Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
lara sanoi:
:D :D :D Joo no edelleen odottelin tuota mahdollisuutta tulevaksi joskus 5 vuoden paasta. Joten kaikki ennen sita on pelkkaa plussaa. Jopa sen odottelu. Sinne kuitenkin mennaan joku paiva. Siita ma pidan kiinni. Ei mua jaksa vituttaa tai masentaa vaikka se suurin unelma tahan mennessa on ollu ja nyt sit oli jo niin lahella. Kylla se tulee jos on tullakseen.:ahem:
Kadehdittava asenne. Mäkin voisin ottaa. :)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nightwish on ollut keikalla Kiinassa. Radiossa kerrotaan juuri tapahtumasta. Kerrottiin, että yleisö tuntee biisit, vaikka uusin levy ei ole vielä edes ilmestynyt Kiinassa. Kummallista. :rolleyes:

burb

.
Pitäiskö vetästä huvikseen hätämöötte perjantaina Helsingissä. Eikö pitäis? Pitäsikö sittenkin? Eikö sittenkään pitäiskö? Olishan se jees, olisko? Miksei olis?

Emmä kyl tiedä jaksaisinko osallistua.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Onpa ollu kiireinen alkuviikko :jaska:

Työt :jaska: :jaska: :jaska:

On aivan taivaallisen ihanaa olla yksin kotona kaikessa rauhassa nyt :ahem: Tiskasin ja pyykkäilin ja nyt vaan oon.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
Pitäiskö vetästä huvikseen hätämöötte perjantaina Helsingissä. Eikö pitäis? Pitäsikö sittenkin? Eikö sittenkään pitäiskö? Olishan se jees, olisko? Miksei olis?

Emmä kyl tiedä jaksaisinko osallistua.
Möötmööt olis kiva! Kolme seuraavaa viikonloppua vaan on mulla aikas kiireistä, eikö burpi voisi järjestää ei-niin-hätä-möötteä helmikuun puoliväliin? :eek:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jaahamps. Kotona taas. Olipas pitkä ja jotenki tylsä päivä..Jotenki pitäis taas tottua elämään ikävän kanssa. :thumbfh: :thumbfh:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
lara sanoi:
Jaahamps. Kotona taas. Olipas pitkä ja jotenki tylsä päivä..Jotenki pitäis taas tottua elämään ikävän kanssa. :thumbfh: :thumbfh:
Ikävään syömisellä on ikäviä sivuvaikutuksia. :frown:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Mites tolla juomisella?

Minusta on hyvin ikävää tehdä tähän aikaan töitä :thumbdown
Juomisella ne vaikutukset vasta ikäviä voivat ollakin.

Minäkin tein viime viikonlopun aikana töitä; muutama lausunto vaikeista asioista.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Paon 2. tuotantokauden loppuminen potuttaa. Tai siis se, että 3. kauden alkua pitää odotella.

Itse en harrasta tv-ohjelmien tupsahtamista automaattisesti kiintolevylle lain. :dunno: