Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ettelbruck sanoi:
Tarvii lähtee Jumboon.
Käy samalla mun puolesta vaihtamassa viallinen MP3-soitin uuteen. Ei perhana onnistu muualla :jaska: :thumbdown

Vastahan tuon marraskuussa ostin tytölle joululahjaksi, eikä vieläkään voi käyttää, kun ei näyttö toimi.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jatkan saikuttelua ja yritän pysyä kaukana tietokoneesta. Ei taida hartialihas parantua muuten. (Lääkärin diagnoosi: "Siellä on vieläkin möykkyjä.") Menen nyt, että HEIPPA VAAN! *vilkutus*

burb

.
Juskanen sanoi:
Jatkan saikuttelua ja yritän pysyä kaukana tietokoneesta. Ei taida hartialihas parantua muuten. (Lääkärin diagnoosi: "Siellä on vieläkin möykkyjä.") Menen nyt, että HEIPPA VAAN! *vilkutus*
Haa. Ehkäpä sun pitäs hommata sellanen fysioterapismi tai hieromisjuttu.
Tai odotella päivien pitenemistä koska mörrimöykyt pysyy kuulemma piilossa kirkkaalla päivänvalolla.

burb

.
Niin mullehan kävi niin että en saanut viimeisintä Vauhdin Maailmaa. Valitin Yhtyneisiin Kuvalehtiin ja lupasivat lähettää lehden uudestaan.
Se VM kuitenkin löytyi mun keittiön pöydältä mainosten seasta ja heti perään sain uudenkin lehden. Paitsi ettei se uusiksi lähetetty ollut Vaudin Maailma, vaan Erä-lehti... :eek:

Tarjouduin maksamaan ylimääräisen lehden aiheuttamat kustannukset mutta ei kuulemma tartte.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
burb sanoi:
Niin mullehan kävi niin että en saanut viimeisintä Vauhdin Maailmaa. Valitin Yhtyneisiin Kuvalehtiin ja lupasivat lähettää lehden uudestaan.
Se VM kuitenkin löytyi mun keittiön pöydältä mainosten seasta ja heti perään sain uudenkin lehden. Paitsi ettei se uusiksi lähetetty ollut Vaudin Maailma, vaan Erä-lehti... :eek:

Tarjouduin maksamaan ylimääräisen lehden aiheuttamat kustannukset mutta ei kuulemma tartte.
Ihailtavaa rehellisyyttä!:thumbup: :ahem:

Vesku

Maatalousneuvos
Micael sanoi:
Mutta toisaalta, pitäähän heidänkin myydä, jotta ansaitsevat elantonsa.;)
Juu, tuossa ajattelin kyllä enemmän niitä tilanteita jossa Moeta on "kusetettu", kuin olis itse myymässä...:dunno:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Vesku sanoi:
Juu, tuossa ajattelin kyllä enemmän niitä tilanteita jossa Moeta on "kusetettu", kuin olis itse myymässä...:dunno:
Ai niin, no, tuleepa tuostakin jotain mieleen mutta tällä kertaa jääköön mainitsematta.:rolleyes: :D

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Captain Howdy sanoi:
Vaimo näppäränä ajatteli hankkia Turbonegron keikalle liput. Saikin varattua 4 lippua ja tänään näyttäis olevan loppuunmyydyt nuo keikat (hki ja tre). Oli sitten vaan varannut Tampereen keikalle ne liput. :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
*pakenee*