Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Miguel sanoi:
Kait sulla on dual-prossu optimoitu virussofta. Toisen prossun teho käytetään virustorjuntaan ja toisen muille ohjelmille. :ahem:
Pitäis olla. :thumbfh:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Micael sanoi:
Tuli katsottua tuossa äsken ykkösen dokumentti Apollo 11:n kuulennosta. Ohjelmassa mainittiin, että sen aikaiset tietokoneet lennonvarmistuskeskuksessa vastasivat tehoiltaan ja kapasiteetiltaan nykyisiä kannettavia tietokoneita ja että Apollon ja kuumoduulin tietokoneet nykyisiä kännyköitä tai rannekellotietokonetta.

Tuosta päätellen meillä on siis kotona tarvittava kapasiteetti lennon eri vaiheiden hoitamiseen vaikka ihmisen lähettämiseksi kuumatkalle.
Kattelin ittekin saman dokkarin melkein kokonaan. Aika hullun rohkeaa touhua se on ollut. :eek!:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Miguel sanoi:
Kattelin ittekin saman dokkarin melkein kokonaan. Aika hullun rohkeaa touhua se on ollut. :eek!:
Täytyy vaan nostaa hattua sen ajan avaruudenvalloituksen pioneereille.

Ohjelman lopussa totesivat, että jos nykyaikana ehdotettaisiin samanlaista lentoa sen aikaisilla tietokoneilla ja -ohjelmilla sekä kalustolla, niin nauraisivat vaan toteamalla, että ei missään tapauksessa.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Micael sanoi:
Ohjelman lopussa totesivat, että jos nykyaikana ehdotettaisiin samanlaista lentoa sen aikaisilla tietokoneilla ja -ohjelmilla sekä kalustolla, niin nauraisivat vaan toteamalla, että ei missään tapauksessa.
Tottakai kun tietävät että parempaakin on mahdollista saada.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Voi kauhistus, että nukuttaa, vaikka olen nukkunut ihan useita tunteja. :doubtful:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Pomo tossa just läks autolla kohti toista toista kaupunkia (ikkunasta huomasin) ja mä lähen 10 minsan päästä perässä. Kohteemme ovat kylläkin eri puolilla kaupunkia, joten ehkä kaksi autoa on perusteltua. Toisaalta olis kyl fiksua mennä yhdellä autolla edes joskus :/

72

Well-known member
Olga sanoi:
Voi kauhistus, että nukuttaa, vaikka olen nukkunut ihan useita tunteja. :doubtful:

Me mentiin eilen yöunille jo 20 aikaan, aamuviideltä herätys taas, tuntui, että oli saanut levättyä, mutta nyt nukuttaa taas. Nuokuin junassa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Olga sanoi:
Sama! Nukuin eilen "päiväunia" kolme tuntia ja siihen 8 tunnin yöunet päälle. Silti en meinannut päästä millään sängystä ylös.

Junaliikenne on muuten rantaradalla aivan sekaisin :thumbfh:

72

Well-known member
Juskanen sanoi:
Junaliikenne on muuten rantaradalla aivan sekaisin :thumbfh:

Liikennetiedotteet / VR

Helsingin ja Huopalahden välillä myöhästymisiä

Junaliikenteessä on Helsingin ja Huopalahden välillä 5-15 minuutin myöhästymisiä sekä joitain A- ja M-junavuoroja on peruttu liikenteenohjausjärjestelmässä olevan vian takia.

Archie

Well-known member
"Eläkeläinen oli vuoden kuolleena Australiassa", noin luki iltapäivälehdessä. Useimmat kuolevat pidemmäksi aikaa kerrallaan.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
aika moisia unikarhuja taala! mua kans vasyttais mut ei oo kyl varaa lahtea kotiin. :nope: sunnuntaina sitte. toivotan levollisia hetkia neideille. :ahem:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Aion tukea ladyjen nukkumiskampanjaa ottamalla itsekin tirsat :thumbup: