Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Miguel sanoi:
Jossain vaiheessa menee joko punaiseksi tai valkoiseksi. :eek: :thumbfh:
Sitähän nuo urheilijatkin joskus sanoo, että kisan jälkeen kun ei meinaa tulla, ei sitten millään, vaikka näyte pitäis antaa.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Micael sanoi:
Sitähän nuo urheilijatkin joskus sanoo, että kisan jälkeen kun ei meinaa tulla, ei sitten millään, vaikka näyte pitäis antaa.
Tiedä sitten, onko Moella ollut vastaavanlaisia ongelmia. Poikkeus vahvistaa säännön.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Miguel sanoi:
Ikävään syömisellä on ikäviä sivuvaikutuksia. :frown:
Joo en mä yleensä sitä harrasta. Juoksemaan aattelin ruveta entistä paremmin. Nyt on motivaatio kohillaan pysyä kunnossa. ;)

Ja tosta kusematta juomisesta sen verran et ei onnistu multa. Ellei tanssi koko ajan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Miguel sanoi:
Joskus pitäis kisata siitä kuinka monta tuoppia pystyy juomaan kusematta.
Joskus meni 6 pulloa olutta ennen ensimmäistä kusitaukoa. Tuosta ajasta taisin kyllä olla saunassa neljän pullollisen verran. Ei siis tarvinnut pitää kiirettä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Aika McGyver olin aamulla. Micran lukko oli jäätynyt vissiin, kun ei sitten mitenkään saanut ovea auki. Takaluukun kautta sisään änkesin, mutta kerkesin silti ajoissa

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Aika McGyver olin aamulla. Micran lukko oli jäätynyt vissiin, kun ei sitten mitenkään saanut ovea auki. Takaluukun kautta sisään änkesin, mutta kerkesin silti ajoissa
Tulit ajoissa takaluukkuun? :doubtful: