Olga
.
Johan toki. Pitäiskö nyt laittaa täältä kotimaastakin! :wink:Captain Howdy sanoi:Joo. Arvaa vaan tuleeko synttärikorttia. Voi olla Monacon suunnalta tulossa...
Johan toki. Pitäiskö nyt laittaa täältä kotimaastakin! :wink:Captain Howdy sanoi:Joo. Arvaa vaan tuleeko synttärikorttia. Voi olla Monacon suunnalta tulossa...
Kadehdittava asenne. Mäkin voisin ottaa.lara sanoi:Joo no edelleen odottelin tuota mahdollisuutta tulevaksi joskus 5 vuoden paasta. Joten kaikki ennen sita on pelkkaa plussaa. Jopa sen odottelu. Sinne kuitenkin mennaan joku paiva. Siita ma pidan kiinni. Ei mua jaksa vituttaa tai masentaa vaikka se suurin unelma tahan mennessa on ollu ja nyt sit oli jo niin lahella. Kylla se tulee jos on tullakseen.:ahem:
Joo ma oon todennut etta turha stressaus ja masentuminen tuottaa vaan lisa stressia ja lisa masennusta.^Melissa sanoi:Kadehdittava asenne. Mäkin voisin ottaa.
Emmä ole siellä tällä kertaa...Captain Howdy sanoi:Joo. Arvaa vaan tuleeko synttärikorttia. Voi olla Monacon suunnalta tulossa...
Möötmööt olis kiva! Kolme seuraavaa viikonloppua vaan on mulla aikas kiireistä, eikö burpi voisi järjestää ei-niin-hätä-möötteä helmikuun puoliväliin?burb sanoi:Pitäiskö vetästä huvikseen hätämöötte perjantaina Helsingissä. Eikö pitäis? Pitäsikö sittenkin? Eikö sittenkään pitäiskö? Olishan se jees, olisko? Miksei olis?
Emmä kyl tiedä jaksaisinko osallistua.
Ikävään syömisellä on ikäviä sivuvaikutuksia. :frown:lara sanoi:Jaahamps. Kotona taas. Olipas pitkä ja jotenki tylsä päivä..Jotenki pitäis taas tottua elämään ikävän kanssa. :thumbfh: :thumbfh:
Mites tolla juomisella?Miguel sanoi:Ikävään syömisellä on ikäviä sivuvaikutuksia. :frown:
Joskus pitäis kisata siitä kuinka monta tuoppia pystyy juomaan kusematta.Sam sanoi:Mites tolla juomisella?
Minusta on hyvin ikävää tehdä tähän aikaan töitä :thumbdown
Juomisella ne vaikutukset vasta ikäviä voivat ollakin.Sam sanoi:Mites tolla juomisella?
Minusta on hyvin ikävää tehdä tähän aikaan töitä :thumbdown
Ja jos vaikeusastetta lisätään illan mittaan, niin vois kokeilla, kuinka monta tuoppia voi kusta juomatta.Miguel sanoi:Joskus pitäis kisata siitä kuinka monta tuoppia pystyy juomaan kusematta.
Micael sanoi:J
Minäkin tein viime viikonlopun aikana töitä; muutama lausunto vaikeista asioista.