Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mun PITI alkaa kasaamaan iki-kiuasta, mutta yks Italialainen nainen päätti soittaa Hollantiin, josta soitti sitten yks toinen nainen mulle, että mun pitäis jutella tuon Italiattaren kanssa.

No juttelin ja täytynee tehdä vähän muita kuin näitä kotitöitä.

Mutta tuo mainittu Italiatar on kyllä ihan nätti ja mukava tapaus.

Nyt mä sitten oottelen sen tekevän niitä juttuja, mitä mä ehdottelin sille. Mä voisin sillä välin vaikka syödä jotain.

burb

.
yussi sanoi:
Ja vastaushan on..... AIVAN OIKEIN, palkintona säkillinen perunoita jotka voit hakea kaupasta omilla rahoillasi!
No voi persaus, unohdin käydä kaupassa.
Toivottavasti palkinnon voi lunastaa myöhemmin.

72

Well-known member
Aamulla menin assalle muutamaa minuttia ennen junan lähtöä, ja ihmettelin kun juna tulikin jo. Se olikin edellinen juna joka oli 35 minuuttia myöhässä, koska Purolassa oli joku jäänyt junan alle.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Huomasin puolivälissä työmatkaa, että lompakko jäi kotiin. Ei rahaa, ei tupakkaa, ei matkalippua, ei eväitä... :jaska: :jaska: :jaska:

Melkein jännitti junassa, että tuleeko tarkastajat. No, työkaveri lainasi parikymppiä, jotta ei tässä hätää enää :eek:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Juskanen sanoi:
Huomasin puolivälissä työmatkaa, että lompakko jäi kotiin. Ei rahaa, ei tupakkaa, ei matkalippua, ei eväitä... :jaska: :jaska: :jaska:

Melkein jännitti junassa, että tuleeko tarkastajat. No, työkaveri lainasi parikymppiä, jotta ei tässä hätää enää :eek:
Mulle kävi samoin viime viikolla. :jaska: Pidin töissä paastopäivän.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:

Tosta tuli mieleen kun joskus mummoln vintillä luin vanhoja Hymy-lehtiä. Ne oli laittaneet kaks jätkää assalle kerjäämään: Pummin näköisen ja todella siististi pukeutuneen pisniismiehen näköisen. Selitykset molemmat samat: Lompakko jäänyt kotiin ja junalippu pitäs saada. Pummi ei saanut just mitään mutta se jupin näkönen oli tehnyt niin kovan tilin, että sellasilla tuntipalkoilla ei kannattais töitä tehdäkään. Sama tulos myös Turun ja Tampereen asemilla.
Harmi, että lähde on Hymy-lehti, joten kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ammatinvalinnan suhteen tuon perusteella tuskin kannattaa tehdä.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tosta tuli mieleen kun joskus mummoln vintillä luin vanhoja Hymy-lehtiä. Ne oli laittaneet kaks jätkää assalle kerjäämään: Pummin näköisen ja todella siististi pukeutuneen pisniismiehen näköisen. Selitykset molemmat samat: Lompakko jäänyt kotiin ja junalippu pitäs saada. Pummi ei saanut just mitään mutta se jupin näkönen oli tehnyt niin kovan tilin, että sellasilla tuntipalkoilla ei kannattais töitä tehdäkään. Sama tulos myös Turun ja Tampereen asemilla.
Harmi, että lähde on Hymy-lehti, joten kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ammatinvalinnan suhteen tuon perusteella tuskin kannattaa tehdä.
Kantsis vihjata niille romanialaisille ammattikerjääjille, jotta pukeutuisivat ammatin vaatimalla tavalla. :ahem:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Haa! Tämä tietoisku sai minut juuri tekemään hyvin pitkälle menevän johtopäätöksen ammatinvalintani suhteen!

Estate

Well-known member
lfb sanoi:
Haa! Tämä tietoisku sai minut juuri tekemään hyvin pitkälle menevän johtopäätöksen ammatinvalintani suhteen!
Pitänee siis jatkossa katsoa tarkkaan, jos joku hyvin pukeutunut pummi tulee kerjäämään rahaa junalippuun.