AJ
Well-known member
Myös kännissä tilatut lehdet laskutetaan.Micael sanoi:Ei löydy lahjoittajan nimeä.
Oma nimeni ja osoitteeni ja siinä yhteydessä myös asiakasnumero.
Laksua en kuitenkaan maksa sillä itse en ole tilannut mitään.
Myös kännissä tilatut lehdet laskutetaan.Micael sanoi:Ei löydy lahjoittajan nimeä.
Oma nimeni ja osoitteeni ja siinä yhteydessä myös asiakasnumero.
Laksua en kuitenkaan maksa sillä itse en ole tilannut mitään.
Joku kaukainen sukulainen, jota ei kutsuttu häihin...kouvotsvoni sanoi:Viime ja toissaviikolla oli sama homma meillä. Loppui kun peruttiin se "tilaus". Eivät itsekään tienneet miksi se oli tullut ja vielä beiben tyttönimellä.
Seuraavaksi ilmestyy 7-2 lehti!!!72 sanoi:Seiskalla oli jouluna sellanen juttu, että tilaaja saa lähetyttää 5 tyypille irtonumeron näytteeksi, lehti postitetaan tammi-maaliskuun välillä. Katsopa tarkkaan, siinä on jossain lahjoittajan nimi.
Ei tarvitse kiittää - Ole hyvä! :ahem:Micael sanoi:Tullut tänään postissa 7 -lehti vaikka en ole edes tilannut sitä,:mad_old: en vastannut Telvis -kyselyyn, enkä vastannut mihinkään kyselyihin joita on viime aikoina postiluukusta tippunut. Kaikki olen laittanut roskiin.
Saas nähdä, koska lähestyvät laskulla. No, siittä vaan, roskiin menee sekin aikanaan.
Kerkesin perumaan. Olis vaan pitänyt arvata tuokin ja sitten laskun tultua laittaa uusi osoitteesi laskutusosoitteeksi.Moe Szyslak sanoi:Ei tarvitse kiittää - Ole hyvä! :ahem:
Emmä kyllä OIKEESTI ole sulle mitään tilannut tms. mutta olihan kiva taas vähän häröillä.Micael sanoi:Kerkesin perumaan. Olis vaan pitänyt arvata tuokin ja sitten laskun tultua laittaa uusi osoitteesi laskutusosoitteeksi.
Olis vaan pitänyt arvata tuokin ja laittaa lasku siitä huolimatta tulemaan sinun uuteen osoitteeseen.Moe Szyslak sanoi:Emmä kyllä OIKEESTI ole sulle mitään tilannut tms. mutta olihan kiva taas vähän häröillä.
Pitää. Ainakin minusta on mukavampi, jos ehdin ajoissa töihin, enkä juutu kinoksiin.Micael sanoi:Heräsin lumikoneiden kaameaan jyrinään. Pitääkö niiden näin aikaisin alkaa jyrisemään talojen kulmilla Enää ei tule uni joten aamukaffen keittoon tästä ennen ulkoilulenkkiä.
Hyvähän se on, että on tiet aurattu ja jalkakäytävätkin heti aamusta. Koneet vaan pitivät melkoista mekkalaa aamuyöstä.Olga sanoi:Pitää. Ainakin minusta on mukavampi, jos ehdin ajoissa töihin, enkä juutu kinoksiin.
Minä ihmettelin, kun niitä ei ole ollut jyristelemässä, ajattelin jo soittaa naapurin pojille, että ette kai ole nukkuneet pommiin. (Olen vähän semmoinen huolehtijatyyppi.) 'Maallamaallan' naapurit tekevät täällä kaupungillakin monien kiinteistöjen lumityöt.
Niinpä. Se onkin jännä ristiriita, että traktorit yms. lumityömiehet eivät saisi olla liikenteessä 'häiriköimässä' aamulla nukkuma-aikaan eikä hidastamassa myöskään liikennettä työmatkojen aikaan, mutta kaiken pitäisi olla kuitenkin kunnossa silloin, kun itse on menossa. Tuosta on ollut muutaman kerran puhetta täällä töissäkin. :ahem:Micael sanoi:Hyvähän se on, että on tiet aurattu ja jalkakäytävätkin heti aamusta. Koneet vaan pitivät melkoista mekkalaa aamuyöstä.
Yleensä en tuollaiseen vielä herää mutta nyt jostain syystä kai nukuin kevyesti.
Kun et ole tilannut, ei sun tarvitse myöskään tilausta peruuttaa. Tietysti vähemmällä pääsee kun ilmoittelee sinne kuin kertomalla lehden tilaamattomuudesta ulosottomiehelle.Micael sanoi:Tulipahan nyt kuitenkin laitettua peruutusilmoitus sinne. Yhdestä lehdestä ei voine laskuttaa kuluttajasuojalain mukaan, kun peruutus on tehty heti ekan lehden saapumisen jälkeen.
\O/!!!Juskanen sanoi:Netistä tilaamani Pekka Töpöhäntä DVD tuli \o/
Pekka Töpöhäntä ei varmaan voisi olla afrikkalainen kissa. :frank:Juskanen sanoi:Netistä tilaamani Pekka Töpöhäntä DVD tuli \o/
Hyvä näin. Kosto elää. Luithan kommenttini sakemannien teoista 1999 Espoossakouvotsvoni sanoi:Saksan tehtaalta pihalle potkittavia varmaan piristää tieto, että Nokia teki voittoa noin 80.000e/työntekijä