Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Juskanen sanoi:
Ei ollu tuolla mun merkkiä :( Löysin pikaguuglella ainakin yhden huolto-/varaosaliikkeen, joka edustaa ko. merkkiä. Täytyy huomenissa kysellä sieltä. Edelleen kun ajattelee tuota, niin :jaska: :jaska: :jaska:

Muutenhan tässä on kaikki ihan jees.
On muuten ne varaosat ja uudet kannut kohtuuttoman kalliita verrattuna täysin uuden keittimen hintaan. Mulla on kerran hajonnut Braunin termoskeittimestä pannu ja uuden sai tilaamalla, mutta maksoi n. 75% uuden keittimen hinnasta. Eipä sitä ole sen jälkeen paljonkaan tullut käytettyä muuten kuin jos on paljon vieraita käymässä, muuten käytän Opan teräksistä aromipannua.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Micael sanoi:
On muuten ne varaosat ja uudet kannut kohtuuttoman kalliita verrattuna täysin uuden keittimen hintaan. Mulla on kerran hajonnut Braunin termoskeittimestä pannu ja uuden sai tilaamalla, mutta maksoi n. 75% uuden keittimen hinnasta.
Tää sama käsitys (ja pelko) mulla on. Toisaalta pärjäisin tolla kakkoskeittimelläkin, mutta tuntuu taas jotenkin ihan typerältä seisottaa (minun mittapuun mukaan) kallista keitintä puoliks tyhjän panttina. Hävittääkään sitä ei kannata, kun siinä on combo-keittimenä vielä se toinen puoli ihan käyttökelpoinen. Espressoa ja cappucinoahan tuo tekee ilman kannuakin toki, mutta.... ÄÄÄÄRRRGHHH että ärsyttää, kun pitää olla niin tumpelo!!! :thumbfh:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kirppikseltä saa eurolla - 5 eurolla keittimiä, josta voi sitten ottaa pannun. ;) Yllättävän monien merkkien pannut ovat vaihtokelpoisia keskenään vaikka eivät ihan samanlaisia olekaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kirppikseltä saa eurolla - 5 eurolla keittimiä, josta voi sitten ottaa pannun. ;) Yllättävän monien merkkien pannut ovat vaihtokelpoisia keskenään vaikka eivät ihan samanlaisia olekaan.
Kannattaa lähteä oma keitin kainalossa testailemaan. Joskus kolmen hajonneen keittimen pannuja kokeilin, niin yksi meni joten kuten paikalleen, mutta oli sitten tuurissaan, että oli niin kohdillaan, että jotain tippuikin.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Juskanen sanoi:
Tää sama käsitys (ja pelko) mulla on. Toisaalta pärjäisin tolla kakkoskeittimelläkin, mutta tuntuu taas jotenkin ihan typerältä seisottaa (minun mittapuun mukaan) kallista keitintä puoliks tyhjän panttina. Hävittääkään sitä ei kannata, kun siinä on combo-keittimenä vielä se toinen puoli ihan käyttökelpoinen. Espressoa ja cappucinoahan tuo tekee ilman kannuakin toki, mutta.... ÄÄÄÄRRRGHHH että ärsyttää, kun pitää olla niin tumpelo!!! :thumbfh:
Voin lohduttaa: Kerran kun keitin kahvit uudella Braunin termoskeittimellä ja melko pian keittämisen jälkeen ja kahvit juotuani päätin pestä pannun. Laitoin sen tietenkin kylmävesihanan alle liian pikaisesti ja *POKS* sekä muutama ärräpää; eihän se kuuma termari sitä kestänyt ja eiku tilaamaan uutta kannua.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Jason Voorhees sanoi:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?p=965988#post965988

Kansalaiset, meedbörjare. Puoli vuotta on tultu oltua tällä forumilla ja olen omasta mielestäni ottanut jonkinlaisen paikan tällä palstalla. En vielä ole sisäpiirissä, ehkä kuulun sinne joskus, ehkä en. No, postailtu tuli paljoa eikä kovinkaan paljon tullut odotettua vuoden forumisti -vaaleissa. Sain kuitenkin yllättävän paljon ääniä ja olin lopulta 28. Ajattelin lähteväni hyvillä mielin tähän kauteen, mutta sitä ennen olisi vielä kauden päättänyt TröpöGP.

Harjoituksissa olin pärjännyt hyvin. Aika-ajoissa pärjäsin vielä paremmin ja otin paalupaikan melko selvällä erolla kouvoon ja jaskaan. Itse kilpailussa sain erinomaisen startin ja molemmat jäivät heti melko paljon. Olin ottanut mukaan vajaat puoli tankillista bensaa ja odotin kouvotsvonilla ja jaskalla olevan suurin piirtein yhtä paljon. Jaskasta en tiedä, mutta kouvolla oli kuitenkin täpötäysi tankki! Ennen ensimmäistä stoppiani ehdin tehdä ison raon Kouvoon. Palattuani varikolta hän jatkoi kärkipaikalla tehden kevyellä autollaan nopeimpia kierroksia jatkuvaan tahtiin. En pysynyt perässä, sillä olin laittanut autooni pensat loppukisan ajaksi. Kouvo repi eroa isommaksi, kun itse tein vastoin lisää rakoa jaskaan, jolla oli kaiketi jotain teknisiä ongelmia autossaan(?) Yritin ottaa Kouvoa kiinni, mutta spinnasin kerran pahasti ja hän teki lisää rakoa kun kisasta oli ajettu n. 75 % Lopussa sitten laitoin kaiken peliin, mutta Uuno ehti kuin ehtikin ruutulipulle lopulta vain kahden sekunnin erolla. :mad:

Uran jatkostani Törppö 1 -sarjassa en ole vielä päättänyt. Tällä hetkellä jatkan tiettävästi ilman VIP-sopimusta, eli yksityiskalusto säilyy ainakin ensi kauden mikäli jatkan uraani. Haluaisisin kovasti lopettaa ollessani huipulla, mutta tappio sai nälän kasvamaan. Päätän jatkosuunnitelmistani viimeistään kesällä, jos silloinkaan.

Ei minulla muuta. Jatkaa vain.

edit: Voi shitti, äänestyshän loppuu vasta klo 22.00. Kiitti vaan Micael kun aloit sitä Kouvotsvonin voittoa hehkuttamaan! :mad_old:
Enpäs saanut kalasteltua lisää ääniä. :(

72

Well-known member
Vellu sanoi:
Tässä taas nähdään, miksi jotain hömppäsarjoja ei kannata katsoa.

Mutta eipä sitä silloin arvannut, että kyseinen nenäviheltelijä siirtyy actionsarjaan, jota ei ollut olemassakaan aikana Allyn.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Mutta eipä sitä silloin arvannut, että kyseinen nenäviheltelijä siirtyy actionsarjaan, jota ei ollut olemassakaan aikana Allyn.
Mutta sitä ennen se oli Chicago Hopessa.:rolleyes:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
72 sanoi:
Jos tulevaisuutta pystyisi ennustamaan luotettavasti, jälkiviisaus vähenisi nollaan. Ainoa, mitä voi historian valossa sanoa: Hömppäsarjoja ei kannata katsoa ;-)

72

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mutta sitä ennen se oli Chicago Hopessa.:rolleyes:

En seurannut. On ollut myös jossain leffassa arkkitehtinä. Mahtoiko olla Kohtalokkaassa vuokralaisessa tms. Ei jaksa googlettaa. Tsekatkaa joku jos jaksatte.

72

Well-known member
Vellu sanoi:
Jos tulevaisuutta pystyisi ennustamaan luotettavasti, jälkiviisaus vähenisi nollaan. Ainoa, mitä voi historian valossa sanoa: Hömppäsarjoja ei kannata katsoa ;-)

Mä ainaskin tarviin hömppäsarjoja.