rock'n'roll.

Captain Howdy

Well-known member
lara sanoi:
pieni paakallo. tosi pieni. niskaan. se on ollu vaha niinku mun ja kavereiden juttu taala hollannissa olon aikana. ja haluaisin sen sitte ku tuun takas suomeen. mut se ei saa olla sellainen kuolema henkinen. enemmanki rock'n'roll.
Siis pelkkä kallo vai mitä?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Captain Howdy sanoi:
Siis pelkkä kallo vai mitä?
niin..pelkka kallo. tai toki jos siihen jotain sopivaa keksii mukaan niin ei se haittaa. mutta sen kallon koko sais olla maksimissaan miehen peukalon paan kokoinen.