Micael
Micael
Onhan nyt hieman aikaista iltakaffeelle. Yleensä nautin sen tuossa klo: 22.00 aikoihin.72 sanoi:Ainoa virhe tossa on juoda kahvia tähän aikaan illasta. :frank:
Onhan nyt hieman aikaista iltakaffeelle. Yleensä nautin sen tuossa klo: 22.00 aikoihin.72 sanoi:Ainoa virhe tossa on juoda kahvia tähän aikaan illasta. :frank:
Moe Szyslak sanoi:Qui?:doubtful:
Mä taas oon niin väsynyt, jollen saa kahvia, etten JAKSA nukkua.72 sanoi:Itseäni ainakin kahvi valvottaa.
Mä nykäsen yleensä tuntia aikaisemmin.:ahem:Micael sanoi:Onhan nyt hieman aikaista iltakaffeelle. Yleensä nautin sen tuossa klo: 22.00 aikoihin.
Mulle ei kahvinjuonti illallakaan aiheuta yöunien menettämistä, jos väsyttää, niin väsyttää ja uni tulee kun on tullakseen.72 sanoi:Itseäni ainakin kahvi valvottaa.
Minua ei. Todennäköisesti minäkin juon vasta yhdeksän jälkeen.72 sanoi:Itseäni ainakin kahvi valvottaa.
Matti vai Mervi?Moe Szyslak sanoi:Mä nykäsen yleensä tuntia aikaisemmin.:ahem:
:eek!: :eek!: :thumbfh:Micael sanoi:Sen sijaan iltanainti voi joskus valvottaa aamuyölle saakka.
Teppo.AJ sanoi:Matti vai Mervi?
Eihän Micael sanonut, että valvottaako se ennen vai jälkeen?Moe Szyslak sanoi::eek!: :eek!: :thumbfh:
Mä luulin että kaikki on 'laaki ja vainaa' tyyppejä. Mulla tulee aika hyvin uni nimittäin iltapippauksen jälkeen.
Olga sanoi:Eihän Micael sanonut, että valvottaako se ennen vai jälkeen?
Nyt polkas Kainuun totuudentorvi viikon parhaan!Olga sanoi:Eihän Micael sanonut, että valvottaako se ennen vai jälkeen?
Hyvä!72 sanoi:Muistakaa sitten, että 4 kuppia/pv kahvia lisää elimistössä suolahapon eritystä noin 70%.
Tässä taas nähdään, miksi jotain hömppäsarjoja ei kannata katsoa.72 sanoi:Ei muuten 24:ssa ole mitään uskottavuutta sen älimäkbiilijätkän kohdalla, koko ajan vaan ootan, milloin se viheltää nenän kautta.
Teit 'kouvot'. Hyvä loppukirin paikka kyllä vielä.Jason Voorhees sanoi:http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?p=965988#post965988
Kansalaiset, meedbörjare. Puoli vuotta on tultu oltua tällä forumilla ja olen omasta mielestäni ottanut jonkinlaisen paikan tällä palstalla. En vielä ole sisäpiirissä, ehkä kuulun sinne joskus, ehkä en. No, postailtu tuli paljoa eikä kovinkaan paljon tullut odotettua vuoden forumisti -vaaleissa. Sain kuitenkin yllättävän paljon ääniä ja olin lopulta 28. Ajattelin lähteväni hyvillä mielin tähän kauteen, mutta sitä ennen olisi vielä kauden päättänyt TröpöGP.
Harjoituksissa olin pärjännyt hyvin. Aika-ajoissa pärjäsin vielä paremmin ja otin paalupaikan melko selvällä erolla kouvoon ja jaskaan. Itse kilpailussa sain erinomaisen startin ja molemmat jäivät heti melko paljon. Olin ottanut mukaan vajaat puoli tankillista bensaa ja odotin kouvotsvonilla ja jaskalla olevan suurin piirtein yhtä paljon. Jaskasta en tiedä, mutta kouvolla oli kuitenkin täpötäysi tankki! Ennen ensimmäistä stoppiani ehdin tehdä ison raon Kouvoon. Palattuani varikolta hän jatkoi kärkipaikalla tehden kevyellä autollaan nopeimpia kierroksia jatkuvaan tahtiin. En pysynyt perässä, sillä olin laittanut autooni pensat loppukisan ajaksi. Kouvo repi eroa isommaksi, kun itse tein vastoin lisää rakoa jaskaan, jolla oli kaiketi jotain teknisiä ongelmia autossaan(?) Yritin ottaa Kouvoa kiinni, mutta spinnasin kerran pahasti ja hän teki lisää rakoa kun kisasta oli ajettu n. 75 % Lopussa sitten laitoin kaiken peliin, mutta Uuno ehti kuin ehtikin ruutulipulle lopulta vain kahden sekunnin erolla.
Uran jatkostani Törppö 1 -sarjassa en ole vielä päättänyt. Tällä hetkellä jatkan tiettävästi ilman VIP-sopimusta, eli yksityiskalusto säilyy ainakin ensi kauden mikäli jatkan uraani. Haluaisisin kovasti lopettaa ollessani huipulla, mutta tappio sai nälän kasvamaan. Päätän jatkosuunnitelmistani viimeistään kesällä, jos silloinkaan.
Ei minulla muuta. Jatkaa vain.
edit: Voi shitti, äänestyshän loppuu vasta klo 22.00. Kiitti vaan Micael kun aloit sitä Kouvotsvonin voittoa hehkuttamaan! :mad_old:
Ei ollu tuolla mun merkkiä Löysin pikaguuglella ainakin yhden huolto-/varaosaliikkeen, joka edustaa ko. merkkiä. Täytyy huomenissa kysellä sieltä. Edelleen kun ajattelee tuota, niin :jaska: :jaska: :jaska:Gearloose sanoi: