Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Palkopoika sanoi:
Niin on. Osanvaihtopuljuja kyllä löytää. Skeidaa:thumbdown Entäs huoltsikat sitten, hodareita ja pullaa kyllä löytyy, mutta kuinkas on varaosien tai autojen tietotaidon kanssa? Häh? Kysynpä vaan.:thumbdown
Joo, pohjanoteerauksena sellaset Tammisillan kaltaiset paikat, joista ei löydy osan osaa autoon. Vain jokupurilaispaikka, kauppa ja mittarikenttä. :thumbdown

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Captain Howdy sanoi:
Vaimo näppäränä ajatteli hankkia Turbonegron keikalle liput. Saikin varattua 4 lippua ja tänään näyttäis olevan loppuunmyydyt nuo keikat (hki ja tre). Oli sitten vaan varannut Tampereen keikalle ne liput. :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Selkee källi taas. Ei missään nimessä ollut vahinko tuo. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Kävin eilen katsomassa Hanoi Rocksia ja oli taas mahtava kuten aina. Keikka kesti n. 2 tuntia ja aivan mieletön show :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En käynytkään Salossa viinerikaffeella. Ajattelin että oisko se sittenkin vähän homohommaa. Tein sitten niinku MIEHET tekee: Kävin Teboilin baarissa kaffeella ja kaffeen kanssa söin reissarin jossa oli välissä reilusti HK:n sinistä, juustoa ja paistettu kananmuna!! :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
mieli on parempi kuin aikoihin. tuntuu et nyt on kerranki lykästny muakin.:thumbup: :thumbup:
tuntuu hyvältä huomata että mussa on kuitenki jotain erityistä jollekkin. edellisessä suhteessa, jossa mun itsetunto lyötiin maahan aika täydellisesti, ei tällaista tunnetta tullut juuri koskaan. me happy.:ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
kun olin suihkussa niin joku kävi painelemas ovikelloa...:eek!:
hiippailin sit asiasta järkyttyneenä shamppoot pääs vettä valuvana eteiseen eikä oven takana kyl näkyny ketään eikä katukuvaa näyttävä ruutukaan ollut päällä..
hiippailin sit takaisin pesemään shamppoot pois.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
lara sanoi:
mieli on parempi kuin aikoihin. tuntuu et nyt on kerranki lykästny muakin.:thumbup: :thumbup:
tuntuu hyvältä huomata että mussa on kuitenki jotain erityistä jollekkin. edellisessä suhteessa, jossa mun itsetunto lyötiin maahan aika täydellisesti, ei tällaista tunnetta tullut juuri koskaan. me happy.:ahem:
Olen onnellinen sun puolestas!
Vakka kantensa valitsee. :thumbup:
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla!

Sinulla on jo kaikki mitä tarvitset.
Et tarvitse mitään,
sillä sinulla on hänet
ja vain hän tekee sinut onnelliseksi. :thumbup:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
lara sanoi:
hiippailin sit asiasta järkyttyneenä shamppoot pääs vettä valuvana eteiseen eikä oven takana kyl näkyny ketään eikä katukuvaa näyttävä ruutukaan ollut päällä..

HÄN? ;)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
PuoliPöhkö sanoi:
:nope: kiitos mukevista sanoistasi.

mutta ei se ei ollut hän...:jaska:
en tiä kuka ja millä asialla..se oli eka kerta kun joku soitti mun ovikelloa niin etten etukäteen jotain odota..:doubtful:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
lara sanoi:
Tsori, mä tuun joskus paremmalla ajalla.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
kouvotsvoni sanoi:
Männä vuorokautena tuli kuluneeksi 2 vuotta ensimmäisestä törmäyksestä.
Soititko juhlapäivän kunniaksi missulle SIG bändin biisiä: Älä sinä huoli. :confused: ...on tanssi ja laulu tärkeämpää :D