Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
Haa. Ehkäpä sun pitäs hommata sellanen fysioterapismi tai hieromisjuttu.
Luulin hommanneeni sellasen hieromisjutun, mutta se hierontaominaisuus toimii siinä todella harvoin :doubtful: Sen sijaan sohvalla istuminen ja kaljanjuontiominaisuus toimivat välillä liiankin hyvin. Toisaalta taas painavien kassien kantamisominaisuus ja roskienvientiominaisuus toimivat myös kiitettävästi. Nykyään valmistajat jotenkin kirjoittavat nuo tuoteselosteet niin hämäävästi, että ei oikein tiedä mitä saa :eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Hyi helvetti mikä päivä. :doubtful:

Estate

Well-known member
Tämän nykyisen motoisen äidinkielen ylioppilaskokeen tekstitaidon osuus aiheuttaa suurta mieliharmia minulle.
En sitten vaan osaa. Vajaan kuukauden päästä on koe ja tänään saatiin kurssilla pari tekstiä takaisin, joista kummastakin olin saanut 2/6 pojoa. Todistuksessa huonoin äidinkielen kurssinumeroni on 9...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Micael sanoi:
Kyllä minäkin sinne kaikki oikein laitoin. Arvonnassa vaan tuli sitten ihan väärät numerot, taas.:mad:
Mä saan tarvittaessa joka viikko varman rivin. Oon huomannut, että ei kannata jättää yhtään ruutua ruksimatta. :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Tämän nykyisen motoisen äidinkielen ylioppilaskokeen tekstitaidon osuus aiheuttaa suurta mieliharmia minulle.
En sitten vaan osaa. Vajaan kuukauden päästä on koe ja tänään saatiin kurssilla pari tekstiä takaisin, joista kummastakin olin saanut 2/6 pojoa. Todistuksessa huonoin äidinkielen kurssinumeroni on 9...
MOTOISEN!!! HÄÄHHHHÄÄÄKRRRRÄÄÄHHH!!!!!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Tulin kotiin. Saattaa tulla jopa uni ihan hyvin tänä iltana, kun pitkin eteläistä Suomea tuli "riehuttua".

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Motoristina voisit poistaa nuo lainausmerkit.
:frank: laitetaanko heti skinit sun perään ja turpaan vetämään vai vasta huomenna!! :mad: Motoristithan eivät riehu vaan "riehuu". Me ollaan täysin väkivallatonta ja rauhaarakastavaa porukkaa. Jos et usko, niin alkaa kuule lätty lätistä. :mad:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Erilaisille myyntimiehille taitaa ollakin tuntemanton käsite?
Siksi mä olenkin niin paska myyntimies kun olen liian rehellinen.:(

Toisaalta nukkuu yönsä hyvin, kun on puhdas omatunto.:thumbup:

Toisaalta äärirehellisyys myös helpottaa töitä.:ahem: Monessa liikkeessä sanovat vaan että tee tilaus ja toimita. Ei ne mitään määriä tai tuotteita valvo mitenkään. Tietävät että laitan kuitenkin suht sopivasti, jollen jopa vähän alakanttiin. Vuosikausien asiakassuhteissa tuo tuntuukin jo ihan mukavalta.:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Ai niin, no, tuleepa tuostakin jotain mieleen mutta tällä kertaa jääköön mainitsematta.:rolleyes: :D
Jos ajattelit DSGtä, niin se on kuitenkin aika pieni kusetus (2300) siihen nähden, mitä se pahimmillaan voi olla.:ahem:

Mutta taivaassa vasta vaan, perseet tervataan!