burb
.
No kun se postas äsken tohon johonkin...lara sanoi:mistä sä sen näet?! :eek!:
No kun se postas äsken tohon johonkin...lara sanoi:mistä sä sen näet?! :eek!:
Se oli botti.burb sanoi:No kun se postas äsken tohon johonkin...
Mainoskatko! Kukas se siellä luuraa?burb sanoi:Meinaakohan AJ päivittää sigunsa joskus,
onhan TM:aa ilmestynyt noiden sigussa mainittujenkin jälkeen...
Keijo "Nicon isä" Rosberg! :ahem:AJ sanoi:Mainoskatko! Kukas se siellä luuraa?
Yks Korhone oli se joka puristi sitä misua siinä tisuliinosta. Pelimies.AJ sanoi:Mainoskatko! Kukas se siellä luuraa?
mitas tama tarkoittaa? en oo kuullutkaan tuollaisesta shitista?Il Tempo Gigante sanoi:Katsos, forumille on ilmaantunut taas uusi Sith.
Juskanen sanoi:Tänään olis treffit. Mitä ihmettä mä laitan päälle, jos toinen osapuoli ilmestyy paikalle puvussa?! :doubtful: Suorat housut, kauluspaita, jakku? Ääääh :jaska:
Syömään vain vissiin. Kengät ja korut olen sentään jo valinnut72 sanoi:Riippuu siitäkin, mihkä ootte menossa.
Juskanen sanoi:Syömään vain vissiin. Kengät ja korut olen sentään jo valinnut
Kuulostais hyvältä, mutta kun katsoo keliä ulkona, niin taidan valita housut... Pikainventaariollla vaatekaappiin löysin juhlavamman oloisen paidan, joka sopii kivasti selaiseen jakkuun, jossa on helmassa ja hihansuissa kiiltävämpää kangasta, siis sellanen juhlallisempi sekin. Ei viitsi ihan ruskeissa arkiruuduissa mennä Nyt paitaa silittämään -->72 sanoi:Katie Holmes kertoi lehdissä, että Tom Cruise on aivan hulluna sellaiseen yhdistelmään, että naisella on minihame ja jakku. Mahtasko toimia teillä?
kuulostaapi hyvalta! :thumbup: toivottavasti teilla on todella mukava ilta! :ahem:Juskanen sanoi:Kuulostais hyvältä, mutta kun katsoo keliä ulkona, niin taidan valita housut... Pikainventaariollla vaatekaappiin löysin juhlavamman oloisen paidan, joka sopii kivasti selaiseen jakkuun, jossa on helmassa ja hihansuissa kiiltävämpää kangasta, siis sellanen juhlallisempi sekin. Ei viitsi ihan ruskeissa arkiruuduissa mennä Nyt paitaa silittämään -->