Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Micael sanoi:
Ei löydy lahjoittajan nimeä.

Oma nimeni ja osoitteeni ja siinä yhteydessä myös asiakasnumero.

Laksua en kuitenkaan maksa sillä itse en ole tilannut mitään.
Myös kännissä tilatut lehdet laskutetaan. :eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Viime ja toissaviikolla oli sama homma meillä. Loppui kun peruttiin se "tilaus". Eivät itsekään tienneet miksi se oli tullut ja vielä beiben tyttönimellä.
Joku kaukainen sukulainen, jota ei kutsuttu häihin...

Örfil

Guest
72 sanoi:
Seiskalla oli jouluna sellanen juttu, että tilaaja saa lähetyttää 5 tyypille irtonumeron näytteeksi, lehti postitetaan tammi-maaliskuun välillä. Katsopa tarkkaan, siinä on jossain lahjoittajan nimi.
Seuraavaksi ilmestyy 7-2 lehti!!! :eek: :D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tulipahan nyt kuitenkin laitettua peruutusilmoitus sinne. Yhdestä lehdestä ei voine laskuttaa kuluttajasuojalain mukaan, kun peruutus on tehty heti ekan lehden saapumisen jälkeen.

En kyllä vieläkään ymmärrä, mistä ovat saaneet mieleensä lähettää lehden minulle. Mulla kun on markkinointikieltokin laitettuna maistraattiin sekä markkinointiliittoon, jotta eivät anna osoitettani tai muitakaan yhteystietojani esim. lehtitilauksiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Tullut tänään postissa 7 -lehti vaikka en ole edes tilannut sitä,:mad_old: en vastannut Telvis -kyselyyn, enkä vastannut mihinkään kyselyihin joita on viime aikoina postiluukusta tippunut. Kaikki olen laittanut roskiin.

Saas nähdä, koska lähestyvät laskulla. No, siittä vaan, roskiin menee sekin aikanaan.
Ei tarvitse kiittää - Ole hyvä!:eek: :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Kerkesin perumaan. Olis vaan pitänyt arvata tuokin ja sitten laskun tultua laittaa uusi osoitteesi laskutusosoitteeksi.:D
Emmä kyllä OIKEESTI ole sulle mitään tilannut tms. mutta olihan kiva taas vähän häröillä.:eek:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Emmä kyllä OIKEESTI ole sulle mitään tilannut tms. mutta olihan kiva taas vähän häröillä.:eek:
Olis vaan pitänyt arvata tuokin ja laittaa lasku siitä huolimatta tulemaan sinun uuteen osoitteeseen.:D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Heräsin lumikoneiden kaameaan jyrinään. Pitääkö niiden näin aikaisin alkaa jyrisemään talojen kulmilla :mad: Enää ei tule uni joten aamukaffen keittoon tästä ennen ulkoilulenkkiä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Micael sanoi:
Heräsin lumikoneiden kaameaan jyrinään. Pitääkö niiden näin aikaisin alkaa jyrisemään talojen kulmilla :mad: Enää ei tule uni joten aamukaffen keittoon tästä ennen ulkoilulenkkiä.
Pitää. Ainakin minusta on mukavampi, jos ehdin ajoissa töihin, enkä juutu kinoksiin.

Minä ihmettelin, kun niitä ei ole ollut jyristelemässä, ajattelin jo soittaa naapurin pojille, että ette kai ole nukkuneet pommiin. (Olen vähän semmoinen huolehtijatyyppi.) :rolleyes: 'Maallamaallan' naapurit tekevät täällä kaupungillakin monien kiinteistöjen lumityöt.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Nokian markkina-arvo on noussut ohi Intelin vastaavan:
Nokia 140 miljardia dollaria
Intel 121 miljardia dollaria

Nokian arvo tosin kasvanut melkein viidenneksellä parissa päivässä (Nousu alkoi ennen tuloksen julkistamista)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olga sanoi:
Pitää. Ainakin minusta on mukavampi, jos ehdin ajoissa töihin, enkä juutu kinoksiin.

Minä ihmettelin, kun niitä ei ole ollut jyristelemässä, ajattelin jo soittaa naapurin pojille, että ette kai ole nukkuneet pommiin. (Olen vähän semmoinen huolehtijatyyppi.) :rolleyes: 'Maallamaallan' naapurit tekevät täällä kaupungillakin monien kiinteistöjen lumityöt.
Hyvähän se on, että on tiet aurattu ja jalkakäytävätkin heti aamusta. Koneet vaan pitivät melkoista mekkalaa aamuyöstä.

Yleensä en tuollaiseen vielä herää mutta nyt jostain syystä kai nukuin kevyesti.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Micael sanoi:
Hyvähän se on, että on tiet aurattu ja jalkakäytävätkin heti aamusta. Koneet vaan pitivät melkoista mekkalaa aamuyöstä.

Yleensä en tuollaiseen vielä herää mutta nyt jostain syystä kai nukuin kevyesti.
Niinpä. Se onkin jännä ristiriita, että traktorit yms. lumityömiehet eivät saisi olla liikenteessä 'häiriköimässä' aamulla nukkuma-aikaan eikä hidastamassa myöskään liikennettä työmatkojen aikaan, mutta kaiken pitäisi olla kuitenkin kunnossa silloin, kun itse on menossa. Tuosta on ollut muutaman kerran puhetta täällä töissäkin. :ahem:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Micael sanoi:
Tulipahan nyt kuitenkin laitettua peruutusilmoitus sinne. Yhdestä lehdestä ei voine laskuttaa kuluttajasuojalain mukaan, kun peruutus on tehty heti ekan lehden saapumisen jälkeen.
Kun et ole tilannut, ei sun tarvitse myöskään tilausta peruuttaa. Tietysti vähemmällä pääsee kun ilmoittelee sinne kuin kertomalla lehden tilaamattomuudesta ulosottomiehelle.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Saksan tehtaalta pihalle potkittavia varmaan piristää tieto, että Nokia teki voittoa noin 80.000e/työntekijä:)

Örfil

Guest
kouvotsvoni sanoi:
Saksan tehtaalta pihalle potkittavia varmaan piristää tieto, että Nokia teki voittoa noin 80.000e/työntekijä:)
Hyvä näin. Kosto elää. Luithan kommenttini sakemannien teoista 1999 Espoossa