Albert Oil
Hippi ja juntti
Parempi saikkua ja mulkkua kuin muikkua ja salkkua.
Okei.Albert Oil sanoi:Parempi saikkua ja mulkkua kuin muikkua ja salkkua.
Luulin hommanneeni sellasen hieromisjutun, mutta se hierontaominaisuus toimii siinä todella harvoin :doubtful: Sen sijaan sohvalla istuminen ja kaljanjuontiominaisuus toimivat välillä liiankin hyvin. Toisaalta taas painavien kassien kantamisominaisuus ja roskienvientiominaisuus toimivat myös kiitettävästi. Nykyään valmistajat jotenkin kirjoittavat nuo tuoteselosteet niin hämäävästi, että ei oikein tiedä mitä saaburb sanoi:Haa. Ehkäpä sun pitäs hommata sellanen fysioterapismi tai hieromisjuttu.
Samaa voisin sanoa.VR sanoi:Hyi helvetti mikä päivä. :doubtful:
Kyllä minäkin sinne kaikki oikein laitoin. Arvonnassa vaan tuli sitten ihan väärät numerot, taas.burb sanoi:Oho, mullahan oli lotossa viistoista oikein! Viistoista!
Mä saan tarvittaessa joka viikko varman rivin. Oon huomannut, että ei kannata jättää yhtään ruutua ruksimatta. :ahem:Micael sanoi:Kyllä minäkin sinne kaikki oikein laitoin. Arvonnassa vaan tuli sitten ihan väärät numerot, taas.
:thumbup: Hyvä idea, tuotapa en ole tullut ajatelleeksikaan.Miguel sanoi:Mä saan tarvittaessa joka viikko varman rivin. Oon huomannut, että ei kannata jättää yhtään ruutua ruksimatta. :ahem:
MOTOISEN!!! HÄÄHHHHÄÄÄKRRRRÄÄÄHHH!!!!!S.A sanoi:Tämän nykyisen motoisen äidinkielen ylioppilaskokeen tekstitaidon osuus aiheuttaa suurta mieliharmia minulle.
En sitten vaan osaa. Vajaan kuukauden päästä on koe ja tänään saatiin kurssilla pari tekstiä takaisin, joista kummastakin olin saanut 2/6 pojoa. Todistuksessa huonoin äidinkielen kurssinumeroni on 9...
kouvotsvoni sanoi:MOTOISEN!!! HÄÄHHHHÄÄÄKRRRRÄÄÄHHH!!!!!
Karjalaisen tekstiviestipalsta sanoi:Ihanaa tämä viljelijän elämä talvella, käännät aamulla vain kylkeä, kun on niin pimeää. Päivemmällä voi sitten lähteä shoppailemaan tukirahoilla.
Motoristina voisit poistaa nuo lainausmerkit.Runar ja Kyllikki sanoi:Tulin kotiin. Saattaa tulla jopa uni ihan hyvin tänä iltana, kun pitkin eteläistä Suomea tuli "riehuttua".
:frank: laitetaanko heti skinit sun perään ja turpaan vetämään vai vasta huomenna!! Motoristithan eivät riehu vaan "riehuu". Me ollaan täysin väkivallatonta ja rauhaarakastavaa porukkaa. Jos et usko, niin alkaa kuule lätty lätistä.kouvotsvoni sanoi:Motoristina voisit poistaa nuo lainausmerkit.
Siksi mä olenkin niin paska myyntimies kun olen liian rehellinen.Vesku sanoi:Erilaisille myyntimiehille taitaa ollakin tuntemanton käsite?
Jos ajattelit DSGtä, niin se on kuitenkin aika pieni kusetus (2300) siihen nähden, mitä se pahimmillaan voi olla.:ahem:Micael sanoi:Ai niin, no, tuleepa tuostakin jotain mieleen mutta tällä kertaa jääköön mainitsematta.